abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 14:49:40 #151
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26667822
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
op mn 14e bejaarden wassen en voeren. ik als verlegen broekie kwam net binnen, moest meteen maar even mevrouw huppeldepup douchen. dus ik die vrouw op zon douchestoel geholpen en onder de douche gereden. toen ze me aan ging zitten kijken van "ga je nog wat doen" heb ik toen haar haar maar gewassen. daarna moest ik dus die mevrouw gaan aankleden, en toen kwam ik erachter dat die mervouw niet los kon staan , mevrouw viel op de grond en brak haar heup.. ik ontslagen

ja hallo, ik was 14 had ik n hele hbov opleiding moeten hebben ofzo? dat ze dat daar niet snapten...
Idd, raar dat ze jou dat lieten doen. Wij moesten het tijdens de eerste stage eerst nog onder begeleiding doen. En dat na tig keer 'skillen'.
Leuk voor die mevrouw ook trouwens.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 2 mei 2005 @ 18:05:21 #152
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26671416
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:49 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Idd, raar dat ze jou dat lieten doen. Wij moesten het tijdens de eerste stage eerst nog onder begeleiding doen. En dat na tig keer 'skillen'.
Leuk voor die mevrouw ook trouwens.
ik voelde me echt zo kut daarna, ik durfde niet eens meer naar die mevrouw toe om mn excuses aan te bieden.. ( dat arme mensje gaat er natuurlijk ook vanuit dat ik weet wat ik doe.. )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26741491
Jacoba van Beieren spelen in de Keukenhof, VRESELIJK. Met een k*twijf als bazin. En dan de hele dag maar op die klompen lopen en met de mensen(=Japanners) op de foto.
I'm not a complete idiot, some parts are missing.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:15:50 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26741626
Ik heb weleens een melkmeisje gespeeld, moest toen in een 17-de eeuwse jurk drankjes rondbrengen in een veilinghuis
pi_26742606
Ik herinner met nu weer een baantje. We moesten voor school (3e klas mavo) een week "stagelopen", de havo/vwo klassen gingen lekker een week met vakantie en wij moesten werken .
Zoals gewoonlijk alles weer een week van te voren moeten regelen, nou uiteindelijk toch wat gevonden: bij een bedrijf dat printplaatjes voor oa rekenmachines maakt. De eerste dag begon gelijk al goed, we mochten van smorgens 8:00 tot smiddags 17:00 die dingen die op de printplaten (elektronen ofzo) op maat knippen. Dat is een beweging die je op een gegeven moment in 1 handomdraai hebt gedaan, met voor je een hele bak vol. En de gesprekken met de personeelsleden waren ook niet echt van hoog niveau, als je ze al kon verstaan gezien hun indisch accent.

De laatste dagen waren echt een ramp, ook al was het maar een week, het leek wel een jaar te duren.
De laatste dag kregen we als soort van beloning een rekenmachine mee die ik uit protest voor de deur kapotgegooid had. (toen hij al de stage had goedgekeurd).

Dan te bedenken dat die vrouwtjes dit werk waarschijnlijk nog steeds aan het doen zijn..
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:14:55 #156
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_26766363
ik moest een keer via een uitzendbureau tapijt knippen bij een bank. werd niet verteld wat het inhield.het was bij de rabobank daar hadden ze nieuwe vloerbedeking ik moest met 2 andere met een schaar in mijn handen op de grond kruipen, en de lusjes wat uitstaken wegknippen omdat de mensen die daar werkte het geen gezicht vonden. ik moest 4 verdiepingen met elk etage 6 ruime kantoors gaan kruipen. de mensen die de tapijt hadden gelegd vonden het ook belachelijk!! en zeiden jullie worden per uur uitbetaald ik zou zeggen, doe lekker op je gemak en dat deden we dan ook, we waren klaar en bleven gewoon boven een paar uur kletsen. sommige hoge pieten die daar waren hadden het lef te zeggen dat ik een lusje naast hun stoel had gemist. die lusjes staken maar een paar milimeter uit. wie let daar nou op!!
don't dream your life... Live your dreams
pi_26766639
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef sweety2 het volgende:
ik moest een keer via een uitzendbureau tapijt knippen bij een bank.
Da's geen klotebaan, da's een moordbaan.
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:26:52 #158
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_26766873
na afloop had ik kale plekken op op mijn knieen van mijn spijkerbroek en de afdruk van het tapijt op mijn handen ingekerfd. ik moest ook de gangen en de trappen doen echt alles was gewoon vloerbedekking.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:06:19 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_26769681
Met een schaar??? Je had toch ook een (pluizen)tondeuse kunnen gebruiken?
Volgens mij zit je het echt uit je duim te zuigen man...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_26769808
Afgelopen maandag een baantje gehad als grondwerker. Elf uur lang grote buizen met een diameter van 3 a 4 meter aan de uiteinden het roest eraf borstelen met een "borstel" machine en daarna met een slijptol erover heen, dan op naar de volgende buis, zodat de lassers alles aanmekaar kunnen lassen.

Twee pauzes van 15 minuten en onder het werk geen tijd om een peuk te roken ofzo omdat anders de lasser je inhalen en waar de uitvoerders niet zo blij mee zijn. Klinkt simpel, maar halverwege voelen die apparaten die je gebruikt aan als lood.

Je kreeg een fel oranje werkpak, een monikken kap voor over je hoofd en doorzichtige kap zodat je niks in je gezicht kreeg qua metaal splinters en dergelijke. Maar omdat het aldoor regende kon je haast niet door die kap heenkijken. En daarbij trok je ook nog de lokale strontvliegen in een straal van 10km aan door je felgekleurde werkpak. Die rotbeesten wouden maar niet van je pak af komen.

Het was werk voor een paar maand en goed loon, maar echt niet te doen! Ik was kapot na afloop en ben er ook niet weer heengegaan. Heb zelf nog niet eens het uitzend bureau gebeld. Ze zullen er wel niet zo blij mee zijn. Jammer dan.

Ben niet vies van een beetje (zwaar) werk, maar dit was toch wel te veel van het goede.

Op naar de volgende baan!
pi_26770179
Net na mijn eindexamen van de Havo heb ik een aantal dagen in een display fabriek gewerkt, waar allemaal displays in elkaar werden gezet voor winkels als de Bijtjeskorf enzo. Deze displays werden dan geleverd met inhoud en wel. En deze inhoud moest ook voorzien worden van 3 stickers of meer.

Dus ik heb daar dagen achter elkaar, 3 - 4 verschillende stickers zitten plakken op duizenden nagellakflesjes.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:32:08 #162
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_26783559
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Met een schaar??? Je had toch ook een (pluizen)tondeuse kunnen gebruiken?
Volgens mij zit je het echt uit je duim te zuigen man...
ik wist niet wat het werk inhield ik dacht de zijkant van de vloerbedekking knippen, en het waren geen pluizen, de vloerbedekking waren van die lussen. als ik een schaar krijg van hun ga ik toch niet om een tondeusse vragen. toen ik daar was en ze legde ons uit wat we moesten doen, geloofde ik het ook niet nee. maar was toch echt wel zo.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:39:45 #163
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_26793066
tsjah.. eigenlijk maar 1baan gehad zover (werk er nu nog )

Maar het misselijkste werk tot nu toe is hooi laden/lossen.. Stro is ook klote.. wel lichter.. maar damn.. op zo'n hooi zolder staan in de zomer 28~ graden buiten.. 30+ binnen dus.. fucking heet.
700~ pakken op een wagen elk rond de 20+ kilo
Fijn werk (pakken worden door gegeven dus je hebt ze allemaal door de vingers gehad)

Majah.. da's maar maar dagen maar dat hou "ik" geen paar dagen achter elkaar vol.
had vroegâh last van bronchitis. nu niet meer, tenzij ik dat werk moet doen dus, dan merk ik het weer.

majah verder doe ik van alles dus
tractor chauffeur, shovel machinist, kraan machinist (soms).. en soms aan dingen sleutelen.

aka.. Allround
(loonwerk)
pi_26794498
Heb een jaar lang in een mortelfabriek gewerkt. Dag in dag uit emmers van 25kg van de lopende band halen en op een pallet zetten.. Heb er wel rugklachten aan overgehouden En sinds ik daar weg ben hebben ze er een soort van machine voor gekocht, zodat t tillen niet meer hoeft. Stelltje mofo's daar.

Er zaten wel 2 niet-te-vergeten pluspunten aan: er waren geen allochtonen, en de vele uurtjes 'stiekem roken' achterin het magazijn, waar de baas je niet zag als hij zijn ronde deed (en hem daarom hard uitlachen, de knurft), waren echt geweldig.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:22:50 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26879289
2 dagen bij de lild werken
continu sjouwen met loeizware verpakkingen, constant aanvullen en lastige klanten vertellen waar alles staat (leuk als je het zelf niet eens weet) en nog meer kutklusjes
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:52:48 #166
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26908605
In de tuin van een bejaardenhuis een bepaald soort onkruid uitroeien..met de hand wel te verstaan..
Dus op je knieën Zevenblad (zo heette dat) met wortel en al uit de grond proberen te trekken, lekker tussen de wormen, spinnen en andere insecten.
Nu bestempel ik dat als klotewerk, maar toen vond ik het geweldig...lekker in de zon..rustig aan...lieve tuinman die ons eten en drinken bracht..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_26953689
- Werken in de slachterij en dan de hele dag varkenskarkassen in de juiste koelcellen duwen.
- Werken in een leerlooierij. Machines schoonmaken die het leer bespuiten. Dat was overgens wel het meest ranzige werk ooit.

Ik heb nu een bijbaan als loodsmedewerker/bijrijder en dat bevalt wel goed.
pi_26962443
Werken bij de avondvulploeg van de Xenos en er dan achter komen dat het in elkaar zetten van de enormous nep-zonnebloemen ook tot de werkzaamheden behoort. Zit je drie uur achter elkaar plastic bloemstelen uit te vouwen en te voorzien van net echte blaadjes .

Op een middelbare school de boekenpakketten verzorgen. Okee, het was gezellig en het betaalde okee, maar op ie-der boek moesten op de rug, onder- en bovenkant, en op alle hoekjes een stukje tape gevouwen worden. Ik heb het toch nog twee zomers gedaan, maar kan nu ook officieel geen tape meer zien.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 09:22:28 #169
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_26966656
Ik heb een tijdje als telefoniste gewerkt bij een bedrijf voor reclameverspreiding. De hele avond mensen bellen en controleren of ze de krantjes van de supermarkten enz. hadden gehad. Aan het eind van de avond was ik wel gaar. Af en toe werden er ook wel eens pakken reclame op kantoor afgegeven die door de bezorger in de sloot waren geflikkerd. Mocht ik al die vieze stinkende blaadjes gaan doorzoeken op het krantje met de sticker, waardoor ze konden achterhalen van welke bezorger het was. Meestal waren de bezorgers trouwens wel zo slim geweest om dat ene foldertje er vantevoren al tussenuit te halen
  zondag 22 mei 2005 @ 18:01:18 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27249619
Euhm, een aantal.

De meest vervelende:
Lopende bandwerk bij de Dobla. Je kwam er 's ochtends aan, werd in een wit jasje, een haarnetje en plastic handschoenen gehesen en je moest de godganse dag puur-chocolade cupjes uit een mal trekken zonder dat ze kapot gingen. (wat vaak gebeurde). Intussen stond de hele dag Sky Radio te blèren en had ik de meest suffe collega's die in de pauze, in een soort onpersoonlijk kil bouwkeetje hun bammetjes zwijgend opaten, waarna de ellende weer begon en je je kapje en jasje weer aan mocht.
De volgende dag heb ik een dood familielid verzonnen, want ik wilde niet meer terug naar wat ik altijd heb onthouden als 'De Hel'.

Ook kut: het assembleren van tv-meubels bij een bedrijf dat 'Zapp' heette
Ik stond met allemaal leeftijdsgenoten langs een lange lopende band waar we voor en na de pauze
exact hetzelfde geestdodende werk deden. Die ene keer dat ik probeerde te wisselen met iemand anders (omdat ik een piepschuimen vorm om een glazen meubel heenrammen totaal beu was) werd ik weer teruggefloten en terug naar mijn plek gebracht
Af en toe werd het werk afgewisseld met plastic dopjes op een schroefdraadje draaien of houten plaatjes verpakken in een stukje cellofaan. Toch heb ik dat nog 2 weken volgehouden

Het jaar erop besloot ik dat ik alleen nog administratief werk ging doen, hoe hersendood het ook zou zijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 22 mei 2005 @ 18:06:47 #171
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27249757
Stekjes steken .
  zondag 22 mei 2005 @ 18:08:58 #172
111260 Charmian
a little joy
pi_27249806
Ik heb ooit wel eens een dagje in moeten springen als telefoniste. Tjiezus hoe geestdodend is dat zeg.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_27521074
heb een tijdje in de diepvries gewerkt van een groothandel in horecaprodukten. Ont-zet-tend koud en volgens mij erg ongezond al die temperatuurswisselingen. De hele dag dozen stapelen op rolcontainers en 10 kilometer per dag lopen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:50:54 #174
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27521258
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:19 schreef DaMart het volgende:
Achter de kassa bij de ALbert Heijn zitten. Gelukkig kon ik daarna wel intelligent werk gaan doen
Wat is dit nou weer voor sarcastisch uitspraak... Vind je het werk te min ofzo? Niemand heeft je verplicht om kassa te draaien hoor, die keuze maak je zelf. Bovendien moet je wel rekenen bij de kassa. Dus enige intelligentie is wel een eis
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_27526769
Dozen schuiven bij een verpakkingsbedrijf en vergelijkbaar werk. Ik was net klaar met mijn VWO en uitzendkracht.

Echt, ik mocht al blij zijn als er iemand Nederlands sprak
pi_27527303
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
op mn 14e bejaarden wassen en voeren. ik als verlegen broekie kwam net binnen, moest meteen maar even mevrouw huppeldepup douchen. dus ik die vrouw op zon douchestoel geholpen en onder de douche gereden. toen ze me aan ging zitten kijken van "ga je nog wat doen" heb ik toen haar haar maar gewassen. daarna moest ik dus die mevrouw gaan aankleden, en toen kwam ik erachter dat die mervouw niet los kon staan , mevrouw viel op de grond en brak haar heup.. ik ontslagen

ja hallo, ik was 14 had ik n hele hbov opleiding moeten hebben ofzo? dat ze dat daar niet snapten...
Jij blij dat je ontslagen was
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:39:30 #177
121845 Riddle
Life is a riddle!
pi_27528080
Ikea - afwaskeuken
Met twee Turkse jongens, die weigerden nederlands te praten.
voelde me zeer eenzaam....

Ook werd je alleen maar afgeblaft door de mensen in de "echte" keuken, vervolgens heb ik hun mijn schort gegeven en gezegd dat ze het vanaf nu maar zelf moesten doen, dat ik hun slaaf niet was. Ben naar huis gegaan, nooit meer iets van weer gehoord........ (was via het uitzendbureau)
pi_27528828
in een slachthuis schoonmaken wat een godvergeten stank hing daar, plus een hoop herrie van weet-ik-wat voor machines en daarbovenuit het geluid van skyradio oid in een volledige betegelde koele galmende ruimte. En daar kwam bij dat het betreffende uitzendbureau teveel mensen daar had geplaatst waardoor ik geen moer te doen had en maar een beetje stond te staan voor het grootste gedeelte, aangezien een poging van mij om de kantine op te zoeken buiten de pauzes niet werd toegestaan.
Ik heb het nog geen dag volgehouden. Dat was de eerste en laatste keer dat ik via een uitzendbureau een vakantiebaantje deed.
pi_27529288
pi_27529662
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:20 schreef MouseOver het volgende:
Brandschade schoonmaken. Walgelijk. Vooral omdat je beton op moest poetsen met doekjes en daarmee altijd je handen aan de scherpe randen van de hoeken openhaalde. Erg vervelend.
Valt best mee hoor... En met doekjes?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28138057
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:06 schreef SamuraiJack het volgende:
Stekjes steken .
Ik ook. Echt drama, dat ik het nog zo lang heb volgehouden daar. Geen muziek en je mocht amper praten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:14:02 #182
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28138083
Kamermeisje, toen ik een jaar of 15 was.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:15:22 #183
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28138120
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Valt best mee hoor... En met doekjes?
Ja. Ze kochten lompen per doos op. Oude tshirts en dat soort spul.

ik heb overigens ook in een slachthuis gewerkt, maar die brandschade cleanen was vele malen erger
Vampire Romance O+
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:22:06 #184
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28138297
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:02 schreef extreme het volgende:

alleen jammer dat ze de zomer collectie in de winter opnemen, en de winter collectie in de zomer. en idd, ook buiten

en die arme meisjes maar blauwbekken in hun bikini´tje in de tuin, of doodgaan van de hitte in een dikke winterjas met 28°
Dat heb ik idd ook gedaan en dat is KUT
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:26:25 #185
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28138428
quote:
hun bammetjes zwijgend opaten
Bij sommige bedrijven lijkt het wel alsof op praten tijdens de pauze de doodstraf staat. De eerste keer dat ik in zo'n bedrijf terecht kwam wist ik niet wat me overkwam, heel onwerkelijk.
Vampire Romance O+
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:28:00 #186
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_28138468
dat is mijn huidige baan
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:59:05 #187
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_28139290
Telsell

Heb er anderhalf jaar gewerkt in het magazijn, maar wat een hoerentent is dat zeg. Over me ex-werkgever maar niet te spreken. kutneger
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_28196846
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja. Ze kochten lompen per doos op. Oude tshirts en dat soort spul.

ik heb overigens ook in een slachthuis gewerkt, maar die brandschade cleanen was vele malen erger
Ow ik dacht dat je die vette doeken bedoelde....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28197765
Oliebollenkraam op een drukke kermis 10 uur lang staan in de vette oliebollengeur, voor 5 gulden per uur, en ik lustte meteen geen oliebollen meer voor de twee jaar daarna.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_28199236
Koeiemagen uit een bak vol met water pakken en ophangen in ijzeren rekken.
Ik was toen 15 en deed dit als vakantiewerk. 1 week volgehouden
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:26:26 #191
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28199312
bollen pellen / rapen, nooit langer dan anderhalve dag volgehouden, wat een smerig onderbetaald tyfuswerk is dat
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:39:11 #192
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_28216331
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ook kut: het assembleren van tv-meubels bij een bedrijf dat 'Zapp' heette
Ik stond met allemaal leeftijdsgenoten langs een lange lopende band waar we voor en na de pauze
exact hetzelfde geestdodende werk deden. Die ene keer dat ik probeerde te wisselen met iemand anders (omdat ik een piepschuimen vorm om een glazen meubel heenrammen totaal beu was) werd ik weer teruggefloten en terug naar mijn plek gebracht
Af en toe werd het werk afgewisseld met plastic dopjes op een schroefdraadje draaien of houten plaatjes verpakken in een stukje cellofaan. Toch heb ik dat nog 2 weken volgehouden
Dat heb ik dus ook even gedaan wat een belachelijk bedrijf was dat :/, je mocht idd niet van functie wisselen en het niveau van die vaste medewerkers was echt bedroefend laag.

Daarnaast bij een groot garagedeuren bedrijf, metalen onderdelen op een lopende band rechtleggen, die klote dingen weegden alleen 50kg + was dus niet et doen in je eentje.

Verder bij de kinderbijslag het archief inruimen, lekker geestdodend en een heerlijk stoffige bezigheid.

Callcenter werk en dan spaarproducten verkopen betaalde supergoed, totdat we ook op de huishoudbeurs gingen staan en het dan opeens persoonlijke verkoop wordt,

En jaren in een rozenkwekerij gewerkt overal doorns maar supergezellig
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
pi_28216461
op handen en knieën tussen de roosjes door kruipen om onkruid te wieden. BAH!
Eerst een keiharde grond en een gloeiend hete zon en later bakken met regen.
pi_30000959
Goed topic.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:49:03 #195
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30001507
Hier op de Marketing en Communicatieafdeling van dezelfde Bijbeldrukker als vorig jaar (Ik doe nu DTP-klusjes.) is het ook een hel.

Bizar toch dat men uitgerekend bij deze afdeling totaal niet in staat is om te communiceren?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:49:03 #196
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30001508
*knip.

double.
Ik ga naar huis.
pi_30001610
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:49 schreef nietzman het volgende:
Hier op de Marketing en Communicatieafdeling van dezelfde Bijbeldrukker als vorig jaar (Ik doe nu DTP-klusjes.) is het ook een hel.

Bizar toch dat men uitgerekend bij deze afdeling totaal niet in staat is om te communiceren?
Hehehe. Wat verdien je?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:57:26 #198
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30001829
7 euro in 't uur dacht ik. Zal wel minimumloon zijn, hun kennende. .

Overigens snap ik niet dat een Christelijke uitgever een boek dat "De Toverfluit" heet uitgeeft.
Ik ga naar huis.
pi_30002159
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:57 schreef nietzman het volgende:
7 euro in 't uur dacht ik. Zal wel minimumloon zijn, hun kennende. .

Overigens snap ik niet dat een Christelijke uitgever een boek dat "De Toverfluit" heet uitgeeft.
pi_30003946
in een magazijn met een karretje boeken uit de kasten halen, er iets inschrijven, en naar een andere kamer brengen (a 15 eur netto per uur) Beginnen om 12, eindigen om 20:00. Krijg ook nog 27 eur per dag maaltijdvergoeding....

Het moet niet ruiger worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')