er hebben maar 2 mensen lonsdalequote:Op zondag 24 april 2005 17:53 schreef Heliospan het volgende:
Lonsdale truitjes uittrekken en het nog eens proberen.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef tommiedog het volgende:
we stonden toen met 3 man rustig te praten
quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
er hebben maar 2 mensen lonsdale
en de rest helemaal niet
Ze proberen te voorkomen dat jullie het ook gaan dragenquote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
en de rest helemaal niet
er stond 3 man is dat al samenscholing danquote:Op zondag 24 april 2005 17:56 schreef Shirley het volgende:
Helemaal niks. Het is namelijk samenscholing en dat mag niet.
Bij jou wel.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef tommiedog het volgende:
[..]
er stond 3 man is dat al samenscholing dan
Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef tommiedog het volgende:
[..]
er stond 3 man is dat al samenscholing dan
ik moet wel weg volgende keer hebben we een bon aan ons broekquote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef TerrorFront het volgende:
pfff en jij laat je nu zeker wegsturen ook?....nubhehe ...ze kunnen jullie niks maken hoor als je met ze 3e staat....maarja je moet gewoon zeggen: alleen omdat ik een kleurtje heb? en dan ren je huilend weg
quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef tommiedog het volgende:
er stond 3 man
rest?quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
en de rest helemaal niet
dus jij zou ook de politie bellen om "overlast"quote:Op zondag 24 april 2005 18:04 schreef Klonk het volgende:
en terecht........
terecht ook.quote:Op zondag 24 april 2005 18:04 schreef tommiedog het volgende:
[..]
ik moet wel weg volgende keer hebben we een bon aan ons broek![]()
![]()
ja, dat heb ik in het verleden ook gedaan, heb ook aan zo'n pleintje gewoond en heb het nooit geschuwd. ik woonde naast een paar oudere mensen en die durven zo'n groepje gewoon niet voorbij te lopen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef tommiedog het volgende:
[..]
dus jij zou ook de politie bellen om "overlast"
wij staan heel rustig te pratenquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Klonk het volgende:
hangjongeren staan nooit rustig te praten, ga gewoon binnen zitten, val je niemand lastig.
hoe vat jij het dan op?quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef gigant het volgende:
ToXiCitY, leer begrijpend lezen je zet jezelf voor lul.
wij geven geen overlast aan andere mensenquote:Op zondag 24 april 2005 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, dat heb ik in het verleden ook gedaan, heb ook aan zo'n pleintje gewoond en heb het nooit geschuwd. ik woonde naast een paar oudere mensen en die durven zo'n groepje gewoon niet voorbij te lopen.
tja, jullie ouders hebben bewust voor jullie gekozen, de buurt zit onvrijwillig met jullie opgescheeptquote:Op zondag 24 april 2005 18:08 schreef tommiedog het volgende:
[..]
wij staan heel rustig te praten
binnen gaan zitten leuk idee
zullen onze ouders ook leuk vinden
het is gewoon heel irritant elke avond politie elke avond je ID laten zienquote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef TerrorFront het volgende:
pfff man ....betur ren je weg ofzo...en dan nog ..wij worden vaak opgesplitst in groepen van 4 mandan is het geen samenscholing...alleen uh ...we gaan gewoon lekker bij elkaar weer staan dan?
Je mag van je ouders niet binnen zitten?quote:Op zondag 24 april 2005 18:08 schreef tommiedog het volgende:
wij staan heel rustig te praten
binnen gaan zitten leuk idee
zullen onze ouders ook leuk vinden
ja mag welquote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je mag van je ouders niet binnen zitten?
Zijn vriendengroep hoeft niet uit alleen die 3 man te bestaan, maar op dat moment wel. Maar ik zeg dit, omdat me het niet mogelijk lijkt dat je jezelf zo voor lul kan zetten.quote:
eh je hoeft niks te laten zien hoor als je wegrent :/.....en dan nog ...als je elke keer je ID moet laten zien dan eh ben je nog niet zo bekend bij hun en kan je dus rustig blijven staan want ze weten tog niet of jij er vaker heb gestaanquote:Op zondag 24 april 2005 18:13 schreef tommiedog het volgende:
[..]
het is gewoon heel irritant elke avond politie elke avond je ID laten zien
de wijkagent van ons doet gewoon relexed
maar dan komt er weer zon andere agent en die gaat weer boos staan worden
normaal zijn er meestal rond de 10 personen buitenquote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef gigant het volgende:
[..]
Zijn vriendengroep hoeft niet uit alleen die 3 man te bestaan, maar op dat moment wel. Maar ik zeg dit, omdat me het niet mogelijk lijkt dat je jezelf zo voor lul kan zetten.
Wat ook kan:quote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef tommiedog het volgende:
[..]
ja mag wel
maar niet met de hele groep
(waren me ouders maar zo relexed)
of hij lult maar wat, en viel net door de mandquote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef gigant het volgende:
[..]
Zijn vriendengroep hoeft niet uit alleen die 3 man te bestaan, maar op dat moment wel. Maar ik zeg dit, omdat me het niet mogelijk lijkt dat je jezelf zo voor lul kan zetten.
Die hebben het toch alleen maar over drugs en hoeren! Vinden de meeste ouders niet echt leuk, volgens mij. Mijne zal het overigens niet veel uitmaken, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je mag van je ouders niet binnen zitten?
Zo slim is 'ie wel, ja.quote:Op zondag 24 april 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
of hij lult maar wat, en viel net door de mand
Dat kan ook miss Sherlock.quote:Op zondag 24 april 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
of hij lult maar wat, en viel net door de mand
quote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef boyv het volgende:
Stap naar de gemeente en vraag om een hangplek. Luie honden, neem eens het initiatief.
En jullie kunnen niks leukers verzinnen dan de hele dag op een pleintje staan?quote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef tommiedog het volgende:
[..]
normaal zijn er meestal rond de 10 personen buiten
onze groep bestaat ongeveer uit 17 man
ik ga altijd stoepkrijtenquote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Heliospan het volgende:
[..]
En jullie kunnen niks leukers verzinnen dan de hele dag op een pleintje staan?
Wat nou? Wij zijn twee maanden geleden met een groep ook naar de gemeente gestapt en nu is er al een heel ontwerp en planning over hoe en waar het gaat komen. Zo moeilijk is het niet.quote:
Nee joh! het is toch hartstikke leuk om buiten op een pleintje met 10 man helemaal niets doen!quote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Heliospan het volgende:
En jullie kunnen niks leukers verzinnen dan de hele dag op een pleintje staan?
quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
[..]
en de rest helemaal niet
Zelfs als je een balletje aan het trappen bent met een mannetje of 5 word je beschuldigd van lawaai en rotzooi maken, en word je bekeurd. Die politie heeft echt niks beters te doen, en heb maar voor een paar respect.quote:Op zondag 24 april 2005 18:27 schreef Klonk het volgende:
ik ben benieuwd naar de andere kant van dit verhaal, als het normaal een groepje van 10 - 17 mensen zijn, dat is nu niet echt het toonbeeld van stilte, meestal vergezeld van scootertjes enzo.
En dat moeten we geloven? Een bekeuring krijg je niet zomaar... althans, lijkt me heel erg sterk.quote:Op zondag 24 april 2005 18:29 schreef gigant het volgende:
Zelfs als je een balletje aan het trappen bent met een mannetje of 5 word je beschuldigd van lawaai en rotzooi maken, en word je bekeurd.
Politie zijn gewoon verzakers, punt.quote:Op zondag 24 april 2005 18:30 schreef Klonk het volgende:
balletje trappen is nog niet het ergste, wel als ze om 11 uur s'avonds dat balletje aan het trappen zijn......
en mischien dat het een subtiele hint van de politie is, dat je dat beter op een andere plek kunt doen, trapveldje ofzo
natuurlijke selectiequote:Op zondag 24 april 2005 18:31 schreef amaranta het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat een wegrijdende auto zo'n kind niet ziet liggen en er 1tje aanrijdt.
Nou daar zijn ze best creatief in, ik was een keer tegen me eigen huis aan het voetballen en de regenpijp was kapot, kwam de poltie langs vanwage "overlast" en wilde me ook nog even gaan bekeuren voor vandalisme, mijn eigen fucking regenpijp. Die lui hebben echt geen flikker te doen, laffe loeders zijn het.quote:Op zondag 24 april 2005 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En dat moeten we geloven? Een bekeuring krijg je niet zomaar... althans, lijkt me heel erg sterk.
Belachelijk.quote:Op zondag 24 april 2005 18:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat nou? Wij zijn twee maanden geleden met een groep ook naar de gemeente gestapt en nu is er al een heel ontwerp en planning over hoe en waar het gaat komen. Zo moeilijk is het niet.
Maar je kreeg blijkbaar geen bekeuring, wat je hele post aardig irrelevant maakt?quote:Op zondag 24 april 2005 18:34 schreef gigant het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze best creatief in, ik was een keer tegen me eigen huis aan het voetballen en de regenpijp was kapot, kwam de poltie langs vanwage "overlast" en wilde me ook nog even gaan bekeuren voor vandalisme, mijn eigen fucking regenpijp.
hehehequote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef Heliospan het volgende:
Maar je kreeg blijkbaar geen bekeuring, wat je hele post aardig irrelevant maakt?
Ik noemde een voorbeeld, zo ben ik wel bekeurd voor het "hangen" op een plek, waar het verboden zou zijn, echter geen bord te bekennen. Ik was overigens op me vriendin aan het wachten aangezien zij nogal ver van mijn vandaan woonde en ik lui ben.quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Maar je kreeg blijkbaar geen bekeuring, wat je hele post aardig irrelevant maakt?
Draag je toevallig Lonsdale-kleding?quote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon op verkeerde momenten op de verkeerde plaats zijn.
Of je leest de rest van die sneue topic ook. Maar twee van de drie droegen Lonsdale, de rest allemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Draag je toevallig Lonsdale-kleding?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je leest de rest van die sneue topic ook. Maar twee van de drie droegen Lonsdale, de rest allemaal niet.
quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Draag je toevallig Lonsdale-kleding?
Wat is dat trouwens met dat gay-icoon van je?quote:Op zondag 24 april 2005 18:48 schreef Heliospan het volgende:
[..].
Of jij leest wat beter en kijkt op wie ik reageer.
Beetje ongeloofwaardig... je hebt een bekeuring gekregen voor het opblazen van een bouwkeet, maar jij had er werkelijk niets mee te maken?quote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef gigant het volgende:
Opblazen van een bouwkeet
Ik zou wel gewoon op verkeerde momenten op de verkeerde plaats zijn.
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 24 april 2005 18:48 schreef Heliospan het volgende:
[..].
Of jij leest wat beter en kijkt op wie ik reageer.
Voorheen wel. Tot ik het in de fik stak toen ik een joint wou opsteken, helaas.quote:Op zondag 24 april 2005 18:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Jij hebt lang haar, groene kleding en een wietplantage in je lelijke haar?
Ah, het wordt nog wel een knus topicquote:Op zondag 24 april 2005 18:50 schreef gigant het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met dat gay-icoon van je?
Het was met oud en nieuw, ik ging richting stad. Maar nog even nieuwjaar wensen aan me oude "straatvriendjes", deze waren hier dus mee bezig met vuurwerk etc. Kwam de politie en ik ging richting huis werd echter aangehouden en moest namen vertellen. Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig... je hebt een bekeuring gekregen voor het opblazen van een bouwkeet, maar jij had er werkelijk niets mee te maken?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef gigant het volgende:
[..]
Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.
Ja, ik kan jou duidelijk niet aan. Maar even serieus, hij is gewoon gay verder niks met jou te maken. Waar wil jij aan beginnen dan? Of moet ik hier nu ook een Engels zinnetje neerdonderen om serieuzer te worden genomen?quote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Ah, het wordt nog wel een knus topicNu al op je teentjes getrapt? We're just getting started.
Iets wat jij waarschijnlijk nooit zal snappen. Maar laten we het daar maar niet over gaan hebben, ik kan een kat ook niet leren blaffen ofwel?quote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Wat een stomme kneus ben je dan. En dan ook nog zelfmedelijden hebben omdat de politie altijd jou er uit pikt![]()
Als iemand op me begint te flamen ben ik niet zo flauw om het te negerenquote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef gigant het volgende:
[..]
Ja, ik kan jou duidelijk niet aan. Maar even serieus, hij is gewoon gay verder niks met jou te maken. Waar wil jij aan beginnen dan? Of moet ik hier nu ook een Engels zinnetje neerdonderen om serieuzer te worden genomen?
Ga maar verder spelen met je billenmatties hier. Ik ga maar ergens een filmpje kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Als iemand op me begint te flamen ben ik niet zo flauw om het te negeren
Vooruit, omdat homo's zich ook serieus genomen mogen voelen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef Heliospan het volgende:
Maar nu dat verhaal over die boom nog. Ik kan niet wachten
Leuk onbedoeld woordgrapjequote:Op zondag 24 april 2005 19:01 schreef gigant het volgende:
Vooruit, omdat homo's zich ook serieus genomen mogen voelen.
Laat me raden. Je hebt wéér geen boete gekregen?quote:Ik was heerlijk aan het voetballen op een veldje, met een Berkenboom in het midden. Nu waren er een paar takken helemaal aan gort getrokken, en was de politie gebeld door een stel lastig bejaarden die ons die boom zouden hebben zien slopen. Wij waren dit echter niet, maar ze hadden tientallen ooggetuigen, bejaarden met dikke brillen, die ons het zouden zien doen. Maar onze wijkagent is dan ook de grootste flikkert van de wijkagenten.
quote:Nu ben ik echt weg,
kusje.
Beetje lafjes als je dan nu hier op Fok! gaat zitten zeuren over de politie, als het gewoon je eigen schuld is....quote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef gigant het volgende:
Het was met oud en nieuw, ik ging richting stad. Maar nog even nieuwjaar wensen aan me oude "straatvriendjes", deze waren hier dus mee bezig met vuurwerk etc. Kwam de politie en ik ging richting huis werd echter aangehouden en moest namen vertellen. Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.
Ik probeer te zeggen dat de politie vaak verkeerde mensen er uit pakt, om toch bepaalde mensen tevreden te stellen. En er zijn vast wel meer mensen die daar over mee kunnen praten, zelfs op Fok! waar het vol zit met de meneertjes schijnheiligheid ten top.
Ik ben een stuk intelligenter dan jij denkt hoor. En verder wel een boete van ik geloof rond de 50 euro.quote:Op zondag 24 april 2005 19:03 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Leuk onbedoeld woordgrapje.
[..]
Laat me raden. Je hebt wéér geen boete gekregen?
[..]
Graag! voor mij een espresso ajbquote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef amaranta het volgende:
Iemand koffie/thee?
Dat zijn er al 2 teveel!quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
[..]
en de rest helemaal niet
dankje!quote:
Dat kost de belastingbetaler weer mooi geld.quote:Op zondag 24 april 2005 18:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat nou? Wij zijn twee maanden geleden met een groep ook naar de gemeente gestapt en nu is er al een heel ontwerp en planning over hoe en waar het gaat komen. Zo moeilijk is het niet.
dat hebben we al gedaan maar volgens de jongerenwerkster kan dit lang gaan durenquote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef boyv het volgende:
Stap naar de gemeente en vraag om een hangplek. Luie honden, neem eens het initiatief.
ik bedoel 2 van de groep van 17 draagt lonsdalequote:Op zondag 24 april 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je leest de rest van die sneue topic ook. Maar twee van de drie droegen Lonsdale, de rest allemaal niet.
dat pleintje is mijn voordeurquote:Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef Computerleek het volgende:
Vraag aan TS: waarom ga je niet voor je eigen voordeur hangen met je groep? Of vinden je ouders dat niet prettig?
Aankijken mag nietquote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.
Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
gewoon wegblijven daar, jullie veroorzaken overlastquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef tommiedog het volgende:
ik heb een vraag (ik weet niet of het hier tuishoort maar ik dacht dat het hier wel mee te maken had)
wij staan met een vriendengroep altijd op een pleintje de laatste tijd worden we weggestuurd door de politie (overlast zeggen ze ) er is wel eens overlast maar niet altijd als er overlast is snappen wij het maar vandaag om 1 UUR stonden ze voor overlast bij ons we stonden toen met 3 man rustig te praten
wij mogen nooit meer op dat pleintje komen van de politie
mijn vraag is kan dit gewoon of wat kunnen we ertegen doen
waarom?quote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef gigant het volgende:
[..]
Het was met oud en nieuw, ik ging richting stad. Maar nog even nieuwjaar wensen aan me oude "straatvriendjes", deze waren hier dus mee bezig met vuurwerk etc. Kwam de politie en ik ging richting huis werd echter aangehouden en moest namen vertellen. Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.
Ben ik het volkomen mee eens. De groepen hier zijn vaak wat groter, en ze kijken je constant aan. Zo rond 11 uur in de avond mag dat best intimiderend gedrag zijn naar mijn mening.quote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.
Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
Ga toch fietsen, huillie.quote:Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus overal waar je met een groep staat te praten is het samenscholing? Lachen, als jij jarig bent ga ik ook de wouten bellen... samenscholing in jouw huis
Wat een onzin verkoop jij zeg
Das niet waar, dat zou een illegale samenkomst zijnquote:Op maandag 25 april 2005 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, huillie.
Overal (buiten) in het openbaar. Mijn huis, ik weet niet waar jij woont, maar mijn huis is geen openbare ruimte en mag ik daar met zoveel mensen als ik wil samenscholen. Al nodig ik duizend mensen uit, is mijn huis, en dus ook mijn probleem.
Ben jij zwerver dan ofzo?
AH!!! 2 van de 3 dus.quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
[..]
en de rest helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |