en ikquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de hal is vast nog wel een plekkie

Marchien, mag Minkeltje ook blijven logeren?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:00 schreef Minkeltje het volgende:
maar waar verblijf ik nu na de meet :|

what else is newquote:

* Minkeltje ziet signature van Lynx en zegt: for my moment of Lust, I wish I had an angel tonightquote:Op maandag 2 mei 2005 12:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mjah, best een loze reactie van me eigenlijk.

Woei... da's een eindje zo laat op de avond/nacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:25 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje denkt dat ie gewoon aan t eind van de avond maar terugrijdt

Als je na de Grunn-meet meteen terugrijdt weet je zeker dat je die nacht iig géén angel hebt, for your moment of lust.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:08 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
* Minkeltje ziet signature van Lynx en zegt: for my moment of Lust, I wish I had an angel tonight

om de dooie dood niet ! :|quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:35 schreef tvdleur het volgende:
fotoos... vorig jaar... hmmz....![]()
En dit jaar is mn toestel ook weer meeDit keer met 2 batterypacks!
![]()

Dan moet je niet naar een meet gaan. 1 Van de redenen dat ik niet ga. Foto's worden er gemaakt, verspreidt en geplaatst.quote:

Ik hou gewoon graag privé en Fok! gescheiden, that's all. Mensen die me willen zien komen maar naar een meet (ja, nu dus niet meer) en anderen komen via via toch wel aan een foto. So be it. Heeft verder niet zoveel met cameraschuwheid of schaamte te maken. Ik heb er geen zin in om irl mn privé mening hier te moeten verantwoorden, en ik kom dagelijks nogal wat verschillende mensen tegen en Fok! is een groot forum. Bovendien zijn er genoeg lijpen die je irl lastig gaan vallen als je privé info bekend is. Nee, dank je.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:54 schreef tvdleur het volgende:
Ik snap het niet, zal mij werkelijk waar worst wezen of ik heel groot vol in beeld op een hele foute manier op internet sta... Ik weet de eventuele context, en mensen die adv een foto een conclusie kunnen trekken... sja, like i care

Nee, niet hier, maar irl. "Hé, ben jij niet Gelly van Fok! ? ". En daar heb ik echt geen behoefte aan als ik bij klanten ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:22 schreef tvdleur het volgende:
Het is net hoe je er in staat natuurlijk en hoe je ermee om wenst te gaan. Ik pass ervoor ook om me te verantwoorden hier, maar aangezien ik hier toch niemand verantwoording schuldig ben is dat ook snel opgelostMar ik snap ook wel dat mensen graag dingen gescheiden houden

Want?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Minkeltje het volgende:
owja, ff over foto's ... er worden dit jaar GEEN foto's gemaakt !

Ah de andere kant op gezien dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, niet hier, maar irl. "Hé, ben jij niet Gelly van Fok! ? ". En daar heb ik echt geen behoefte aan als ik bij klanten ben.

Joh leuk zeg. Gezellig met de jongetjes op de camping?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:42 schreef gelly het volgende:
Maar ik kom denk ik wel ff kijken
-edit-
Niet dus, want dan zit ik op Terschelling

Stonden er taalfoutjes in? Agossiequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Djeez het volgende:
He Nathalie, jij was zeker net wakker toen je de hierbovenstaande post plaatste ?Enne, mij interesseert het geen reet hoe en hoe vaak ik op een foto sta.

Hou eens op met die vieze praat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Djeez het volgende:
Dem, ten overvloede een 'h' geplaatst. Ik ken alleen maar Natte Alies met een 'h'!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |