Oh ok, maar ik heb je al toegevoegd aan mijn MSN, dus gaarne ff mijn verzoek acceptenquote:Op maandag 25 april 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga je ook niet mailen, BSB, dus houd er mee op.
Bedanktquote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef watchers het volgende:
[..]
Waarna hij de twee weken na de moord blijkbaar relatief kalm alles opruimt, een toneelstuk opvoert over een vermissing waarbij hij zo'n beetje iedereen voor de gek weet te houden en -niet te vergeten- blijkbaar onder invloed van deze nieuwe en ongetwijfeld nog zwaardere stress -tenslotte zijn zijn vrouw en kinderen opeens verdwenen/dood- vreemd en toevallig genoeg geen nieuwe psychoses krijgt.
Wel origineel, moet ik zeggen: psychoses door electromagnetische straling van computers![]()
ik heb geen MSN en als ik het had , was je nu geblockedquote:Op maandag 25 april 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok, maar ik heb je al toegevoegd aan mijn MSN, dus gaarne ff mijn verzoek accepten
Wat me trouwens best interessant lijkt zijn de collega's van die gast, wat zullen ze wel niet denken, en of ze ook iets hebben gemerkt aan hem? Het maakt je wel allemaal nieuwsgierig, wat heeft die gast tot zulks gruwelijks gedreven, wat ? !
Weet iemand trouwens of hij de dagen omstreeks de verdwijning/moord/aangifte gewoon heeft gewerkt? Het lijkt me echt ziek om gewoon werkstations te voorzien van Windows XP (hij is ICT-er) en de Cisco Router te voorzien van nieuwe firmware terwijl je net je gezin hebt uitgemoord
Tja de een trouwt in 2000, krijgt in 2001 en 2003 kids, is zielsgelukkig tot dan en ontmoet in 2004 op werk een ander, begint een verhouding, verhouding komt uit, en een scheiding volgt.quote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Bedankt
in ieder geval het zou eventueel kunnen. Je kan natuurlijk niks uitlsuiten. Paar jaar geleden sprak ie nog vol van enthousiame van "ik heb een prachtgezin" en nu heeft ie ze vermoord. Ik ben benieuwd wat ertoe heeft geleid dat deze wazige kerel z'n gezin uitmoorde.![]()
Het zou kunnen dat ze er een affaire op na hield of heeft gedreigd met een scheiding. En dat R toen heeft gedacht als ik haar niet kan hebben zal niemand haar krijgen en ze toen heeft vermoord.quote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef Zephyrus het volgende:
Ik ben benieuwd wat ertoe heeft geleid dat deze wazige kerel z'n gezin uitmoorde.![]()
Uiteraard, maar 't is wel gelul dat er een zekere 'trend' binnen gezinnen zichtbaar is, en dat we in een 'spiraal van geweld' terecht komen, en dat 't de laatste tijd 'zo vaak voor komt'..quote:
En dan een nieuw leven beginnen met een andere vrouw?quote:Op maandag 25 april 2005 17:59 schreef milagro het volgende:
De ander wilt geen scheiding, want wilt geen allimentatie, wilt ms zelfs helemaal die kinderen niet, ms ook wel nooit echt gewild, al sprak hij er lyrisch over, wilde dat leven niet meer, van werken, eten, slapen, thuiszitten met moeders op de bank en jengelende kids, en bedenkt in zijn egoistisch verwende en zieke brein dat het dan maar over moet zijn, radicaal, en wel voor vrouw en kinderen, niet voor hem.
Het lijkt me dat als zij een ander had, diegene zichzelf gemeld had op het moment dat ze al een week verdwenen waren.quote:Op maandag 25 april 2005 18:00 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze er een affaire op na hield of heeft gedreigd met een scheiding. En dat R toen heeft gedacht als ik haar niet kan hebben zal niemand haar krijgen en ze toen heeft vermoord.
Ik ben ook heel benieuwd waar dat omslagpunt is geweest, van de man met "een prachtgezin" naar de moordenaar. Wat heeft er toe geleid?
Tja ik (wij) ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Barcelona het volgende:
[..]
En dan een nieuw leven beginnen met een andere vrouw?
Dan zou hij altijd de gedachte mee moeten hebben dragen van Clau en dochters die ergens in de bossen in Noord-Brabant liggen. Ik kan me niet echt voorstellen dat je daar gelukkig mee kan worden met die gedachte.
Kan jij je uberhaupt iets voorstellen van wat hij gedaan heeft? nee, natuurlijk niet, want jij spoort (denk ikquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Barcelona het volgende:
[..]
En dan een nieuw leven beginnen met een andere vrouw?
Dan zou hij altijd de gedachte mee moeten hebben dragen van Clau en dochters die ergens in de bossen in Noord-Brabant liggen. Ik kan me niet echt voorstellen dat je daar gelukkig mee kan worden met die gedachte.
quote:Zoetermeerse vader langer in cel
De inwoner van Zoetermeer die heeft bekend dat hij zijn twee dochters van vijf en drie jaar en zijn 31-jarige vrouw om het leven heeft gebracht, blijft in voorlopige hechtenis. Dat heeft de rechter-commissaris van de Haagse rechtbank maandag bepaald.
De man had afgelopen donderdag bekend de vermiste Zoetermeerse en haar twee kinderen te hebben gedood. Het motief voor zijn daad is volgens het Openbaar Ministerie nog onbekend. De politie vond de lichamen van de vrouw en kinderen vrijdagmiddag in de Brabantse gemeente Alphen-Chaam, op aanwijzing van de verdachte.
Daar gaan we maar vanuit ja..quote:Op maandag 25 april 2005 18:31 schreef milagro het volgende:
Kan jij je uberhaupt iets voorstellen van wat hij gedaan heeft? nee, natuurlijk niet, want jij spoort (denk ik) , hij niet.
Tja, deze zaken doen mij inderdaad veel denken aan wat er nu in zoetermeer is gebeurd. Maar vaak waren dat wel van die enorme creeps en dat vond ik Richard op het eerste gezicht niet, al ken ik hem natuurlijk alleen van foto's. Maarja het is nu wel duidelijk dat je aan de buitenkant niet kan zien wat er zich binnen in iemands hoofd allemaal afspeelt.quote:Denk aan de arts die zijn ex vrouw had vermoord en begraven in de tuin, en er totaal geen moeite mee had zijn volwassen kinderen voor de gek te houden en met hen mee te leven wb de verdwijning van hun moeder.
En zo zijn er tientallen gevallen te noemen waarbij de dader niet gehinderd wordt door wroeging of anderszins negatieve gevoelens die zijn huidige relatie en/of leven nadelig beinvloeden.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze dat soort details achterwege laten.quote:Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef vdo28 het volgende:
Toch vraag ik me af hoe hij ze nou vermoord heeft...
Heb jij andere info tot je beschikking?quote:Op maandag 25 april 2005 10:00 schreef vdo28 het volgende:
Wat pinnen sommigen hier zich vreselijk vast op wat de politie zei...
Deze mogelijkheid is inmiddels al zo'n 20 keer voorbijgekomen, maar dan zouden ze er blijkbaar op dat moment al vanuit gaan dat hij ze alledrie zou hebben omgebracht, en dat lijkt me sterk.quote:De politie gebruikt vele tactieken en geeft soms wel eens een "valse" persvoorlichting om de moordenaar een vals veilig gevoel te geven...
Maar wat is je punt? De politie heeft gefaald? Of wat?quote:Op maandag 25 april 2005 19:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Deze mogelijkheid is inmiddels al zo'n 20 keer voorbijgekomen, maar dan zouden ze er blijkbaar op dat moment al vanuit gaan dat hij ze alledrie zou hebben omgebracht, en dat lijkt me sterk.
Indien RH zijn vrouw zou hebben vermoord na een fikse ruzie kunnen de kinderen door hem ergens zijn opgesloten in een loods/garage whatever, en dringt de tijd.
Overigens heeft de politie toegegeven dat ze RH tot afgelopen woensdag daadwerkelijk niet verdachten, ook valse info cq tactiek?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Heb jij andere info tot je beschikking?
Nee, alleen maar flink ingelezen in meerdere zaken
[..]
Deze mogelijkheid is inmiddels al zo'n 20 keer voorbijgekomen, maar dan zouden ze er blijkbaar op dat moment al vanuit gaan dat hij ze alledrie zou hebben omgebracht, en dat lijkt me sterk.
Bij dit soort zaken is het meestal de man cq een ander familielid, ze houden alle opties open, ze zullen nooit gelijk het idee geven dat ze al weten wie het is, dus nu ook niet. Daarom hebben ze hem zogenaamd eerst niet verdacht.
Overigens heeft de politie toegegeven dat ze RH tot afgelopen woensdag daadwerkelijk niet verdachten, ook valse info cq tactiek?
Ja, tuurlijk![]()
Stel dat het zo is, waarom dan toegeven dat ze de echtgenoot niet verdachten tot afgelopen woensdag?quote:Op maandag 25 april 2005 19:43 schreef milagro het volgende:
[quote]Het is helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij maar blijft denken.
Wellicht.quote:Het is wel degelijk een optie.
Dat vraag ik me af (geen toestemming voor huiszoeking), ze zouden daar voor het laatst gezien zijn, er kan sprake zijn geweest van een indringer, ze kan iemand hebben binnengelaten etc.quote:Ze hadden hem in de smiezen maar nog geen toestemming voor een huiszoeking.
Natuurlijk hebben ze hem meerdere malen verhoord, het zou heel vreemd zijn indien dat niet zo was; hij heeft hen als laatste gezien, woonde met hen samen en ook wanneer ze hem niet verdachten was hij de aangewezen persoon om info te geven aan wat aan de verdwijning vooraf was gegaan, gedroeg ze zich anders, wat waren haar contacten, bij wie zou ze zich schuil kunnen houden, hoe is het weekend verlopen, vragen genoeg aan zijn adres denkbaar.quote:Ze hebben hem, zo was te lezen, meerdere malen verhoord, dus ms is er na 't 2e verhoor al twijfel ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |