Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je hart.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:14 schreef Arcee het volgende:
Flikker toch op, man, met je suffe Minardi's. Je verliest meer dan 6 seconden (!) in 1 rondje met die schroothopen.
Je hebt niks te zoeken in de Formule 1, dus gaan maar fijn met je Minardi op een skelterbaan rijden. Dan eindig je nog achteraan, sukkel.
Wat een schijtbakken.
Nee, dat lucht op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je hart.![]()
kan ook ze'n vliegtuigen gaan verhuren aan terroristen..quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef Thetallguy het volgende:
Hij is iig wel een doorzetter, zelfs als ie zn organen zou moeten verkopen om geld bijeen te sprokkelen voor een nieuwe achtervleugel zou ie het nog doen
Nou dat is wel iets wat ik knap vind van hemquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef Thetallguy het volgende:
Hij is iig wel een doorzetter, zelfs als ie zn organen zou moeten verkopen om geld bijeen te sprokkelen voor een nieuwe achtervleugel zou ie het nog doen
Die motor is wel goed. Er zit alleen een slecht chassis omheen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:16 schreef AcidTrance het volgende:
idd een groot succes die nieuwe motoren![]()
En dan ook zo'n sticker op de auto plakken:quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:17 schreef Tha_T het volgende:
Mag ik een TT-verandering aanvragen?
Lach hier de coreurs uit die bij Paul Stoddart tekenen uit
Die dingen zijn alleen maar gevaarlijk man. Ze moeten daar alarmlichten opzetten
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die motor is wel goed. Er zit alleen een slecht chassis omheen.
[..]
En dan ook zo'n sticker op de auto plakken: [afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Pos. Rijder Team Tijd 1 K. Räikkönen McLaren 1:19.886 2 F. Alonso Renault 1:19.889 3 M. Schumacher Ferrari 1:20.260 4 M. Webber Williams 1:20.442 5 J. Button BAR 1:20.464 6 J. Trulli Toyota 1:20.492 7 F. Massa Sauber 1:20.593 8 A. Wurz McLaren 1:20.632 9 N. Heidfeld Williams 1:20.807 10 T. Sato BAR 1:20.851 11 R. Barrichello Ferrari 1:20.892 12 R. Schumacher Toyota 1:20.994 13 J. Villeneuve Sauber 1:20.999 14 D. Coulthard Red Bull 1:21.632 15 G. Fisichella Renault 1:21.708 16 V. Liuzzi Red Bull 1:21.804 17 N. Karthikeyan Jordan 1:23.123 18 T. Monteiro Jordan 1:25.100 19 C. Albers Minardi 1:25.921 20 P. Friesacher Minardi 1:26.484 |
die neue ziet er wel toffer uit heh.quote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[afbeelding]
Je mag me altijd eentje geven, als je ze zo slecht vindt.
310 km/h topsnelheden in Imola, halen Ferrari, McLaren en Toyota niet eens.
Helaas nog onrustig in de bochten en de eerste versnellingen...maar dat komt wel goed.
Die Minardi uit 2002 was eigenlijk nog niet eens zo slecht, Mark Webber heeft er zelfs een punt mee gehaald in Australiequote:Op zaterdag 23 april 2005 16:07 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
de Trabantjes onder de F1 wagens
Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,quote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef Arcee het volgende:
Twee splinternieuwe auto's op de baan en geeneen aan de finish.
Netjes, Paul.
quote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
even ter vergelijking:
Fiat Tipo:
[afbeelding]
Minardi:
[afbeelding]
Volgens mij heb je nog geljk ook ikwilookwatzeggen
quote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef pfaf het volgende:
Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,
Dat zal Albers zich nu ook wel af zitten te vragen...quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Webber en Alonso dus wel.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap die coureurs gewoon niet, ik zou de hele race zitten te janken achter het stuur!
Eén keer ingehaald worden okay maar 7 keer (vorige race) dat is gewoon treurig.![]()
![]()
![]()
Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren naquote:
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.quote:Op zondag 24 april 2005 18:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren na
quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.
Je praat poep.
Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.quote:
Het gaat om het innerlijk toch?quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.
Je praat poep.
Ach, ik vind het altijd wel een sympathiek team. Wellicht dat ze ooit een gouden greep doen en het beter gaat, tot die tijd zijn ze inderdaad een soort sociale werkvoorziening.quote:Op zondag 24 april 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.
Wahahaha, met 2 man op de baan houden ze nog geen auto heel.quote:De eerste testdag van Minardi in Mugello is niet echt een succes geworden. De testcoureur van het team, Chanoch Nissany, knalde met Christijan Albers van de baan. Beide auto's konden niet meer verder rijden.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wahahaha, met 2 man op de baan houden ze nog geen auto heel.
Als Minardi er niet meer is gaat de regel meespelen van minimaal 20 auto's in het veld.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef sebaz het volgende:
Champcars rijden in Canada op dezelfde baan. Als je een Minardi daar in het veld laat rijden wint ie het met 2 vingers in de neus. De Minardi behoort alsnog tot één van de aller snelste autos te wereld.
Praat dat iets goed, hmm, nee....ze verliezen zoveel per ronde dat ze er niet echt thuis horen (in F1). Maar beetje opvulling kan geen kwaad...
Appels met Peren vergelijken.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef sebaz het volgende:
Champcars rijden in Canada op dezelfde baan. Als je een Minardi daar in het veld laat rijden wint ie het met 2 vingers in de neus. De Minardi behoort alsnog tot één van de aller snelste autos te wereld.
Bij Minardi is een flinke schep geld belangrijker als talent.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef TGT het volgende:
Flikker op man Minardi heeft gewoon niet de cash voor de nieuwste technologiën. Minardi is een prima opstap voor nieuwe coureurs in de F1.
Minardi: Lekker blijven.
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij Minardi is een flinke schep geld belangrijker als talent.
Hoe wanhopig ben je als je een 43 jarige testcoureur aanneemt?
Minardi selecteert z'n rijders niet op basis van talent.
En als Minardi een succesvol team zou zijn dat geen pay-drivers nodig heeft zou Christijan er niet zitten?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
Nee dat zegt niet genoeg. Lekker boeiend dat hij ervoor betaalt. HIj kan tenminste de F1 in en zich evt bewijzen. Een kansje om bij de betere teams terecht te komen. Als jij t zo goed weet allemaal start je eigen team..quote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En als Minardi een succesvol team zou zijn dat geen pay-drivers nodig heeft zou Christijan er niet zitten?
Dat zegt toch al genoeg
Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.quote:Nee dat zegt niet genoeg. Lekker boeiend dat hij ervoor betaalt. HIj kan tenminste de F1 in en zich evt bewijzen.
Zal hij eerst Friesacher moeten vernederen in elke kwalificatie, voorlopig gaat dat moeilijker als verwacht.quote:Een kansje om bij de betere teams terecht te komen.
Want kritiek leveren mag niet?quote:Als jij t zo goed weet allemaal start je eigen team..
MIsschien is zijn talent niet direct erkent en probeert hij t op deze manier.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.
Alleen ben ik van mening dat coureurs op basis van talent de formule 1 in moeten. Niet op basis van het geld dat ze meenemen.
[..]
Zal hij eerst Friesacher moeten vernederen in elke kwalificatie, voorlopig gaat dat moeilijker als verwacht.
[..]
Want kritiek leveren mag niet?
Tsja, als je teamgenoot constant sneller is kan je zeker wel rijden!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Catch22- het volgende:
die man kan echt wel rijden hoor.. Hij zit alleen niet in een supergoede auto.. En aan de crash kon hij niet veel doen als ik het zo lees
Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef TGT het volgende:
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
En die teams hebben geen budget voor een derde auto, en dus moeten die coureur in die auto zetten die meer geld dan talent heeft -> rijdt achteraan -> zelfde reactie dan als nu naar Minardi en Jordan ("ze moeten opzouten met die K*tauto's) -> herhaal deze stap een paar keer keer en je houdt Renault, Ferari en misschien nog twee of drie andere teams over.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.
Soms wordt talent daar wel gespot. Ik noem ene Alonso.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.
Nu trek je een vergelijking tussen de Minardi in 2001 en nu in 2005, terwijl daar een wereld van verschil in zit.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef sooty het volgende:
[..]
Soms wordt talent daar wel gespot. Ik noem ene Alonso.
Mwoah. Ik vind dat je overdrijft. Minardi was destijds niet veel en is dat nu nog niet. En, voor de toekomst, het wordt ook nooit wat. Waarom Alonso meer kans had om zichzelf te bewijzen, ontgaat mij geheel in jouw verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nu trek je een vergelijking tussen de Minardi in 2001 en nu in 2005, terwijl daar een wereld van verschil in zit.
In de GP van San Marino 2001 kwalificeerde Fernando Alonso zijn Minardi op een 18e plek op 3,801 seconden van de pole. (toen reden er nog 22 auto's mee)
In de GP van San Marino in 2005 kwalificeerde ALbers in de eerste kwalifcatie zich op een 19e plek op 6,035 seconden een dag later stond Friesacher zelfs op 7,570 seconden.
De achterstand van Minardi is in 4 jaar tijd verdubbeld, wat nog erger is is het feit dat Minardi geen concurrenten meer heeft. In 2001 streed Minardi regelmatig met Arrows, Prost en soms zelfs Benetton en Jaguar als die een beroerd weekend hadden.
Nu heeft Minardi niks om mee te vechten, met wat geluk weten ze het Jordan misschien nog moeilijk te maken (misschien he).
Alonso had in 2001 veel meer kans om zichzelf te bewijzen.
Ben jij een echte F1 liefhebber? Zo ja dan weet jij vast wel dat F1 alleen maar om geld draaid. Zonder geld kom je nergens in de F1. F1 is 1 grote geld verhaal. Niks meer. Niks minder.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.
Alleen ben ik van mening dat coureurs op basis van talent de formule 1 in moeten. Niet op basis van het geld dat ze meenemen.
alleen maar om geld draait Pleasequote:Op donderdag 28 april 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij een echte F1 liefhebber? Zo ja dan weet jij vast wel dat F1 alleen maar om geld draaid. Zonder geld kom je nergens in de F1. F1 is 1 grote geld verhaal. Niks meer. Niks minder.
Ik twijfel of sponsors daar echt meer voor over hebben. Er zijn immers nog steeds ongeveer evenveel auto's tegelijkertijd op tv.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Heintje het volgende:
Waarom zouden teams geen geld voor een derde auto hebben. Die is in verhouding een stuk goedkoper. het ontwikkelwerk gebeurd toch. Dus het is alleen het maken en rijdend houden.
Daardoor komen je sponsoren op meer auto's te staan. Dus meer in beeld Je hebt een coureur meer die veel media aandacht krijgt. Dus voor je sponsoren is het alleen maar beter. En dat betaald zicht terug.
En als het voor sponsoren interesanter is is het ook makkelijker voor tallent om sponsoren te vinden.
Ik denk dat de F1 er flink op vooruit gaat als Minardi en Jordan er mee stoppen. (De mensen die daar nu werken kunnen dan naar andere teams dus helemaal stoppen hoeft niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |