zijn ze kerkelijkquote:
Ook dat. Maar voor een topic over Schijndel, Argon en De Treffers loop ik ook niet bepaald warmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Brabanders zijn dan ook zondagamateurliefhebbers, Yeahinho.
Juistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Je hebt er dan ook geen band mee.
Ik ben zeker van plan om naar HIA te komen. Met de mobiele telefoon moet het lukken om elkaar te vinden, al denk ik dat ik gewoon ook al wel opval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik ga niet naar Rijssen. Dus als Vaduz hierheen komt, zie ik hem wellicht. Al is dat altijd lastig met veel mensen. Moet ie maar een rode knoop opdoen ofzo.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
* methodmich en mobiele telefoon?
Ik zal je zeggen: ik had er geen één, tot afgelopen zomer, toen ik de auto kocht. Sindsdien heb ik er 3 keer mee gebeld. Maar goed, als ik hem aanzet en mijn nummer aan je geef, dan hoef ik alleen maar op te nemen geloof ik.
Ik wil wel een topic maken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ook dat. Maar voor een topic over Schijndel, Argon en De Treffers loop ik ook niet bepaald warm.
Klinkt goed ditquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:15 schreef tukkeronline het volgende:
Hup Excelsior!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |