Hoezo zouden deze sites wel betrouwbaar zijn, en de 911 commissie niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef 1.61803399 het volgende:
maar de sites waar ik mijn informatie vandaan haal zijn NIET sites over aliens, greys, reptillians, illumnati, annunakis en zo hoor!
Hier een paar sites die wel degelijk een betrouwbare en op feiten gebaseerde werkwijze hebben:
- fromthewilderness.com
- 911research.com
- 911busters.com
- letsroll911.org
- 911truth.org
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
Ja hallo ... wat moeten we dan?
Typisch scenario weer ...
onze sites = conspiracysites = onbetrouwbaar
jullie sites = offieciele bullshit = geloofwaardig
case closed
Vind jij zelf dat er voldoende onderzoek gedaan is naar 911, wetende dat er meer geld uitgegeven is aan het onderzoek naar Clinton's blowjob dan aan de 911-onderzoeken ?
Serieus? Waar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef merlin693 het volgende:
je hebt dezelfde vraag al eerder gesteld en daar heeft Phi uitgebreid in nederlandse taal uitleg over gegeven en nog stel je hem opnieuw........
Yo dude ... dit is een forum ... remember ?quote:
Ik wil in deze specifiek 1.6 z'n mening horen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
Yo dude ... dit is een forum ... remember ?
Nothing compares to Redux ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef merlin693 het volgende:
begin hier een DejaVu gevoel te krijgen !! (lijkt een beetje op de stijl van jouw goede vrind hey scorp)
jouw reactiequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef merlin693 het volgende:
je hebt dezelfde vraag al eerder gesteld en daar heeft Phi uitgebreid in nederlandse taal uitleg over gegeven en nog stel je hem opnieuw........
zal wel ff een massive stuk Copy pasten voor jequote:Serieus? Waar?
quote:TheMassive TheMassive - dinsdag 3 mei 2005 @ 17:01
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef 1.61803399 het volgende:
http://www.911blogger.com(...)-see-about-wtc7.html
hier worden ook interessante punten aangehaald:
- mensen werd vantevoren gewaarschuwd voor het instorten
- een stalen gebouw kan niet instorten door brand want vuur is hiervoor niet heet genoeg
- De Editor in Chief van Engineering Monthly, die het heeft geresearcht gelooft ook niets van de officiele verklaring
En een paar veelzeggende plaatjes en filmopnames.
Waarom roep jij bij een 911blogger dat het interessant en veelzeggend is, maar bij een 911 commissie dat ze niet betrouwbaar zijn? Is ook wel erg 1kennig in mijn ogen.
1.61803399 1.61803399 - dinsdag 3 mei 2005 @ 17:52
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef TheMassive het volgende:
Waarom roep jij bij een 911blogger dat het interessant en veelzeggend is, maar bij een 911 commissie dat ze niet betrouwbaar zijn? Is ook wel erg 1kennig in mijn ogen.
Het gaat om feiten. Feiten zijn dingen die vaststaan. Er zijn er al een hoop van langsgekomen in dit topic. Plaatjes, filmpjes, documenten, officiele uitspraken van topmensen bijvoorbeeld, en tot op zekere hoogte ooggetuigeverklaringen, dat zijn feiten.
De 911blogger komt met bewijsmateriaal, feiten, en die uitgebreidde site over WTC7 die ik eerder postte ook.
De 911 commissie heeft zichzelf op zoveel manieren te schande gemaakt! Als je kijkt naar dit forum, naar alle andere websites en fora waar toch, en dat kan je moeilijk ontkennen, erg veel feiten naar voren komen die tegen de officiele verklaring pleiten, dan vind ik het persoonlijk een schande dat die commissie daar niet op ingaat. Of dat haar budget maar een fractie is van het budget dat er is vrijgemaakt voor Clintons impeachmentprocedure. Of dat de commissie uit allemaal mensen uit het Pentagon en inlichtingen komen. Of dat Bush oorspronkelijk Kissinger wilde hebben om de commissie te leiden (over eerlijk en betrouwbaar gesproken ). Of dat ze pas na meer dan een jaar echt zijn begonnen met het onderzoek. Voorkennis in aandelenhandel, het WTC7 gebeuren, het Pentagon gebeuren zonder wrakstukken, de overdadig gedocumenteerde banden tussen Bush en Bin Laden, de aanwezigheid van explosieven, de terreuroefeningen, de problemen met FAA en NORAD, de overblijfselen van het WTC die meteen het land uit worden gevoerd zonder onderzoek, de tegenstrijdige uitspraken van Bush, de vele onverklaarbare zieken in NYC vandaag de dag... ik kan nog wel even doorgaan, maar over geen enkele van deze tegenstrijdigheden en onduidelijkheden hebben we iets gehoord!! Er zijn zoveel vragen onbeantwoord gebleven. En ik ben ook nog niet eens begonnen over de velen die menen dat hun getuigenissen voor de commissie zijn gewijzigd.
Tegelijkertijd komt de commissie met een Magic Building theory Ik geloofde er geen zak van, ben het voor mezelf gaan onderzoeken, heb zoveel mogelijk feiten verzameld en daar de meest logische conclusies uit getrokken voor mezelf. Zou je misschien ook eens de tijd voor moeten nemen.
Ik kreeg net en helder moment en bedacht me dat er in het WTC ook veel beurshandelaars enzo gevestigt waren dus deze vraag kunnen we beantwoorden met:quote:1. Wie heeft de put opties op American Airlines en United Airlines gekocht vlak voor het 9/11 WTC incident?
Rara hoe zou het komen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef merlin693 het volgende:
begin hier een DejaVu gevoel te krijgen !! (lijkt een beetje op de stijl van jouw goede vrind hey scorp)
Welnee, die transacties zijn veel langer van te voren uitgevoerd...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:57 schreef Redman het volgende:
[..]
Ik kreeg net en helder moment en bedacht me dat er in het WTC ook veel beurshandelaars enzo gevestigt waren dus deze vraag kunnen we beantwoorden met:
Deze put opties zijn gekocht door de beurshandelaren in het WTC die de vliegtuigen op hun af zagen komen en dachten, zoals echte berushandelaren, met die voorkennis nog ff snel in te kopen.
finally someone who understands...butquote:Op maandag 2 mei 2005 20:39 schreef Hallulama het volgende:
Juist, hoe was die quote ook alweer, over dat de mensen achter de schermen het volk eventueel wel wat te onderzoeken laten, maar terwijl het volk onderzoekt zijn ze al lang meer rotzooi aan het trappen, zodat 't volk dat weer fijn mag onderzoeken, en zo telkens achter de feiten aan blijft lopen.
Ik begrijp je instantlyquote:Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef BaajGuardian het volgende:
beter laat dan nooit een reactie
ik behoef geen *urls* te posten menneke , heb maar eens vertrouwen , en mischien meng ik me ooit nog eens wel echt in een discussie om dingen wat duidelijker te maken.
en @ ChOas : whiskey colatje ook goed?
men groeit , ziet dingen van alle zijden , er zijn er niet 2 trouwens , wist je dat alles multimultimutlidimensionaal was?
ook waarheid.
negatief en positief , positief > negatief en positief , negatief > negatief en positief etc etc.
ja ik plemp het even , ik kan het niet zo goed uitleggen , denken is de beste tool , ben nooit al te geweldig geweest in duidelijk tiepen maar ok. , het is meer flarden van gedachten.
iig op deze manier is alles gelijk , men geeft er een naam aan , een herkenning , en dus noemt hem
dit maakt diversiteit , wat eigenlijk niks anders is dan benaming.
alles is uiteindelijk terug te tellen naar een 2 , het universum is dan ook dualiteit
ok dat ging dan ook weer absoluut niet ontopic maar ik moest het even kwijt ,
wel ontopic nu :
DE waarheid , is waar men naar zoekt bij alles , en de grap is dat die er niet is.
tenzij ik zou zeggen , de waarheid is : benaming > creatie > leven.
wat is de waarheid achter 9/11 ? , wat ik net zei is het enige antwoord wat het antwoord kan zijn
al het anderre is perceptie
nu dan wat is hetgeen wat men wil bereiken met 9/11 , dit is nog simpeller dan je zou denken :
gewoon een pearl harbor
niks meer ,niks minder , 9/11 is niks , werkelijk niks , het is een tactische zet meer niet.
waarom iraq? olie? nee.
Iraq is het centrum van mesopothamie , Sumer , het godenland.
waarom wel dan olie exporteren :
1 : camouflage reden
2 : spoils of war
3 : corporaties worden omgekocht oftewel ge*insert* op het netwerk.
kijk , praten over 9/11 is eigenlijk nutteloos , je kunt tot de conclusie komen dat iemand voorkennis had , het zelfs heeft laten gebeuren , wat beiden zo is dat is zowat feit al , of het zelfs in gang gezet heeft
en dan?
als je naar een schaakpartij kijkt , blijf je toch ook niet uren nadenken waarom het paard daar en daar gezet is....
je probeerd juist naar de anderre stukken te kijken , en te voorzien waar deze stenen komen te staan.
wil men niet ontmoedigen dit soort topics te maken hoor maar het is erg nutteloos , en de echte vraag is juist , whats next , en wat doen we ertegen op wereldschaal?
(hangt er vanaf wat we willen that is)
degenen die dit hebben voltrokken , en nog aan het morphen zijn (de wereld that is)
zijn niet alleen zwaar geniaal , maar ook zwaar geschift in hun (en ook de meerderheid van de mensheid atm) realiteit
komen we weer terug bij wat ik al eerder zei , het is dualiteit , en het is creatie.
wij creeren onze eigen waarheid is hun lijfspreuk
Creamus Veritatem Proprium
create our own truth
sommige groepen gebriken deze spreuk ook.
je hoeft niet een van hun te zijn om deze te begrijpen en zelf ook te gebruiken.
ik zei al dualiteit , van alles is er een positieve en een negatieve kant , niet goed en slecht , licht en duisternis , maar als een batterij
als laatste , wat hallulama net zegt , men blijft achter feiten aanlopen
mijn add : laten we feiten die voor de huidige feiten liggen oppakken , licht jezelf in over de groepen, corporaties , de handel , de methoden en vooral de dualiteit van alles wat ze doen.
over wie ik het heb?
wel , Creamus veritatem proprium , Per Crucio Vitae Sanct
waar maak je je druk om is de vraag !quote:Rara hoe zou het komen.
Misschien helpt dit:quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:46 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik begrijp je instantly
En geld is totaal niet het doel. Het is nutteloos om dit soort praktijken te onderhouden om als maar meer & meer geld naar je toe te trekken. Dat is nou juist het hele punt! Beestachtige praktijken erop na houden om enkel geld te vergaren is te waanzinnig voor woorden en het zou te stupide zijn voor woorden als onze wereld-leiders zich er om die redenen ermee bezig houden.
Dus is het iets anders...en dat is niet jezelf verliezen in de schaak 'zetten' die zij nu weer zojuist hebben verricht
zijn slechts het middel voor deze
Nog steeds geen antwoord van TheMassive ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:23 schreef 1.61803399 het volgende:
- Lees jij eens die timelines uit mijn vorige post en vertel me wat je daarvan vindt, en of de officiele verklaring over 9/11 hiermee te rijmen valt?
- Vertel mij eens of jij gelooft wat de Warren Commission schreef over JFK, en waarom?
- Lees jij dit artikel eens door en vertel mij of jij het hier beschreven gedrag ziet terug komen in het gedrag en de uitspraken van regeringsleiders, en met name GwB, maar ook bij onze eigen JPB.
http://home.datawest.net/esn-recovery/artcls/disinfo.htm
Ik heb een paar van die sites nu bekeken, en hoewel die deels (imo) doen wat ik in mijn vorige post beschreven heb, is letsroll911.org idd op een wat andere manier bezig. Die geeft wel een analyse van het instorten van WTC1 en 2, wat ook een controlled demoloitian zou zijn volgens de site (wat er echter imo bij vergeten wordt, is dat je op de video duidelijk kunt zien dat WTC north instort beginnend bij de verdiepingen waar de brand woedde. Een controlled demolotion wordt volgens mij nooit gedaan halverwege een gebouw, maar van onderaf. Maar ze kunne natuurlijk iets nieuws geprobeerd hebben).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |