ik stond tijdens het concert van therapy? in het paard vorig jaar naast 1 van die jongens van di-rect...quote:Op maandag 25 april 2005 11:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Eng, gewoon erg eng![]()
Snel, scherp en dubbel geraden, de legendarische jongens van Di-rect!
DaisyDuke +1
Hoe weet je dan dat ie van Direct was?quote:Op maandag 25 april 2005 12:55 schreef bartrid het volgende:
geen idee wie het was, ik volg Di-rect niet zo
Hoei! Time flies when you're having funquote:Op maandag 25 april 2005 12:42 schreef Z het volgende:
Het is al weer middag GLO.
Hotchpotchquote:Op maandag 25 april 2005 12:45 schreef Mark het volgende:
Hun muziek is een beetje een allegaartje
Nee, het is inderdaad wel een driedelige naam met vrij weinig lettersquote:Op maandag 25 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
gokje op !!!
Zou wel kunnen. Ik ken alleen de naam zZz, niet de muziek.quote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Z het volgende:
zZz zijn maar met z'n tweeen ...
Waarschijnlijk wel helemaal jouw muziek dan Z.quote:Op maandag 25 april 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Ik las laatst ook iets over een bandje wat ZZZZ heet
quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel helemaal jouw muziek dan Z.![]()
Ja, zoiets begreep ik al uit die referentielijst. Ik pieker me suf.quote:Op maandag 25 april 2005 13:58 schreef Mark het volgende:
Nog maar een stukje uit de review:
"Technically,music is a subtle combination of klezmer (traditional Mittel-European Jewish dance and party music), contemporary club beats, and Mediterranean and East European gypsy airs."
Ach natuurlijk, Oi Va Voi !quote:Op maandag 25 april 2005 14:08 schreef Mark het volgende:
Hier nog een hintje (kan helaas plaatje ff niet direct linken):
http://img259.echo.cx/my.php?image=butterfly3pr.png
Wij noteren:quote:
Die vlinder deed het kwartje vallen: Laughter Through Tears, letterlijk & figuurlijk een wereldplaatquote:
Yayquote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef Mark het volgende:
Fu Manchu?
Daar heb ik ook nog het laatste album van (op aanraden van Ranja), maar ik had ze nooit herkend. Wel een grappig bandje.quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhm..kaito?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |