Jankende kinderen zijn erger....quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf mijn buren amper meer aan te kijken, want stinkie staat al een half uur te starten voor de deur.![]()
ga jij OUD ff lekker moddenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk hoor, zo'n hobby motor
Zit ie weer in elkaar, wil hij nou weer niet blijven lopen...
Ik durf mijn buren amper meer aan te kijken, want stinkie staat al een half uur te starten voor de deur.![]()
Ik iets van 250 kmquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Exact 150km gereden vandaag PatMNou ja, zal wel iets meer zijn voor jou
Bedoelde met 150km onze route van hoerenplaats tot Monsterquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik iets van 250 km
En net weer een halve liter olie ingegooit om 'm op peil te brengen
ow do tellquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:40 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin er nou achter te komen wat ik mis in een hoop 'hedendaagse' motorrijders
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:40 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin er nou achter te komen wat ik mis in een hoop 'hedendaagse' motorrijders
Ik had alleen de laatste 3 berichten gelezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee ik heb alles verzonnen
Nee maar serieus, als je kijkt hoeveel er als een stelletje nichten rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Denk dan dat je de enige bent die dat mist
motorgoedkoop.nl misschienquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef Youp het volgende:
iemand hier weet vast wel een goeie online helmen verkoop met van alles en nogwat zodat ik wat prijzen kan vergelijken... niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |