abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 20:30:32 #101
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_26482374
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:25 schreef boyv het volgende:

[..]

Wat nou? Wij zijn twee maanden geleden met een groep ook naar de gemeente gestapt en nu is er al een heel ontwerp en planning over hoe en waar het gaat komen. Zo moeilijk is het niet.
Dat kost de belastingbetaler weer mooi geld.

Niks te doen he!? Ook geen huiswerk natuurlijk. Maar natuurlijk wel weer zeuren als ze later een slecht betaalde baan hebben.
pi_26482413
Ik zou een andere hangplek zoeken waar je geen tot weinig buurtbewoners ziet.

8 jaar geleden was ik ook een hangjongere in mijn vrije tijd
Wij hebben met een concierge van een middelbare school overlegd dat wij 's avonds onder het afdakje van die school jointjes mochten roken, voetballen en een kaartje leggen, mits we de boel netjes hielden. De concierge liet zelfs speciaal voor ons een prullenbank hangen in de zomervakantie . Af en toe kwam de politie langs omdat bewoners klaagden over overlast (let wel, het dichtsbijzijnde huis was 300!! meter weg); maar ze deden niks omdat ze wel merkten dat we echt geen overlast veroorzaakten.

Later, toen het winter werd, hebben we een oude caravan gekocht, bij een jongen op de parkeerplaats gezet en gingen we daar in hangjongeren .
pi_26483939
Wij worden ook altijd weggestuurd. Tja vervelend, maar verder kan je er niets aan veranderen. Volgens mij mag je oficieel niet meer dan met 3 mensen "hangen".
pi_26484036
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef boyv het volgende:
Stap naar de gemeente en vraag om een hangplek. Luie honden, neem eens het initiatief.
dat hebben we al gedaan maar volgens de jongerenwerkster kan dit lang gaan duren
en wij zetten ons dus eigenlijk in voor de volgende generatie volgens haar'

[ Bericht 2% gewijzigd door tommiedog op 24-04-2005 21:41:35 ]
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26484124
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of je leest de rest van die sneue topic ook. Maar twee van de drie droegen Lonsdale, de rest allemaal niet.
ik bedoel 2 van de groep van 17 draagt lonsdale
pi_26484243
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef Computerleek het volgende:
Vraag aan TS: waarom ga je niet voor je eigen voordeur hangen met je groep? Of vinden je ouders dat niet prettig?
dat pleintje is mijn voordeur
dat is dus het probleem
  zondag 24 april 2005 @ 21:39:55 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26484274
Ja groepsvorming mag niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26484296
Pas liever op, je kunt er 45 euro boete voor krijgen.
pi_26484352
maar dat moet toch in de verorderingen van de gemeente staan
pi_26484478
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.

Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
Aankijken mag niet , je lijkt wel een Turk.
  zondag 24 april 2005 @ 23:09:25 #111
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26486624
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef tommiedog het volgende:
ik heb een vraag (ik weet niet of het hier tuishoort maar ik dacht dat het hier wel mee te maken had)
wij staan met een vriendengroep altijd op een pleintje de laatste tijd worden we weggestuurd door de politie (overlast zeggen ze ) er is wel eens overlast maar niet altijd als er overlast is snappen wij het maar vandaag om 1 UUR stonden ze voor overlast bij ons we stonden toen met 3 man rustig te praten

wij mogen nooit meer op dat pleintje komen van de politie
mijn vraag is kan dit gewoon of wat kunnen we ertegen doen
gewoon wegblijven daar, jullie veroorzaken overlast
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26488787
dan zal je toch echt wat fout doen, ik kan met een club van een stuk of 20 lui staan er er gebeurt nix
  maandag 25 april 2005 @ 10:52:58 #113
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26493027
De politie kan altijd mensen wegsturen Wees blij dat ze je niet ter plaatse in de boeien hebben geslagen en afgevoerd als de pauper die je bent, kneus van een TS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_26494560
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef gigant het volgende:

[..]

Het was met oud en nieuw, ik ging richting stad. Maar nog even nieuwjaar wensen aan me oude "straatvriendjes", deze waren hier dus mee bezig met vuurwerk etc. Kwam de politie en ik ging richting huis werd echter aangehouden en moest namen vertellen. Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.
waarom? je had toch niks gedaan? waarom dan de schuld op je nemen? hun fout, hun verantwoordelijkheid toch? als mijn vrienden zoiets zouden doen, mogen ze het toch echt zelf uitzoeken, ga mijn toekomst en carriere niet op het spel zetten door zulke dingen in mijn dossier te laten zetten, zeker niet als ik het niet heb gedaan
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26494684
Zoek een bijbaantje of hobby in plaats van de hele dag kansloos maar wat rond te hangen!
  maandag 25 april 2005 @ 12:33:26 #116
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26495026
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:25:45 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 25 april 2005 @ 15:09:02 #117
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_26498371
flikker dan ook gewoon op van dat pleintje met je kutscootertjes
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_26498979
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.

Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
Ben ik het volkomen mee eens. De groepen hier zijn vaak wat groter, en ze kijken je constant aan. Zo rond 11 uur in de avond mag dat best intimiderend gedrag zijn naar mijn mening.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 25 april 2005 @ 16:00:59 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26499769
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dus overal waar je met een groep staat te praten is het samenscholing? Lachen, als jij jarig bent ga ik ook de wouten bellen... samenscholing in jouw huis

Wat een onzin verkoop jij zeg
Ga toch fietsen, huillie.
Overal (buiten) in het openbaar. Mijn huis, ik weet niet waar jij woont, maar mijn huis is geen openbare ruimte en mag ik daar met zoveel mensen als ik wil samenscholen. Al nodig ik duizend mensen uit, is mijn huis, en dus ook mijn probleem.

Ben jij zwerver dan ofzo?
pi_26501060
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ga toch fietsen, huillie.
Overal (buiten) in het openbaar. Mijn huis, ik weet niet waar jij woont, maar mijn huis is geen openbare ruimte en mag ik daar met zoveel mensen als ik wil samenscholen. Al nodig ik duizend mensen uit, is mijn huis, en dus ook mijn probleem.

Ben jij zwerver dan ofzo?
Das niet waar, dat zou een illegale samenkomst zijn besides, ik denk dat je buren het ook erg leuk zullen vinden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_26512910
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:

[..]

er hebben maar 2 mensen lonsdale
en de rest helemaal niet
AH!!! 2 van de 3 dus.

Tja dan ben je dus fout!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: