abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26466623
Mijn kloterigste bijbaantje was het schoonmaken van politiecellen. Bloed van de muur spuiten van zwervers die zich open hadden gehaald aan een stoel ofzo, diarree met de hogedrukspuit in een putje spuiten, stalen plee's in de cellen zelf schoonmaken. Pis opzuigen van opgepakte gasten.

Kutwerk dus. Éen week gedaan, en toen ben ik ermee gekapt, vrienden vroegen of ik mee naar een poolcafé ging.

Wat is jouw meest kutste en/of ranzigste baantje?
pi_26466637
Een keer 10 minuten de kratten waarin kippen naar de kippenslachterij worden vervoerd schoonspuiten met de hogedrukspuit in de zomer. De kippenstront vloog me om de oren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 24 april 2005 @ 02:12:48 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26466651
appels plukke in de hete zon

maar wel geldjes gek
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 24 april 2005 @ 02:13:34 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26466662
Een dag 8 uur achter elkaar een pepertje op bakjes voorgesneden groente leggen alvorens deze geseald werden . Voor de afwisselig was dat ook weleens een zakje kruidenmix of een /kerstomaatje. Ik heb het die dag nog afgemaakt, maar: nooit meer teruggekeerd. Ik was toen 14 geloof ik.
  zondag 24 april 2005 @ 02:15:50 #5
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_26466677
Glasscherven op kleur sorteren vanaf de lopende band bij een glasrecycler tegen minimum jeugdloon samen met een hele rij mevrouwen in lange kledij uit verre warme landen. Verachtelijk en vuil werk. Het grote voordeel was echter dat ik geen enkel moment in mijn leven mijn hand op heb hoeven houden zodat de maatschappij die kon vullen. Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 24 april 2005 @ 02:18:52 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26466701
Op de sociale werkplaats een beetje het tempo erin houden.
We moesten van die stalen plinten(??) die ze in de bouw gebruiken, schoonpoetsen. Daar zat namelijk olie in vanuit de fabriek. En die dingen hadden ook van die lekkere scherpe randjes.. Was toen geloof ik 13/14.
Maar als ik de andere reacties hier zo lees, valt dat van mij nog wel mee.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26466711
Ook schoonmaken maar dan de toilet/douche gebouwen van campings. Ik kwam daar dus de meest ranzigste dingen tegen: met stront besmeurde douchehokjes, wasbakken waarin gekost of gescheten was, gebruikte tampons, gebruikte condooms en oude mensen.
Maar gelukkig kwam ik af en toe ook weleens een mooie naakte vrouw tegen.
  zondag 24 april 2005 @ 02:20:19 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26466714
Brandschade schoonmaken. Walgelijk. Vooral omdat je beton op moest poetsen met doekjes en daarmee altijd je handen aan de scherpe randen van de hoeken openhaalde. Erg vervelend.
Vampire Romance O+
pi_26466715
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Op de sociale werkplaats een beetje het tempo erin houden.
We moesten van die stalen plinten(??) die ze in de bouw gebruiken, schoonpoetsen. Daar zat namelijk olie in vanuit de fabriek. En die dingen hadden ook van die lekkere scherpe randjes.. Was toen geloof ik 13/14.
Maar als ik de andere reacties hier zo lees, valt dat van mij nog wel mee.
Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.
pi_26466721
Weekendbaantje als verkoopster in een schoenenwinkel. Stel je voor, zaterdagmiddag, centrum van Rotterdam en allemaal nijlpaarden met zweetkakken die te kleine schoenen willen passen....
Hell of a job
Back in business.
pi_26466738
Okee, okee. Dit is allemaal ook erg. Ben benieuwd naar wat er komen gaat.
pi_26466751
M'n allereerste baantje was langs huizen gaan om proberen kortingskaarten voor bv. kappers en restaurants te verslijten. In de meeste vreselijke wijken, en telkens maar deuren die voor je neus dichtgeslagen worden en uitgescholden worden. Niks verkocht? Dan geen geld. Snel mee gekapt dus.
Back in business.
pi_26466766
Chemische fotobaden aanmaken bij de Agfa. (vacantiewerk lang geleden)
Drie weken gedaan en veertien dagen later totaal oranje uitslag op m'n armen en handen wegens een één of ander smerig sulfiet-goedje...
(te) zwaar sjouwen met allerlei zakken van meer dan 25 kilo.
Totdat ik vergat dat ik nog ergens een kunststof maatbeker met zoutzuur 'iets' te lang had laten staan, wat resulteerde in een echt gifwolkje...
Totaal geen controle daar, meer iets van, zo we hebben tenminste iemand die dit gore werkje opknapt.
Je zult begrijpen dat ik hier aardig van afknapte...
Agfa, the place to be...
pi_26466817
werk dat ik nog steeds doe.. supermarkt .
  zondag 24 april 2005 @ 02:39:10 #15
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26466857
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.
Dat van mij was niet ranzig, maar wel kut. Daar normale gesprekken voeren is niet echt makkelijk... 4 weken lang..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26466890
Dat is in mijn geval toch echt wel wieden geweest. Wat een kutwerk. Het verdiende kut, de tijd schoot absoluut niet op en je staat de hele dag tussen de paupers.
  zondag 24 april 2005 @ 02:50:37 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26466965
In een fabriek soldeertin op klosjes winden.
Draadje pakken, stukje in een klosje peuteren, in een machine vastmaken, knop drukken, klosje er weer afhalen.

Ik geloof dat ik het toch wel een goede halve dag heb volgehouden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 april 2005 @ 03:18:33 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26467170
ik heb een flinke voortuin en achtertuin op de knieën van onkruid ontdaan. en toen kreeg ik een heitje...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26467193
In een aardappelzak drukkerij aan het einde van de lopende band die juuten zakken opstapelen en op een container leggen.
Een zo'n zak is natuurlijk niet zwaar, maar 10 van die dingen, en op een godsgruwelijk hoog tempo, de godganse dag.
Mijn vingers waren helemaal open aan het einde van de dag, en al mijn spieren deden verrekte pijn.

Mijn outfit: een overall, schoenen met stalen neus, haarnetje, mondkapje (stof, veel stof) en oordopjes.

Na een dag afgezegd, kon het werkelijk niet opbrengen om veel te vroeg op te staan en daar naartoe te gaan. Werd me niet in dank afgenomen, maar ja. De voorman daar was in de 40 en werkte daar sinds zijn middelbare school, ik als student paste daar niet tussen.

Ik heb het werk ingeruild voor werk in de plaatselijke drank fabriek. Kratten op stapelen aan het eind van de loopband afgewisseld met doppen in flessen slaan met een hamer. Dit was veel, en veel beter dan die juutenzak drukkerij, hell I'm telling ya.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 24 april 2005 @ 08:15:45 #20
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_26467983
Huisvuilbelader
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 24 april 2005 @ 08:17:12 #21
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26467992
In een boekbinderij. Sneetjes door het papier over heel je handen, saai werk, kutbaas. Kutbaan. Een week gedaan en toen ben ik 'm gesmeerd.
Whatever I want.
pi_26468022
Heb nog niet zoveel werk gedaan. Nu moet ik soms op mijn werk televisiedozen schoonmaken . Etiketten enzo eraf. Als je dat een paar uur doet heb je er ook genoeg van en geen nagels meer over.
pi_26468118
vuurwerk opruimen op 1 januarie .. met mn duffe kop. Verschrikkelijk was dat vroeger.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 24 april 2005 @ 09:02:04 #24
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26468175
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het grote voordeel was echter dat ik geen enkel moment in mijn leven mijn hand op heb hoeven houden zodat de maatschappij die kon vullen. Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.

Totally agree. Alleen mijn most sucky job was schoonmaken in een fabriek. Op zich viel het wel mee ware het niet dat een van de medewerkers er een sport van maakte zo kort mogelijk na het schoonmaken de hele plee onder te schijten. Ik kwam 24u later pas weer dus was het onveranderd aangekoekte stront schrobben. Ik heb tijdens de pauze mijn schoonmaakspullen aan die lul gegeven met de woorden, als je denkt dat het niks voorstelt, doe het dan ook maar zelf. !

Come to think of it, 2 dagen achter de lopende band, als straf ( ) van mijn ploegbaas, waar ik normaal gesproken behoorlijk wat verantwoordelijkheid had, heeft me ook gillend doen wegrennen. Ik moest hier met de hand voelen of er bramen aan stukken metaal zaten (probeer maar es te voelen met je vingertoppen intussen vol pleisters, )

Leuk topic btw
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_26468207
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:34 schreef Sport_Life het volgende:
werk dat ik nog steeds doe.. supermarkt .
Daar ben ik zelfs niet door mijn proeftijd heen gekomen
Ernstig werk wel, je ziet bijna geen buitenlucht. Ik was blij dat ik de dozen kon wegbrengen voor het streepje zonlicht dat ik kon ontvangen.
  zondag 24 april 2005 @ 09:15:47 #26
48233 Auticia
warriorette
pi_26468228
Ik heb toen ik 13 was gewerkt in een restaurant met verschrikkelijke eigenaren. In de afwas uiteraard . Ik moest daar onder andere 's morgens vroeg de vuilniszakken vanuit de keuken naar een schuurtje brengen en in die schuur stond de container en de auto van de eigenaren.
De ramen van die auto stonden open en op de autostoelen lagen een heleboel 5 guldenmuntjes. Navraag gedaan bij collega's en die mensen deden er alles aan om zms weer van hun personeel af te komen.
Het auto-alarm stond dus aan en ze hoopten mensen zo te betrappen. Erg triest.
Vaak kreeg het afwaspersoneel ook de hele dag geen vreten.
Wat een rotmensen, had het snel gezien daar.
I bet you are flying inside.
  zondag 24 april 2005 @ 09:48:47 #27
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_26468414
Kan eigenlijk niet kiezen, of die folderwijk. Door weer en wind of op het land prei-plantjes poten.
Als ik dan thuis kwam en ging douchen bleven mijn kleren gewoon in dezelfde houding staan onderhand, zo vol met grond en aarde enzo.
Enne, wat die folderwijk betreft, Dat heb ik ook maar een half jaartje gedaan.
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn kleine zusje op d'r flikker ging geven als zij ook folders ging doen.
Maar die heeft het nu zelf ook ingezien... Nog 2x en ze stopt er ook weer mee.

Fijne zondag!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_26468666
Kippenslachterij.

Kippen hangen aan een band en die kerel naast me knipt de pootjes eraf en geeft de kip door. Ik moest die pootjes van die band af trekken en weggooien. Na een paar uur moest ik die vieze kippen, nadat ze waren leeggezogen ophangen aan de band.

Dat was zo'n zwaar en smerig werk!! 1 hele dag volgehouden. Was toen 15 ofzo, heb 2 jaar lang geen kip meer gegeten.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:19:00 #29
42184 crew  DaMart
pi_26468709
Achter de kassa bij de ALbert Heijn zitten. Gelukkig kon ik daarna wel intelligent werk gaan doen
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_26468723
Het Geld Instituut.

Dat is, wat de naam al doet vermoeden, een vreselijk bedrijf, dat 'goedkope leningen' aansmeert. En wel op de meest verschrikkelijke manier. Je hebt een grote lijst met telefoonnummers en namen, ontvangen van een niet nader bekend te maken bron (Lees: KPN) Je belt die mensen stuk voor stuk op, en je zegt: "Beste mevrouw Yildiriz, ik bel voor uw lening." Op dat moment heb je helemaal geen idee óf die mensen überhaupt een lening hebben, maar daar kom je vanzelf wel achter. Als het domme mensen zijn, zeggen ze bijvoorbeeld: "Oh, mijn lopend krediet?" En dan moest ik zeggen: "Ja, die mevrouw. Wist u dat u veel te veel rente betaalt?" En dan de sukkel overhalen tot een afspraak met een van onze adviseurs, aan huis, gratis en vrijblijvend. Mijn collega telefoonmensjes waren al ratten, maar de adviseurs waren natuurlijk nog 10 keer zo erg.

Ik heb het een uur gedaan, en toen ben ik gestopt. Ik heb nog een preek in ontvangst mogen nemen van een manager daar: "Ja, waarom kom je hier dan, onze tijd verdoen! Had je dat niet eerder kunnen bedenken?!"

zondag 24 april 2005 @ 10:21:06 #31
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_26468729
Ow my God....

Ik heb zoveel kutbaantjes gehad, 't is zoals Captain_Chaos schreef:
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.
Maar toch wel het allerergste was rond m'n 16e toen ik in een koeienslachterij werkte en daar iedre vrijdagmiddag de hele 'fabriek' moest schoonspuiten.
Met een onwijs dikke hogedrukslang slachtvet en ander dierlijke troep van de muren en de vloeren spuiten, wat een bagger, wat een stank, wat een kutbaan
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_26468764
ik heb nog nooit een baantje gehad
  zondag 24 april 2005 @ 10:34:37 #33
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_26468892
Ik heb vroeger veel baantjes gehad..kamermeisje in een hotel,folderwijk etc ect.. maar echt erg vond ik niet..je moet toch iets doen om aan je geld te komen als 15 bent..
verkapte tvp
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  zondag 24 april 2005 @ 10:36:43 #34
71115 Rnej
I walk the line
pi_26468920
heb 3 dagen bij de mac gestaan.... werksfeer was 0 , en al die dudes vonden me niet tof omdat ik tegen ze praatte ofzo (iedereen hield zijn bek tijdens t werk.. lekker saai zegmaar) ... dus snel weer opgestapt...

(ter vergelijking, in bloedhete kassen anjers koppen (plukken van bovenste bloem.. klotewerkje) heb ik nog 2 maanden volgehouden.. de mac 3 dagen en toen werd ik helemaal gek
pi_26468951
Ik heb een hele zooi aan bijbaantjes gehad, maar de ergste was toch wel sla snijden bij een bedrijf dat aan mcdonalds levert. Vaak dagen van 10 tot 12 uur, eentonig lopende band werk, extreem domme collega's.
pi_26468996
Mijn baantje in dé garnalenfabriek in Groningen (Heiploeg) was ook extreem kutwerk. De eerste keer dat ik 'Lijn 2' binnenkwam ging ik bijna over mijn nek van de geur, Ik heb wel afwisselend werk gedaan.

Zakken bevroren garnalen uit het water vissen en opensnijden en dan legen in een grote trechter. Ook achter een lopende band, de lelijke (zwarte) garnaaltjes eruit halen. Pallets rondrijden met een pompkar. Doosjes garnalen opstapelen nadat ze een deksel hadden gekregen. Nu ik er zo over nadenk heb ik daar erg veel gedaan, ik kan het me niet eens exact meer herinneren.

Mijn outfit, een wit stoffen overall, wat aan het einde van de dag weggegooid werd, mutsje en laarzen En zo'n dag was van 5 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags.

@Dizzee. Ik heb ook jaren geen garnalen gegeten.
pi_26469016
-dubbel-.
  zondag 24 april 2005 @ 11:37:15 #38
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26469875
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:
Mijn collega telefoonmensjes waren al ratten, maar de adviseurs waren natuurlijk nog 10 keer zo erg.

Ik heb voor Kirby gewerkt. "Het multifunctionele reinigingsapparaat wat zelfs uw voeten kan masseren!" Ook mensen opbellen. Gewapend met een kopie van een bladzijde uit het telefoonboek werd ik aan het werk gezet. Iedereen was natuurlijk al 10 keer gebeld voordat ik dat nog een keer dunnetjes over ging doen, dus ik ben gedurende mijn hele dienst een keer of 50 goed uitgescholden.

Toen ik klaar was had ik trillende handen en moest ik bijna huilen. Ik heb het maar bij één avond werken gehouden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 april 2005 @ 11:38:46 #39
64387 ioor
be cool!
pi_26469910
voor de bibliotheek boeken sorteren en in het vak stoppen, stom vervelend werk.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26470079
aan een lopende band, bloembolletjes in grond stoppen. Netjes op een rijtje.
En dat de hele dag lang, ik weet nog wel dat aan het eind van de dag me ogen van links naar rechts gingen terwijl ik het zelf niet door had.
Dat kwam dus door die lopende band waar je de hele dag naar aan het staren ben.
sorry voor al m'n typfouten
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 11:52:09 #41
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26470184
toen ik 14 was moest ik met een vriend een week bij een boer logeren, het was geweldig, veel geleerd enzo, en leuke mensen. alleen dat werk .

die kut koeien tijdens het melken leken alleen mij te schoppen, niet de zoon van de boer of mijn vriend. en daarna mochten we gelijk over naar het stront spuiten . en dan ook nog om 4 uur s'ochtends.
:')
  zondag 24 april 2005 @ 11:58:55 #42
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_26470324
Ik heb nog maar 1 baantje gehad, een folderwijk op m'n 15de. Heb het een maand volgehouden want het was in de tijd rond kerst en dan zijn er natuurlijk belachelijk veel folders die je allemaal in die krantjes kunt gaan vouwen .
Maar ja dat valt wel erg mee tegenover de rest hier .
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_26470336
karren bij albert heijn.
saai en best zwaar werk :S
pi_26470344
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:58 schreef Santjuh het volgende:
Ik heb nog maar 1 baantje gehad, een folderwijk op m'n 15de. Heb het een maand volgehouden want het was in de tijd rond kerst en dan zijn er natuurlijk belachelijk veel folders die je allemaal in die krantjes kunt gaan vouwen .
Maar ja dat valt wel erg mee tegenover de rest hier .
Met kerst kan je juist veel verdienen, door die kaartjes "prettige kerstdagen & gelukkig nieuwjaar" En dan je hand ophouden
sorry voor al m'n typfouten
  zondag 24 april 2005 @ 12:00:33 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26470353
Werken als telemarketeer voor een niet nader te noemen kozijnenbedrijf. Mijn God, het werk was klote, de mensen waren klote en het bedrijf btw ook.
(Un)masking for the greater good.
pi_26470585
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:00 schreef Natalie het volgende:
Werken als telemarketeer voor een niet nader te noemen kozijnenbedrijf. Mijn God, het werk was klote, de mensen waren klote en het bedrijf btw ook.
Oh, dan hoop ik niet dat ik jou heb afgesnauwd.

"Heeft u interesse in kunststof kozijnen?"
- "Mens, ik woon in een huurhuis!"
  zondag 24 april 2005 @ 12:16:59 #47
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26470642
Ohja, heb ook nog voor een bedrijf van een familielid, krantjes rondgebracht. Het waren 1000 adressen. Moest (aangezien ik met de fiets moest) elke keer 2 km heen en 2 km terug fietsen om een nieuwe lading krantjes te halen. Ik was hier dan vrijdagmiddag en zaterdag van 9u tot 17u mee bezig. Altijd kutweer natuurlijk..
En het betaalde..... 3 (gulden)cent per krantje.
  zondag 24 april 2005 @ 12:23:22 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26470769
Telemarketing vond ik altijd nog de ergste van de tientallen andere baantjes die ik heb gehad. En die varieerden van bovengenoemd groenteverwerkingsbedrijf, tot de hele dag gefileerde vis in dozen leggen bij 5 graden celcius, tot de hele dag in de brandende zon bollen planten/bollen rooien/tulpenkoppen/bloemen snijden. Bij dat werk kan je verstand op nul, lekker wegdromen of grappen maken met je collega's. Maar telemarketing..het zit gewoon niet in me om zooi aan te smeren en /of mensen voor te liegen.
  zondag 24 april 2005 @ 12:24:01 #49
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26470784
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:

Oh, dan hoop ik niet dat ik jou heb afgesnauwd.

"Heeft u interesse in kunststof kozijnen?"
- "Mens, ik woon in een huurhuis!"
Heeft diegene je toen verwezen naar de KPN telefoongids om je van die lijsten te laten schrappen?
Zo ja: dan was ik het

Ik was echt niet geschikt voor dat verkoop/aansmeerwerk
(Un)masking for the greater good.
  zondag 24 april 2005 @ 12:24:48 #50
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26470806
Oja, en in een frisdrankfabriek. Een bepaalde verpakkingsmachine liep 2x per uur vast. Het was goedkoper om er een uitzendkracht naast te zetten om hem dan weer aan te slingeren dan om hem te repareren. Dus heb ik in 2 dagen tijd 240.000 liter cola langs zien komen. Toen werd ik naar een andere post overgeplaatst. Ik zag ze 's nachts letterlijk nog

Wat een kutbaantjes komen hier trouwens langs.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')