Idd, raar dat ze jou dat lieten doen. Wij moesten het tijdens de eerste stage eerst nog onder begeleiding doen. En dat na tig keer 'skillen'.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
op mn 14e bejaarden wassen en voeren. ik als verlegen broekie kwam net binnen, moest meteen maar even mevrouw huppeldepup douchen. dus ik die vrouw op zon douchestoel geholpen en onder de douche gereden. toen ze me aan ging zitten kijken van "ga je nog wat doen" heb ik toen haar haar maar gewassen. daarna moest ik dus die mevrouw gaan aankleden, en toen kwam ik erachter dat die mervouw niet los kon staan, mevrouw viel op de grond en brak haar heup.. ik ontslagen
ja hallo, ik was 14 had ik n hele hbov opleiding moeten hebben ofzo? dat ze dat daar niet snapten...
ik voelde me echt zo kut daarna, ik durfde niet eens meer naar die mevrouw toe om mn excuses aan te bieden.. ( dat arme mensje gaat er natuurlijk ook vanuit dat ik weet wat ik doe.. )quote:Op maandag 2 mei 2005 14:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Idd, raar dat ze jou dat lieten doen. Wij moesten het tijdens de eerste stage eerst nog onder begeleiding doen. En dat na tig keer 'skillen'.
Leuk voor die mevrouw ook trouwens.
Da's geen klotebaan, da's een moordbaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef sweety2 het volgende:
ik moest een keer via een uitzendbureau tapijt knippen bij een bank.
ik wist niet wat het werk inhield ik dacht de zijkant van de vloerbedekking knippen, en het waren geen pluizen, de vloerbedekking waren van die lussen. als ik een schaar krijg van hun ga ik toch niet om een tondeusse vragen. toen ik daar was en ze legde ons uit wat we moesten doen, geloofde ik het ook niet nee. maar was toch echt wel zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Met een schaar??? Je had toch ook een (pluizen)tondeuse kunnen gebruiken?
Volgens mij zit je het echt uit je duim te zuigen man...
Wat is dit nou weer voor sarcastisch uitspraak... Vind je het werk te min ofzo? Niemand heeft je verplicht om kassa te draaien hoor, die keuze maak je zelf. Bovendien moet je wel rekenen bij de kassa. Dus enige intelligentie is wel een eisquote:Op zondag 24 april 2005 10:19 schreef DaMart het volgende:
Achter de kassa bij de ALbert Heijn zitten. Gelukkig kon ik daarna wel intelligent werk gaan doen
Jij blij dat je ontslagen wasquote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
op mn 14e bejaarden wassen en voeren. ik als verlegen broekie kwam net binnen, moest meteen maar even mevrouw huppeldepup douchen. dus ik die vrouw op zon douchestoel geholpen en onder de douche gereden. toen ze me aan ging zitten kijken van "ga je nog wat doen" heb ik toen haar haar maar gewassen. daarna moest ik dus die mevrouw gaan aankleden, en toen kwam ik erachter dat die mervouw niet los kon staan, mevrouw viel op de grond en brak haar heup.. ik ontslagen
ja hallo, ik was 14 had ik n hele hbov opleiding moeten hebben ofzo? dat ze dat daar niet snapten...
Valt best mee hoor... En met doekjes?quote:Op zondag 24 april 2005 02:20 schreef MouseOver het volgende:
Brandschade schoonmaken. Walgelijk. Vooral omdat je beton op moest poetsen met doekjes en daarmee altijd je handen aan de scherpe randen van de hoeken openhaalde. Erg vervelend.
Ik ook. Echt drama, dat ik het nog zo lang heb volgehouden daar. Geen muziek en je mocht amper praten.quote:
Ja. Ze kochten lompen per doos op. Oude tshirts en dat soort spul.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Valt best mee hoor... En met doekjes?
Dat heb ik idd ook gedaan en dat is KUTquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:02 schreef extreme het volgende:
alleen jammer dat ze de zomer collectie in de winter opnemen, en de winter collectie in de zomer. en idd, ook buiten
en die arme meisjes maar blauwbekken in hun bikini´tje in de tuin, of doodgaan van de hitte in een dikke winterjas met 28°![]()
Bij sommige bedrijven lijkt het wel alsof op praten tijdens de pauze de doodstraf staat. De eerste keer dat ik in zo'n bedrijf terecht kwam wist ik niet wat me overkwam, heel onwerkelijk.quote:hun bammetjes zwijgend opaten
Ow ik dacht dat je die vette doeken bedoelde....quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja. Ze kochten lompen per doos op. Oude tshirts en dat soort spul.
ik heb overigens ook in een slachthuis gewerkt, maar die brandschade cleanen was vele malen erger
Dat heb ik dus ook even gedaan wat een belachelijk bedrijf was dat :/, je mocht idd niet van functie wisselen en het niveau van die vaste medewerkers was echt bedroefend laag.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ook kut: het assembleren van tv-meubels bij een bedrijf dat 'Zapp' heette
Ik stond met allemaal leeftijdsgenoten langs een lange lopende band waar we voor en na de pauze
exact hetzelfde geestdodende werk deden. Die ene keer dat ik probeerde te wisselen met iemand anders (omdat ik een piepschuimen vorm om een glazen meubel heenrammen totaal beu was) werd ik weer teruggefloten en terug naar mijn plek gebracht
Af en toe werd het werk afgewisseld met plastic dopjes op een schroefdraadje draaien of houten plaatjes verpakken in een stukje cellofaan. Toch heb ik dat nog 2 weken volgehouden
Hehehe. Wat verdien je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:49 schreef nietzman het volgende:
Hier op de Marketing en Communicatieafdeling van dezelfde Bijbeldrukker als vorig jaar (Ik doe nu DTP-klusjes.) is het ook een hel.
Bizar toch dat men uitgerekend bij deze afdeling totaal niet in staat is om te communiceren?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:57 schreef nietzman het volgende:
7 euro in 't uur dacht ik. Zal wel minimumloon zijn, hun kennende..
Overigens snap ik niet dat een Christelijke uitgever een boek dat "De Toverfluit" heet uitgeeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |