i knowquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je ff behandelen tonks, dit gaat mis![]()
25 euroquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij heeft je tussen de frikandellen en de frieten natuurlijk wel even 3 flappen van 50 in je zak gestopt
Dus je vader weet dat je fp'er bentquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
En de patat en frikandellen mocht ik lekker zelf betalen
jemig ja iddquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
25 euro
En daar was mijn moeder niet blij mee, dus dat zal nog wel worden verhoogd
Houwe zoquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mijn vader weet niet eens wat internet is
hoog drempeltjequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
drempel vrees denk ik
Er is er toch maar 1quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
Waarom zien we die andere GAD-mod nooit in de sc
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
Waarom zien we die andere GAD-mod nooit in de sc
Nee, dat zijn er 2. Naast Flash is er ook nog QuietGuy. Die is trouwens zelden in GAD te zien als ik het zo bekijk. Best jammer.quote:
dat kan en mag toch?quote:
Heey o_gquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er ook
He mannetje dat snel op de kast zitquote:
Ja we zullen het er eens over hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er 2. Naast Flash is er ook nog QuietGuy. Die is trouwens zelden in GAD te zien als ik het zo bekijk. Best jammer.
geilt zeker op de titelquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er 2. Naast Flash is er ook nog QuietGuy. Die is trouwens zelden in GAD te zien als ik het zo bekijk. Best jammer.
En de FB van GADquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zullen het er eens over hebben
Ik ben er ook maar weinig buiten de SC eigenlijk
Titels zijn zo 2004 .quote:
Ja dat kleurtje zetten ze morgen weer goed hoorquote:
Ik zie jou regelmatig buiten de SC hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zullen het er eens over hebben
Ik ben er ook maar weinig buiten de SC eigenlijk
Vloekt zo bij m'n avatar, vind je niet?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kleurtje zetten ze morgen weer goed hoor
quote:
Daar ben ik blij om dacht al dat ik kleurendoof begon te wordenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kleurtje zetten ze morgen weer goed hoor
Is dit een open sollicitiatie als FA?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vloekt zo bij m'n avatar, vind je niet?
Ja dan zie je hem in GCSCquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zie jou regelmatig buiten de SC hoor
hehe goed puntquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitiatie als FA?![]()
Mwoa het dreigt wel een beetje een ondergeschoven kindje te worden jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat hoor je mij iig niet zeggen. In DIG (als ik het goed heb hoor..) schijnt hij goed werk te leveren. Het nadeel van het modereren van 2 subfora is hier dus duidelijk te zien. Een voordeel kan ik zelfs niet vinden..
Ik combineer.. maar maak ik een kans? voor nieuwsposterquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij wordt toch nieuwsposter op de FP?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik combineer.. maar maak ik een kans? voor nieuwsposter?
hij WOU graag een topic openenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
GAD moderatietopic
Dit is een begin. Alleen is gfree dan weer te lui om het topic te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |