dat er wel weer zo'n reactie binnen 2 minuten te zien isquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef S-Two het volgende:
wat een kuttopic (ja serieus, dat dacht ik)
om aan zijn moeke in Urk te laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:04 schreef DJ_Scuff het volgende:
... dan denk ik: "Waarom heeft het de fotograaf behaagt deze plaatjes te schieten?"
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:06 schreef BennieK het volgende:
[..]
om aan zijn moeke in Urk te laten zien natuurlijk![]()
Wat is dat voor een zieke signaturequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:31 schreef nietzman het volgende:
"Hee, een Macstore voor negers."
Goed is 'ie he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dat voor een zieke signature
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:58 schreef miss_c het volgende:
Ik val bijna om van nieuwsgierigheid... Breng ons het verlossende (het moet wel erg goed zijn) antwoord
Dat heet down town Rotterdamquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:43 schreef Gebs het volgende:
Vrijwillegers die het nieuwe deportatiecentrum testen
kunnen de 'klanten' gelijk gaan dealenquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef i-spy24 het volgende:
Ok... om gelijk het verlossend woord te geven is hier het antwoordt:
Deze winkel is de eerste speciale rasta-winkel in Nederland die 'blank' uitziende klanten niet helpt en als openingsstunt bij aankoop van een cd, 25 gram wiet verstrekte als gift.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef i-spy24 het volgende:
Deze winkel is de eerste speciale rasta-winkel in Nederland die 'blank' uitziende klanten niet helpt.
ow... ik dacht dat er een cursus autoradio's jatten gegeven werd.quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef i-spy24 het volgende:
Ok... om gelijk het verlossend woord te geven is hier het antwoordt:
Deze winkel is de eerste speciale rasta-winkel in Nederland die 'blank' uitziende klanten niet helpt en als openingsstunt bij aankoop van een cd, 25 gram wiet verstrekte als gift.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
o, ik dacht dat t een fokmeet was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |