Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.quote:Op zondag 24 april 2005 02:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Op de sociale werkplaats een beetje het tempo erin houden.
We moesten van die stalen plinten(??) die ze in de bouw gebruiken, schoonpoetsen. Daar zat namelijk olie in vanuit de fabriek. En die dingen hadden ook van die lekkere scherpe randjes..Was toen geloof ik 13/14.
Maar als ik de andere reacties hier zo lees, valt dat van mij nog wel mee.
Dat van mij was niet ranzig, maar wel kut. Daar normale gesprekken voeren is niet echt makkelijk... 4 weken lang..quote:Op zondag 24 april 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.
quote:Op zondag 24 april 2005 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het grote voordeel was echter dat ik geen enkel moment in mijn leven mijn hand op heb hoeven houden zodat de maatschappij die kon vullen. Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.
Daar ben ik zelfs niet door mijn proeftijd heen gekomenquote:Op zondag 24 april 2005 02:34 schreef Sport_Life het volgende:
werk dat ik nog steeds doe.. supermarkt.
Maar toch wel het allerergste was rond m'n 16e toen ik in een koeienslachterij werkte en daar iedre vrijdagmiddag de hele 'fabriek' moest schoonspuiten.quote:Op zondag 24 april 2005 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.
Ik heb voor Kirby gewerkt. "Het multifunctionele reinigingsapparaat wat zelfs uw voeten kan masseren!" Ook mensen opbellen. Gewapend met een kopie van een bladzijde uit het telefoonboek werd ik aan het werk gezet. Iedereen was natuurlijk al 10 keer gebeld voordat ik dat nog een keer dunnetjes over ging doen, dus ik ben gedurende mijn hele dienst een keer of 50 goed uitgescholden.quote:Op zondag 24 april 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:
Mijn collega telefoonmensjes waren al ratten, maar de adviseurs waren natuurlijk nog 10 keer zo erg.
Met kerst kan je juist veel verdienen, door die kaartjes "prettige kerstdagen & gelukkig nieuwjaar" En dan je hand ophoudenquote:Op zondag 24 april 2005 11:58 schreef Santjuh het volgende:
Ik heb nog maar 1 baantje gehad, een folderwijk op m'n 15de. Heb het een maand volgehouden want het was in de tijd rond kerst en dan zijn er natuurlijk belachelijk veel folders die je allemaal in die krantjes kunt gaan vouwen.
Maar ja dat valt wel erg mee tegenover de rest hier.
Oh, dan hoop ik niet dat ik jou heb afgesnauwd.quote:Op zondag 24 april 2005 12:00 schreef Natalie het volgende:
Werken als telemarketeer voor een niet nader te noemen kozijnenbedrijf. Mijn God, het werk was klote, de mensen waren klote en het bedrijf btw ook.
Heeft diegene je toen verwezen naar de KPN telefoongids om je van die lijsten te laten schrappen?quote:Op zondag 24 april 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Oh, dan hoop ik niet dat ik jou heb afgesnauwd.![]()
"Heeft u interesse in kunststof kozijnen?"
- "Mens, ik woon in een huurhuis!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |