Kijk eens in m'n profiel ventje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:40 schreef Skaai het volgende:
'Hoe kom ik aan posts? Tof, ik quote elke geëdite post!'
Debiel.
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:40 schreef Skaai het volgende:
'Hoe kom ik aan posts? Tof, ik quote elke post!'
Debiel.
Sterf aan ebola, ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
Moet je nou eens kijken wat je zelf doet![]()
Mooi, je hebt moeite met de policy. Achquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:46 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg al niks meer
Voor roodharige'en ben zelfs ik bang
![]()
spamquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef -Angel- het volgende:
Mogelijke verbeteringen -> Bagger, optiefen, kappen ....
Puik opgemerkt.quote:
Je noemde Skaai ventje!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk eens in m'n profiel ventje.
Als ik veel posts wilde heb ik de afgelopen 5 jaar iets fout gedaan![]()
kindje.
Prototype nerd, gooi er maar een kansloze ziekte tegenaan! En dan ook nog zon debiel onderschrift of hoe je dat ook mag noemen.quote:
HEEE!! dat is mijn uitdrukking biatchquote:
Donder op trutquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:07 schreef Jett het volgende:
[..]
HEEE!! dat is mijn uitdrukking biatch
waar mensen nog een ophef over gingen maken want het zou ''respectloos'' zijn
nou dit is beheurlijk respectloos omzomaar mijn uitdrukking te jatten
[allochtonenmodes] TFOE [/allochtonenmodes]
je mama met tepelhaar, dit pik ik nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef gigant het volgende:
Jullie zijn allemaal hetzelfde! Jullie kopieeren iedereen na, allemaal hoeren!
Wat doet zo'n icoon bij zo'n kutuser?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef gigant het volgende:
Jullie zijn allemaal hetzelfde! Jullie kopieeren iedereen na, allemaal hoeren!
MMMM.... ja vindt ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef db70 het volgende:
als je toch wil ouwehoeren doe het dan hier:
mmm... hier klopt iets niet
dat topic moet dicht!!!
JA, ik ben een kutuser, een kankerlijer, lastig, arrogant en zou je in het echte leven keihard negeren en over je hoofd poepen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat doet zo'n icoon bij zo'n kutuser?![]()
Wat doet die hoerenstad bij zo''n hoerenuserquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat doet zo'n icoon bij zo'n kutuser?![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:10 schreef gigant het volgende:
[..]
JA, ik ben een kutuser, een kankerlijer, lastig, arrogant en zou je in het echte leven keihard negeren en over je hoofd poepen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:05 schreef gigant het volgende:
[..]
Prototype nerd, gooi er maar een kansloze ziekte tegenaan! En dan ook nog zon debiel onderschrift of hoe je dat ook mag noemen.
Je mag ook orgineel doen hoor!
Ik zal je anaal vingeren, dat zal je leren poepbroekquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef Jett het volgende:
[..]
je mama met tepelhaar, dit pik ik niet
op me hoofd bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:10 schreef gigant het volgende:
JA, ik ben een kutuser, een kankerlijer, lastig, arrogant en zou je in het echte leven keihard negeren en over je hoofd poepen.
Ik swaffel je tanden eruit, dan ontloop je me wel!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
op me hoofd bedoel je?![]()
Als je me hier al niet kan negeren hoe moet je dat in het echt wel kunnen dan?![]()
Mieter op poepbroekquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:12 schreef gigant het volgende:
Wat is het S1NNER3RZ MOTHERFUCKERS !UH@()@(@)@+)@P{S P:D:D:D:D:D::D !####& 12227 !!!!! 1227!!!
oooeeequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zal je anaal vingeren, dat zal je leren poepbroek
Kanker is niet kansloos, Ebola wel!quote:
Vertel jij eens over ballen zonder boxerquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
vertel haar eens over je boxer zonder ballen.
Toe maar wees niet bang![]()
wat had je danGGGGquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen niet slijmen, jij pikte het niet
Doe eens aardigquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vertel jij eens over ballen zonder boxer
Toe maar spread em wide open
OEI!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry je hebt jezelf al genoeg voor lul gezet hier. Het is tijd voor je om te gaan![]()
Een cyber wannabe GaNgStAh dat ben jequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:14 schreef gigant het volgende:
Ja, lekker hoor omgeven door Cyberpimps en Cyberhoeren!
Ik nog cybergangsters!quote:
Ga toch computers repareren.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een cyber wannabe GaNgStAh dat ben je
K heb je gewoon gemist, das allesquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Stop eens met posten, je gaat over je gemiddelde heen.
wil je
it's a giftquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:16 schreef gigant het volgende:
Die Jett is ook lastig.
Oh gangster-lyrics!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:17 schreef Jett het volgende:
[..]
it's a gift![]()
don't hate me cause you ain't me
Banga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |