weirdmicky tell me what's wrongquote:op zondag 24 april 2005 04:19 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap niks van vrouwen, ik word helemaal gek.
ach jonge, het is onbeschrijfelijk bijna, ik probeer het morgen te zeggen. één ding weet ik wel: fuck vrouwen.quote:op zondag 24 april 2005 04:22 schreef junction het volgende:
[..]
weirdmicky tell me what's wrong![]()
i'm all ears.
zeg alles of zeg nietsquote:op zondag 24 april 2005 04:26 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
ach jonge, het is onbeschrijfelijk bijna, ik probeer het morgen te zeggen. één ding weet ik wel: fuck vrouwen.
dan liever nietsquote:op zondag 24 april 2005 04:28 schreef junction het volgende:
[..]
zeg alles of zeg niets![]()
ben je teleurgesteld in de vrouwen?
na een bepaalde leeftijd ontkom je hier al bijna niet meer aan. denk ik.quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
een jonge alleenstaande moeder is geen date-materiaal
nee, daar zou ik echt nooit aan beginnen. maar het is zoals qyroz zegt, op een gegeven moment heb je weinig keus meer. maar toch denk ik niet dat ik er dan aan zou beginnen en ik zou zeker geen cent in de kinderen van iemand anders steken. dat mag de vader zelf doen.quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
nog even een stelling voor ik ga, naar aanleiding van een verhaal wat k gisteren hoorde:
het is op zich wel date-materiaal, maar met een stuk meer voorbehoud. sommige moedertjes zijn best leuk nog.quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
kan ook vader zijn, maar dat komt niet zo gek veel voor![]()
zo stellig wil ik het niet stellen, maar een vrouw met kinderen heeft niet echt mijn voorkeur.quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
nog even een stelling voor ik ga, naar aanleiding van een verhaal wat k gisteren hoorde:
de meeste mannen zullen inderdaad een stuk terughoudender zijn of er helemaal niet voor gaan. en zoals qyroz al opmerkte: 'op een bepaalde leeftijd ontkom je er bijna niet meer aan' (hoewel er nog genoeg vrouwen te vinden zijn die absoluut geen kinderen willen).quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
maar aangezien ik zelf op den duur in principe wel kinderen wil is dat t.z.t. ook niet echt een optie.quote:op zondag 24 april 2005 12:52 schreef msxuser het volgende:
[..]
de meeste mannen zullen inderdaad een stuk terughoudender zijn of er helemaal niet voor gaan. en zoals qyroz al opmerkte: 'op een bepaalde leeftijd ontkom je er bijna niet meer aan' (hoewel er nog genoeg vrouwen te vinden zijn die absoluut geen kinderen willen).
die lijst klopt nietquote:op zondag 24 april 2005 13:01 schreef dawg het volgende:
nee, dan moet je even naar die lijst van boebiedoe ofzo kijken. vrouwen die meer als 5 fokkers hebben geneukt zijn welwillend genoeg.
damn man er zijn ook gewoon avonden waarop je geweldige charmes gewoon niet werken. ga vooral die ene avond uitvergroten...quote:op zondag 24 april 2005 13:23 schreef bosbeetle het volgende:
gisteren weer eens uit geweest, was gezellig... maar blijkbaar ben ik echt niet intressant voor de dames
hehe ik vergroot niks uit .. ik zeg toch dat het gezellig was verder niks ...quote:op zondag 24 april 2005 13:36 schreef tranceptor het volgende:
[..]
damn man er zijn ook gewoon avonden waarop je geweldige charmes gewoon niet werken. ga vooral die ene avond uitvergroten...
![]()
je zit meteen al weer te mekkeren, jij bent je eigen profetie man! sommige avonden heb je meer sjans dan anderen, dat wisselt gewoon om geen reden.quote:op zondag 24 april 2005 13:47 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
hehe ik vergroot niks uit .. ik zeg toch dat het gezellig was verder niks ...
mannen horen toch ook interesse te tonen. en vrouwen glimlachen dan een beetje terug of zoquote:op zondag 24 april 2005 13:23 schreef bosbeetle het volgende:
gisteren weer eens uit geweest, was gezellig... maar blijkbaar ben ik echt niet intressant voor de dames
ah! 1 van de meest grootste versierpogingen van de vrouw is geopenbaardquote:op zondag 24 april 2005 14:05 schreef maryse het volgende:
[..]
mannen horen toch ook interesse te tonen. en vrouwen glimlachen dan een beetje terug of zo
ik denk en wil niks raars, dat jij dat ten onrechte uit mijn post opmaakt is mijn schuld niet.quote:op zondag 24 april 2005 13:00 schreef dawg het volgende:
dan zul je toch wat meer open moeten staan voor vrouwen plato. niet van die rare dingen denken en willen, maar gewoon open staan, en over je heen laten komen.
nou ik zou niet weten hoe je een jongen moet versieren. en ben als de dood dat als het dan een beetje lukt dat ik dan gruwelijk afgewezen word :/quote:op zondag 24 april 2005 14:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah! 1 van de meest grootste versierpogingen van de vrouw is geopenbaard
nou.... niet echt hoorquote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
[..]
nou ik zou niet weten hoe je een jongen moet versieren. en ben als de dood dat als het dan een beetje lukt dat ik dan gruwelijk afgewezen word :/
ik ga dan wel eens naast iemand staan en dan denk ik ja.. wat moet ik nou weer zeggenen dan ga ik maar weer weg. terwijl het lijkt alsof jongens daar geen problemen mee hebben, dat die met iedereen wel een praatje kunnen maken zonder dat het er geforceerd uitziet.
ohja wel veel glimlachende vrouwen gezien trouwensquote:op zondag 24 april 2005 14:05 schreef maryse het volgende:
[..]
mannen horen toch ook interesse te tonen. en vrouwen glimlachen dan een beetje terug of zo
niet alleen uit die post hoor.quote:op zondag 24 april 2005 14:15 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik denk en wil niks raars, dat jij dat ten onrechte uit mijn post opmaakt is mijn schuld niet.
stel dat een jongen zo heel zenuwachtig of juist kansloos naar je toe komt, is dat alleen maar schattig/grappig.quote:
dan kijk jij heel selectief, want reken maar dat er ook heel veel jongens zijn die dit niet durven. bovendien zijn de meeste vrouwen van nature sociaal vaardiger dan mannen, heb ik het idee. dus vrouwen hebben wat dat betreft wel een streepje voor.quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
ik ga dan wel eens naast iemand staan en dan denk ik ja.. wat moet ik nou weer zeggenen dan ga ik maar weer weg. terwijl het lijkt alsof jongens daar geen problemen mee hebben, dat die met iedereen wel een praatje kunnen maken zonder dat het er geforceerd uitziet.
dat 'grappig' doet 't m juistquote:op zondag 24 april 2005 14:25 schreef maryse het volgende:
[..]
stel dat een jongen zo heel zenuwachtig of juist kansloos naar je toe komt, is dat alleen maar schattig/grappig.
terwijl ik het echt vreselijk zou vinden om zelf zo te doen :/
dat lijkt inderdaat,quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
terwijl het lijkt alsof jongens daar geen problemen mee hebben, dat die met iedereen wel een praatje kunnen maken zonder dat het er geforceerd uitziet.
nouja precies hetzelfde heb ik hoor !quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
[..]
nou ik zou niet weten hoe je een jongen moet versieren. en ben als de dood dat als het dan een beetje lukt dat ik dan gruwelijk afgewezen word :/
quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
terwijl het lijkt alsof jongens daar geen problemen mee hebben, dat die met iedereen wel een praatje kunnen maken zonder dat het er geforceerd uitziet.
afgelopen nacht heb je nog aan den lijve ondervonden dat je best goed in de markt ligt (ok, het waren voornamelijk de foute types die je aanspraken, maar het zegt toch wat). over de drempel van 'iemand niet aan durven spreken' stappen is iets wat je gaandeweg wel gaat lukken.quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
het is cliché: mannen en vrouwen zullen elkaar nooit (volledig) begrijpen. tot op zekere hoogte lukt het, alleen de onderste steen komt nooit boven.quote:op zondag 24 april 2005 15:13 schreef weirdmicky het volgende:
ik heb geslapen en ik snap nog steeds niks van vrouwen. ik blijf mn leven lang single, anders heb ik allleen maar last van nog meer ex-en
je bent nu een meisje met de gedachtengang van een jongen. jongens hebben ook vaak geen flauw idee wat te zeggen en doen ook maar wat. maar ja als jongen moet je wel, als meisje kun je gewoon in de wind gaan staan en afwachten.quote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef maryse het volgende:
[..]
ik ga dan wel eens naast iemand staan en dan denk ik ja.. wat moet ik nou weer zeggenen dan ga ik maar weer weg.
nee joh, je hebt ff een dipje, maar komt vast de juiste nog wel eens tegenquote:op zondag 24 april 2005 15:13 schreef weirdmicky het volgende:
ik heb geslapen en ik snap nog steeds niks van vrouwen. ik blijf mn leven lang single, anders heb ik allleen maar last van nog meer ex-en
zullen we afspreken dat we dit soort gemeenplaatsen voortaan achterwege laten in dit topic?quote:op zondag 24 april 2005 15:32 schreef christine het volgende:
maar komt vast de juiste nog wel eens tegen
gemeenplaatsenquote:op zondag 24 april 2005 15:33 schreef plato1980 het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat we dit soort gemeenplaatsen voortaan achterwege laten in dit topic?![]()
ge·meen·plaats (de ~)quote:
van die opmerkingen als "je komt de juist nog wel eens tegen".quote:
op elk potje past een dekseltje, alles komt goed.quote:op zondag 24 april 2005 15:38 schreef plato1980 het volgende:
[..]
van die opmerkingen als "je komt de juist nog wel eens tegen".![]()
niet te zwaar aan tillen. er zit wel degelijk een kern van waarheid in.quote:
"je bent als een broer voor me".quote:op zondag 24 april 2005 15:42 schreef croupouque het volgende:
"je bent gewoon te aardig."
"ik maak momenteel een moeilijke periode mee en daar moet ik eerst uit zien te komen".quote:op zondag 24 april 2005 15:42 schreef croupouque het volgende:
"je bent gewoon te aardig."
"je zal zien, op het moment dat je gewoon lekker in je vel zit en niet op zoek bent, dan komt die leuke vent vanzelf"quote:op zondag 24 april 2005 15:40 schreef qyroz het volgende:
op elk potje past een dekseltje, alles komt goed.![]()
"onze vriendschap betekend gewoon heel veel voor me"quote:
"neuken lucht op!"quote:op zondag 24 april 2005 15:45 schreef plato1980 het volgende:
[..]
"ik maak momenteel een moeilijke periode mee en daar moet ik eerst uit zien te komen".![]()
quote:op zondag 24 april 2005 15:45 schreef qyroz het volgende:
"je bent als een broer voor me".
die is bijna letterlijk.quote:op zondag 24 april 2005 15:47 schreef sjoewe het volgende:
[..]
"onze vriendschap betekend gewoon heel veel voor me"
eigelijk moet je er zo op reageren ja,quote:
die heb ik gelukkig nog nooit gehoord, maar die van die moeilijke periode wel. nog niet eens zo heel lang geleden en ik durf te wedden dat ze nu een ander heeft. moeilijke periode blijkbaar opgelost.quote:
ik heb dan ook het genoegen om reeds 4 keer afgepoeierd te zijn met die zinquote:
klinkt erg bekend ja...quote:op zondag 24 april 2005 15:50 schreef qyroz het volgende:
die is bijna letterlijk.
die heb ik jammer genoeg nog nooit gehoord, maar zo wil ik best wel eens afgepoeierd worden.quote:
nee, als je dat hoort kom je nooit meer van ze af.quote:op zondag 24 april 2005 15:54 schreef plato1980 het volgende:
[..]
die heb ik jammer genoeg nog nooit gehoord, maar zo wil ik best wel eens afgepoeierd worden.![]()
is afhankelijk van wat voor type ze is en of het je aanspreekt . . .quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
vrouwen zakken in marktwaarde naarmate ze ouder worden. mannen niet.
waarom zou een alleenstaande moeder geen date materiaal zijn ?? alleen omdat ze één of meedere kinderen heeft ?? vind ik zelf niet echt een belemmering, het hangt ook af van hoe je zelf er tegenover staat. mocht ik iemand vinden die één of twee kinderen hebben en waarmee het klikt, dan zijn die kinders wel in te passen . . .quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
dat is zorg voor later.quote:op zondag 24 april 2005 15:56 schreef nozem het volgende:
nee, als je dat hoort kom je nooit meer van ze af.![]()
met jou komt het ook wel goed hoorquote:
en met mij?quote:op zondag 24 april 2005 16:00 schreef missbliss het volgende:
[..]
met jou komt het ook wel goed hoor
en met mij ook
je kan jezelf altijd nog verkopen op e-bayquote:
gedumpt? menneke toch..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |