Dit seizoen nog maar 2 prijzen te winnen. 1 wedstrijd en de Amstel Cup is binnen en 3 wedstrijden voordat de CL binnen isquote:
misschien ook aan je ajax-hoofd als jullie weer naar de kuip komenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef Gravedigger het volgende:
Het doet mijn Ajax-hart pijn
Ach lul niet.. Jij zit te grinniken als Ajax weer eens verliestquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef Gravedigger het volgende:
Het doet mijn Ajax-hart pijn, maar ik feliciteer PSV toch met het kampioenschap
ik hou eigenlijk helemaal niet van voetbal ofzo maar ik kon deze opmerking echt niet latenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
misschien ook aan je ajax-hoofd als jullie weer naar de kuip komen![]()
Ik vind hem ook wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:03 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
ik hou eigenlijk helemaal niet van voetbal ofzo maar ik kon deze opmerking echt niet laten
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik ontken het bestaan van een kampioenschap gewoon.
Nou, ze staan gewoon toevallig bovenaanquote:
Toevallig?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ze staan gewoon toevallig bovenaan
Daar komt alleen belangrijk nieuws te staanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Nog steeds geen melding op de FP trouwens![]()
Linkjequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Nog steeds geen melding op de FP trouwens![]()
edit: nu wel
Ja, héél toevallig.quote:
Dus toch wel kampioen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, héél toevallig.
Omdat de rest onder hun staat.
Korte samenvatting: PSV staat toevallig bovenaan, omdat de rest er onderstaat. PSV is geen kampioen, omdat ..... hmm dat heb je me nog niet verteld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, het is niet waar!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Korte samenvatting: PSV staat toevallig bovenaan, omdat de rest er onderstaat. PSV is geen kampioen, omdat ..... PSV GEEN KAMPIOEN MAG ZIJN
Ging veel sneller dan de vorige keerquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Van Bommel kan de fles niet openmaken
maar nu mikte hij niet goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:50 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ging veel sneller dan de vorige keer
Dat is echt zo mooi he.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat van Bommel met de schaal naar Frits Philips gaat.![]()
oooooh. ik dacht dat je het over volgend jaar had, want die is voor ajax namelijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de Amstel Cup en de Champions League winnen![]()
kan je dit topic niet stiekem sluiten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
PSV-ers: van harte!
Dank jequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
PSV-ers: van harte!
Ja maar volgend jaar is van Bommel er niet meer bij dus dan zonder hem een champagne fles openenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oooooh. ik dacht dat je het over volgend jaar had, want die is voor ajax namelijk![]()
Amstel Cup mogen jullie hebben, en veel succes in de CL.
Eitjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
Gefeliciteerd en nu moeten jullie alleen nog de CL en AC winnen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je dit topic niet stiekem sluiten?![]()
We gaan ervoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
Gefeliciteerd en nu moeten jullie alleen nog de CL en AC winnen
Idem, de psv supporters hier gefeliciteerd, op een paar na.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef Gravedigger het volgende:
Dank uquote:Op zondag 24 april 2005 02:34 schreef SCH het volgende:
Feli hoor!
Zijn vrouw is nu al bang, dus wat zal het worden als hij eens echt kwaad isquote:Op zondag 24 april 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dank u![]()
[afbeelding]
Meneer en mevrouw da Costa zijn erg blij met het kampioenschap
PSV heeft een band met Brazilië.quote:Op zondag 24 april 2005 03:15 schreef g1id het volgende:
Waar dienden die Braziliaanse vlaggen eigenlijk voor, ze spelen toch in Nederland?
Zou wat zijn als je voor iedere buitenlandse speler een nationale vlag mee zou nemen....
quote:Op zondag 24 april 2005 03:22 schreef cultheld het volgende:
rubbereend, bij deze een persoonlijke felicitatie van mij aan jou en dat er tenminste één verwachting van jou mag uitkomen voor komend seizoen: Barreto naar PSV
stiekum droom k over een reis naar istanbul, maar als we in milaan een mooi resultaat halen dan wordt de thuiswedstrijd tenminste spannendquote:Op zondag 24 april 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:
Het maakt niet uit wie van ons op dit forum het meest positief was; Ik ben al lang blij dat het zo heeft mogen zijn. Hopelijk gaat PSV ook nog ff een stunt in Milaan uithalen.
PSV tegen Chelsea. Robben tegen Alex. Wat zou dat mooi zijnquote:Op zondag 24 april 2005 03:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stiekum droom k over een reis naar istanbul, maar als we in milaan een mooi resultaat halen dan wordt de thuiswedstrijd tenminste spannenden de spelers krijgen sowieso t diepste respect en hulde dat ze t zover geschopt hebben
Een keer trek je de conclusie, de finale blijft een illusiequote:Op zondag 24 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV tegen Chelsea. Robben tegen Alex. Wat zou dat mooi zijn![]()
Ze moeten over 2 weken tegen De Graafschapquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef xJapser het volgende:
Feli PSV en fans. Terecht kampioenschap. En nu ons ff matsen he volgende week
Wanneer kwam dat moment?quote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef junction het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie, de finale blijft een illusie![]()
Wat onsportier JaWiquote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef JaWi het volgende:
Nee.
Jaap Stam is de eerste wedstrijd er waarschijnlijk niet bijquote:Op zondag 24 april 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:
Het maakt niet uit wie van ons op dit forum het meest positief was; Ik ben al lang blij dat het zo heeft mogen zijn. Hopelijk gaat PSV ook nog ff een stunt in Milaan uithalen.
quote:
quote:
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.quote:
Ga je ons dan wel feliciteren?quote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.
Kunnen we dan weer zo'n reactie als jouw eerste verwachten?quote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.
Dan ligt die nog in Zeistquote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
PSV gefeliciteerd, terechte kampioen. Geniet er maar van, volgend jaar ligt de schaal weer in Amsterdam
Als jij tegen die tijd een Ajacied bent, wel.quote:
Nee, dan zal ik een kampioenschap niet ontkennen.quote:Op zondag 24 april 2005 12:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kunnen we dan weer zo'n reactie als jouw eerste verwachten?![]()
net zoals dit seizoen zou gebeurenquote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
PSV gefeliciteerd, terechte kampioen. Geniet er maar van, volgend jaar ligt de schaal weer in Amsterdam
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals dit seizoen zou gebeuren![]()
en de 4 jaar hieropquote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals dit seizoen zou gebeuren![]()
Daar ben ik het mee eens. Trouwens, Cocu zal ook met het jaar slechter gaan spelen, vanwege zijn leeftijd. Zonder die steunpilaren zal PSV volgend jaar een moeilijker seizoen draaien.quote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!
Arrogantquote:Op zondag 24 april 2005 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar he? Stelletje arrogantelingen.
Voordat ik Ajacied ben moet er wel heel veel gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij tegen die tijd een Ajacied bent, wel.
voglens mij zeiden jullie vorig jaar ook dat ajax nog beter zou zijn dit jaar omdat de talenten weer meer ervaring hadden en verder zouden groeienquote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!
He, hier in Amsterdam zijn de talenten van vorig jaar nu wéér een jaar verder. Misschien zal het veteranenteam dit jaar misschien wel pieken.quote:Op zondag 24 april 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij zeiden jullie vorig jaar ook dat ajax nog beter zou zijn dit jaar omdat de talenten weer meer ervaring hadden en verder zouden groeien..................
volgend jaar is t feest weer in Eindhoven
Dank uquote:Op zondag 24 april 2005 14:31 schreef Suijk het volgende:
He, proficiat mannen! Geniet er nog even van!
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.quote:Op zondag 24 april 2005 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u
Dat zullen we zeker doen, dit is de mooiste landstitel die ik tot nu toe heb meegemaakt met PSV
Geen. PSV is de eerste, Chelsea had kampioen kunnen worden, maar dan moest Arsenal verliezen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.
Hoeveel kampioenen zijn er al in Europa?
PSV is dacht ik de eerste van de landen die niet te maken hebben met de donkere winters (dus Noorwegen en zo )quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.
Hoeveel kampioenen zijn er al in Europa?
Alleen cultheldquote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
Van harte aan alle leuke PSV-fans. Dik verdiende titel, niets op af te dingen en niemand die het had verwacht!
hoho, ik had het ook voorspeld in het voorspeltopic aan het begin van het seizoenquote:
Ik dacht eerlijk niet dat we dit jaar kampioen zoudenquote:Op zondag 24 april 2005 15:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hoho, ik had het ook voorspeld in het voorspeltopic aan het begin van het seizoen
Arsenal moet morgen spelenquote:Op zondag 24 april 2005 14:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geen. PSV is de eerste, Chelsea had kampioen kunnen worden, maar dan moest Arsenal verliezen.
Dat zie ik, maar dat betekend wel dat Chelsea nog geen kampioen is, die beslissing valt pas morgen maar waarschijnlijk wordt dat komend weekend.quote:
Nu is jullie seizoen gered.quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat wij wel van psv gewonnen hebben.
Nee hoor, maar als ik die gefrustreerde kopjes van jullie nog zie kan ik een lach nog steeds moeilijk onderdrukken. Lekker arrogant stond er vooraf al herfstkampioen op jullie programmaboekje toen...quote:
Prachtig.quote:
hehe die vind ik dan nog wel leuk jaquote:
Hij is grappigquote:
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
...
Ben benieuwd naar volgend jaar, bij PSV gaan er mss ook een aantal weg...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax de laatste 5 jaar weinig gepresteerd heeft en dat even vergeet
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is grappig
volgens mij vergeet jij iets.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is grappig
Ben benieuwd naar volgend jaar, bij PSV gaan er mss ook een aantal weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |