oh okee, de onschuldige variant zeg maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan moet je draaien en bij wie die komt moet je een kusje geven.. anyway..
Knetterzat was er niemand ik bedoel hij is 9
Ik moest 3 keer lezen, maar nu begrijp ik deze zinquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:50 schreef tonks het volgende:
Knetterzat was er niemand ik bedoel hij is 9
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef tonks het volgende:
Bijna 2 mei timmy
Wat is er 2 mei voor bijzonders dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef tonks het volgende:
Bijna 2 mei timmy
Want? Ik heb je stukje nog niet gelezen, maar je weet al dat deze dramatisch is? En zo berucht zal je toch niet zijn? Ik ben tenslotte ook in de crew terechtgekomen, en ik had ook wel wat negatieve dingetjesquote:
De sollicitatieronde voor nieuwsposters op de FP eindigt dan. En Tonks heeft gesolliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er 2 mei voor bijzonders dan?
Nog 50 minuten genieten van mijn kleur op het forumquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst weer even het zwart-blauw onderscheid herstellen jongens
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Want? Ik heb je stukje nog niet gelezen, maar je weet al dat deze dramatisch is? En zo berucht zal je toch niet zijn? Ik ben tenslotte ook in de crew terechtgekomen, en ik had ook wel wat negatieve dingetjes
O jeequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De sollicitatieronde voor nieuwsposters op de FP eindigt dan. En Tonks heeft gesolliciteerd
Fine sure cool whateverquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna promoveren naar forum en jou collega in GAD worden
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna promoveren naar forum
Nou nou, moet je nou zo onaardig doen omdat er voor jou nooit zo'n PROMOTIE in zal zitten?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat er voor jou nooit zo'n PROMOTIE in zal zitten?
Ik zit ook ff aan de rustgevende anijstheequote:
Kom er net achter dat ik vandaag en gister alles bij elkaar 8x4 blikjes DR pepper op heb,quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit ook ff aan de rustgevende anijstheeHeb wel weer genoeg alco op vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |