niet te zwaar aan tillen. er zit wel degelijk een kern van waarheid in.quote:
"je bent als een broer voor me".quote:op zondag 24 april 2005 15:42 schreef croupouque het volgende:
"je bent gewoon te aardig."
"ik maak momenteel een moeilijke periode mee en daar moet ik eerst uit zien te komen".quote:op zondag 24 april 2005 15:42 schreef croupouque het volgende:
"je bent gewoon te aardig."
"je zal zien, op het moment dat je gewoon lekker in je vel zit en niet op zoek bent, dan komt die leuke vent vanzelf"quote:op zondag 24 april 2005 15:40 schreef qyroz het volgende:
op elk potje past een dekseltje, alles komt goed.![]()
"onze vriendschap betekend gewoon heel veel voor me"quote:
"neuken lucht op!"quote:op zondag 24 april 2005 15:45 schreef plato1980 het volgende:
[..]
"ik maak momenteel een moeilijke periode mee en daar moet ik eerst uit zien te komen".![]()
quote:op zondag 24 april 2005 15:45 schreef qyroz het volgende:
"je bent als een broer voor me".
die is bijna letterlijk.quote:op zondag 24 april 2005 15:47 schreef sjoewe het volgende:
[..]
"onze vriendschap betekend gewoon heel veel voor me"
eigelijk moet je er zo op reageren ja,quote:
die heb ik gelukkig nog nooit gehoord, maar die van die moeilijke periode wel. nog niet eens zo heel lang geleden en ik durf te wedden dat ze nu een ander heeft. moeilijke periode blijkbaar opgelost.quote:
ik heb dan ook het genoegen om reeds 4 keer afgepoeierd te zijn met die zinquote:
klinkt erg bekend ja...quote:op zondag 24 april 2005 15:50 schreef qyroz het volgende:
die is bijna letterlijk.
die heb ik jammer genoeg nog nooit gehoord, maar zo wil ik best wel eens afgepoeierd worden.quote:
nee, als je dat hoort kom je nooit meer van ze af.quote:op zondag 24 april 2005 15:54 schreef plato1980 het volgende:
[..]
die heb ik jammer genoeg nog nooit gehoord, maar zo wil ik best wel eens afgepoeierd worden.![]()
is afhankelijk van wat voor type ze is en of het je aanspreekt . . .quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
vrouwen zakken in marktwaarde naarmate ze ouder worden. mannen niet.
waarom zou een alleenstaande moeder geen date materiaal zijn ?? alleen omdat ze één of meedere kinderen heeft ?? vind ik zelf niet echt een belemmering, het hangt ook af van hoe je zelf er tegenover staat. mocht ik iemand vinden die één of twee kinderen hebben en waarmee het klikt, dan zijn die kinders wel in te passen . . .quote:op zondag 24 april 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
een jonge alleenstaande moeder is geen date-materiaal
dat is zorg voor later.quote:op zondag 24 april 2005 15:56 schreef nozem het volgende:
nee, als je dat hoort kom je nooit meer van ze af.![]()
met jou komt het ook wel goed hoorquote:
en met mij?quote:op zondag 24 april 2005 16:00 schreef missbliss het volgende:
[..]
met jou komt het ook wel goed hoor
en met mij ook
je kan jezelf altijd nog verkopen op e-bayquote:
gedumpt? menneke toch..quote:
zolang je geen relatie hebt, ben je single.quote:op zondag 24 april 2005 16:32 schreef sararaats het volgende:
vraagje: als je verliefd bent, ben je dan nog single?
laat me raden? ze wilde alleen maar een goede beurtquote:
quote:op zondag 24 april 2005 15:45 schreef plato1980 het volgende:
[..]
"ik maak momenteel een moeilijke periode mee en daar moet ik eerst uit zien te komen".![]()
en een week later hebben ze een (andere, dus) vriend,quote:
bedanktquote:op zondag 24 april 2005 16:35 schreef msxuser het volgende:
[..]
zolang je geen relatie hebt, ben je single.
ik had haar gedumpt, maar ze is nog continue smoor op me, en voelt zich kut...etc.quote:
ik ben toch zeer benieuwd geworden naar je moves mannetjequote:op zondag 24 april 2005 16:44 schreef weirdmicky het volgende:
sta ik in de discotheek mn moves uit te voeren op een stel mooie dames, ....
quote:op zondag 24 april 2005 16:39 schreef thisbe het volgende:
[..]
ik ben net ook genadeloos de deur uitgetraptik ben gewoon te aantrekkelijk blijkbaar
![]()
jamaar schat we hebben het maar vier keer gedaan, en jij moet bepaalde dingen nog een beetje oefenenquote:op zondag 24 april 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
sorry schat, ik had een seks-overdosis. elke keer als ik je zie wil ik met je naar bed.
klopt als een bus.quote:op zondag 24 april 2005 16:43 schreef thaleia het volgende:
maar als je iemand echt waanzinnig aantrekkelijk vindt laat je je door die 'moeilijke periode' niet weerhouden
voor al die 'redenen om maar niet met iemand in zee te gaan' geldt dat die redenen ineens zo zwaar niet meer wegen, zodra je smoorverliefd bent![]()
nozem, ben je nou nog single of niet?quote:op zondag 24 april 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
sorry schat, ik had een seks-overdosis. elke keer als ik je zie wil ik met je naar bed.
huilende exenquote:op zondag 24 april 2005 16:44 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
zie ik haar half huilend vanaf een podiumpje naar me kijken. ik werd er echt gek van
volgens mij wel, maar hij is gewoon hard aan't pimpenquote:
eensch.quote:*wat een geslijm weer...*
ligt aan de muziek, op dnb wel, op wat meer commerciële herrie dans ik smooth...quote:op zondag 24 april 2005 16:45 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik ben toch zeer benieuwd geworden naar je moves mannetje, dans je ook als een bezetene?
bij mij zijn het tranen van blijdschap dat ze aan mijn greep hebben kunnen ontkomen. ik zeg er niet bij dat ik ze laat ontsnappen natuurlijk.quote:
single?quote:op zondag 24 april 2005 16:49 schreef tranceptor het volgende:
[..]
nozem, ben je nou nog single of niet?![]()
*wat een geslijm weer...*
het probleem is dat als je in een moeilijke periode zit, je echt niet bezig bent met de aantrekkelijkheid van een persoon van het ander geslacht.quote:op zondag 24 april 2005 16:43 schreef thaleia het volgende:
maar als je iemand echt waanzinnig aantrekkelijk vindt laat je je door die 'moeilijke periode' niet weerhouden
voor al die 'redenen om maar niet met iemand in zee te gaan' geldt dat die redenen ineens zo zwaar niet meer wegen, zodra je smoorverliefd bent![]()
ik heb bindingsangst, net als nozemquote:op zondag 24 april 2005 16:56 schreef tranceptor het volgende:
[..]
seksrelatie zonder wederzijds geclaim telt, met ... noem het gewoon een relatie.
heb ik toch vernomen dat het alleen met zijn uithoudingsvermogen niet best gesteld is. kort maar krachtig?quote:op zondag 24 april 2005 16:58 schreef thisbe het volgende:
[..]
ik heb bindingsangst, net als nozemmaar hij neukt inderdaad verdomde lekker! jezus nog aan toe
![]()
noem jij seks van 1 uur 's nachts tot half 4 's middags kort maar krachtig?quote:op zondag 24 april 2005 16:59 schreef tranceptor het volgende:
[..]
heb ik toch vernomen dat het alleen met zijn uithoudingsvermogen niet best gesteld is. kort maar krachtig?![]()
meldt je anders even aan bij boebiedoe's lijstje
* tranceptor heeft ook dwangmatige bindingsangst maar heeft geen hekel aan seks![]()
euhm ff serieus ..ja...quote:op zondag 24 april 2005 17:03 schreef thisbe het volgende:
[..]
noem jij seks van 1 uur 's nachts tot half 4 's middags kort maar krachtig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |