Dat kost de belastingbetaler weer mooi geld.quote:Op zondag 24 april 2005 18:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat nou? Wij zijn twee maanden geleden met een groep ook naar de gemeente gestapt en nu is er al een heel ontwerp en planning over hoe en waar het gaat komen. Zo moeilijk is het niet.
dat hebben we al gedaan maar volgens de jongerenwerkster kan dit lang gaan durenquote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef boyv het volgende:
Stap naar de gemeente en vraag om een hangplek. Luie honden, neem eens het initiatief.
ik bedoel 2 van de groep van 17 draagt lonsdalequote:Op zondag 24 april 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je leest de rest van die sneue topic ook. Maar twee van de drie droegen Lonsdale, de rest allemaal niet.
dat pleintje is mijn voordeurquote:Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef Computerleek het volgende:
Vraag aan TS: waarom ga je niet voor je eigen voordeur hangen met je groep? Of vinden je ouders dat niet prettig?
Aankijken mag nietquote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.
Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
gewoon wegblijven daar, jullie veroorzaken overlastquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef tommiedog het volgende:
ik heb een vraag (ik weet niet of het hier tuishoort maar ik dacht dat het hier wel mee te maken had)
wij staan met een vriendengroep altijd op een pleintje de laatste tijd worden we weggestuurd door de politie (overlast zeggen ze ) er is wel eens overlast maar niet altijd als er overlast is snappen wij het maar vandaag om 1 UUR stonden ze voor overlast bij ons we stonden toen met 3 man rustig te praten
wij mogen nooit meer op dat pleintje komen van de politie
mijn vraag is kan dit gewoon of wat kunnen we ertegen doen
waarom?quote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef gigant het volgende:
[..]
Het was met oud en nieuw, ik ging richting stad. Maar nog even nieuwjaar wensen aan me oude "straatvriendjes", deze waren hier dus mee bezig met vuurwerk etc. Kwam de politie en ik ging richting huis werd echter aangehouden en moest namen vertellen. Aangezien een paar jongens daarvan al best in de shit zaten met de poltie heb ik die rotzooi maar op me genomen.
Ben ik het volkomen mee eens. De groepen hier zijn vaak wat groter, en ze kijken je constant aan. Zo rond 11 uur in de avond mag dat best intimiderend gedrag zijn naar mijn mening.quote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef Goddxx2 het volgende:
Altijd zo mooi die mensen, die staan dan in een groepje van 15 man en dan als iemand langs fietst met ze alle richting die persoon kijken. Komt de pliesie een keertje langs en dan zijn ze verontwaardigd dat de pliesie ze komt bezoeken. zo van: "Ja we doen toch niet?!"
Verdomme, je staat daar al dat is gewoon. Is namelijk best wel intimiderend als 15 man jou richting op kijken en alle maal stoere kleren aan hebben. ISM met de media is het allemaal een lekker opgefokt boeltje.
Maar gewoon blijven zeggen dat je nix hebt gedaan hoor knul!
Ga toch fietsen, huillie.quote:Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus overal waar je met een groep staat te praten is het samenscholing? Lachen, als jij jarig bent ga ik ook de wouten bellen... samenscholing in jouw huis
Wat een onzin verkoop jij zeg
Das niet waar, dat zou een illegale samenkomst zijnquote:Op maandag 25 april 2005 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, huillie.
Overal (buiten) in het openbaar. Mijn huis, ik weet niet waar jij woont, maar mijn huis is geen openbare ruimte en mag ik daar met zoveel mensen als ik wil samenscholen. Al nodig ik duizend mensen uit, is mijn huis, en dus ook mijn probleem.
Ben jij zwerver dan ofzo?
AH!!! 2 van de 3 dus.quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef tommiedog het volgende:
[..]
er hebben maar 2 mensen lonsdale
en de rest helemaal niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |