ok.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
Iedereen behalve MUUS moet optyfen, maar dat moge duidelijk zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Gemaakt door shredder in het DD topic;
[afbeelding]
!
Is toch gerslotenquote:
Uit dit topic of gewoon in het algemeen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
Iedereen behalve MUUS moet optyfen, maar dat moge duidelijk zijn.
In het algemeen, duh, gewoon optyfen van het forumquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit dit topic of gewoon in het algemeen?
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
Nou.
Want de keuze is reuze en de voorpret duurt zo lekker lang nu he?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Gemaakt door shredder in het DD topic;
[afbeelding]
Ik heb niet zo veel geduld eigenlijk. Zeker als het zo onnodig is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja.
Dat maakt het allemaal alleen nog maar fijner hé?.
Goorlapquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Gaan jullie vanavond vrijen?![]()
Jij hebt ook lang nagedacht over je username, hè?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
We gaan toch niet muggenziften hé?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:34 schreef MUUS het volgende:
Ik heb niet zo veel geduld eigenlijk. Zeker als het zo onnodig is.
Neuh, jij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt ook lang nagedacht over je username, hè?
Nee, want dan denkt kasta dat hij homo is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Échte mannen v:rijen niet, maar neuken een vrouw tot ze vlam vatquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, want dan denkt kasta dat hij homo is.
Nee, die tekst was anders.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Échte mannen v:rijen niet, maar neuken een vrouw tot ze vlam vat.
Jij zat te piepen dat ik elke dag met iets nieuws moest komenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, die tekst was anders.
"Ik neuk je tot je dijen in de fik staan"
Zoiets was het.
Zijn jullie al in dat stadium beland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij zat te piepen dat ik elke dag met iets nieuws moest komen.
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.quote:
Tief hem op slot dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.. Ik ontken alles.
Ik vraag alleen maar of je er zin in hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.. Ik ontken alles.
Je maakt er zelfs een heel topic voor aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of je er zin in hebt.
Ja én?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs een heel topic voor aan.
For the whole world to see.
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef shredder het volgende:
Volgens mij zie ik al wat scheurtjes in jullie kersverse relatie.
'Droogneuken is de trend, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Hij had het over scheurtjes MUUSquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Ook oud.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij had het over scheurtjes MUUS.
verkapt bier topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Controle het volgende:
is dit een voorstel topic?
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sjezus MUUS, wat klink je chagrijnig vandaag.
Nieuw materiaal...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef MUUS het volgende:
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man..
Verras me eens.
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nieuw materiaal...
Ik moet toch niet wéér over het kabeltje beginnen hé?.
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef MUUS het volgende:
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.
Nieuw materiaal van jou hadden we over.
Ik heb jeuk en als ik dan niet binnen vijf minuten bruut uitgewoond word, word ik chagerijnig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik vind jou stom.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurt.
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik had meer weer gewoon een lekkere twentse meid gezocht als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...
Het zijn allemaal ondankbare kuthoeren.
En ze hebben geen land of koeienquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Al die randstand wijven zijn hooghartige ondankbare krengen.
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:53 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Er is er maar één die MUUS kan geven wat ze wil...
Rot op man mijn vader heeft 600 koeien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ze hebben geen land of koeien.
En ze neuken ook al niet buiten.
Met jou heb ik dan ook 7 maanden samengewoondquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:00 schreef Xennia het volgende:
Rot op man mijn vader heeft 600 koeien.
Over de rest nog maar te zwijgen
10 maanden. In de randstadquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met jou heb ik dan ook 7 maanden samengewoond.
gemeentekeet.
Ga jij nu ook al miereneuken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef Xennia het volgende:
10 maanden.
misschien een voorspel topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Controle het volgende:
is dit een voorstel topic?
Het straatverbod valt volgende week in je bus, you sick, obsessed fuckquote:
hey, it wasn't mequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het straatverbod valt volgende week in je bus, you sick, obsessed fuck.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef Tha_T het volgende:
MUUS houdt van de RS. Lijkt me duidelijk dat ze smaak heeft. Alleen die kastanova nog
Ja, ik zat even te tellen. Het was van februari tot december, het was in november al uit maar we woonden nog samenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kasta zegt 7
Jij zegt 9 en edit dat naar 10.
kinkyquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:34 schreef Xennia het volgende:
het was in november al uit maar we woonden nog samen
Kreukelblouse?quote:
Geeft niks, ik zou zo weer kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Overigens was dat *rekent* minimaal 15 kilo geleden
Alsof ik naar je buik keek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot ik mijn melkwitte buik tussen de knoopjes uit pers.
Nou ja, dan kijk jij maar weer naar mijn tieten. Ook goed.quote:
Zon, rond 22:00?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Terwijl ik op het terras in de zon een lekker glas bier zat te drinken heb ik dit allemaal gemist he ? Wie praat me bij.
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetjequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Wie praat me bij.
Mijn antwoord op de OP is 'ja'. Swets zeurt en de RS brigade is altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Terwijl ik op het terras in de zon een lekker glas bier zat te drinken heb ik dit allemaal gemist he ? Wie praat me bij.
Heb jij toen ook alleen maar naar mijn tieten gekeken dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef laffer het volgende:
[..]
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetje![]()
ja, die zag ik als eerste, toen ik naar beneden keekquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij toen ook alleen maar naar mijn tieten gekeken dan?
Ik heb nog wel zulke mooie ogen..
Niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef laffer het volgende:
[..]
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetje![]()
Ja, het gaat lekker MUUSquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn antwoord op de OP is 'ja'. Swets zeurt en de RS brigade is altijd in de buurt.
Hoi gelly, hoe gaat het met je?.
Goedzo.quote:
Nah, wie weet.quote:
goed om te horen manquote:
Pfffffffffff.... krijgen we dit weer... Ik heb nooit een hekel aan je gehad MUUS, jij dacht en denkt dat altijd en projecteert dat weer op mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef MUUS het volgende:
gelly, heb je eigenlijk nog een hekel aan me of nu weer even niet?
Euh, daar kan ik niet meer lezen dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ooooh, ging dat topic in FC dáár over.
quote:
quote:<MUUS> nu ga ik het expres doen...
<MUUS> welk knopje was het ook alweer?
<MUUS> verdomme, waar zat het nou!
<MUUS>.
<MUUS> tralalalalalalalaa
<MUUS> *wacht*
* Kasta has joined #fok!crew
<Kasta> ALWEER PER ONGELUK DIE KNOPJES JA!?!?![]()
![]()
![]()
<MUUS> Nee, dat was expres.
En trouwens, doe eens lekken, al is het maar een topictitel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ooooh, ging dat topic in FC dáár over.
"Static nieuwe SEX mod?"quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
En trouwens, doe eens lekken, al is het maar een topictitel.
*schrik*quote:
Ik mag van MUUS geen foto's makenquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:10 schreef SlimShady het volgende:
*benieuwd hoe dit verhaal verder gaat...
Dat is ook jammer... Voor ons dan...quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik mag van MUUS geen foto's maken.
Alsof hij een verhaal met plaatjes bedoelde.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik mag van MUUS geen foto's maken.
De Fok Soap!quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof hij een verhaal met plaatjes bedoelde.. We zijn geen stripverhaal.
Nóg niet nee...quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof hij een verhaal met plaatjes bedoelde.. We zijn geen stripverhaal.
Dumpen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
Nóg niet nee...
Omdat ik geen foto's mag maken.
Heb je iemand op het oog die wél een personage in een stripverhaal wil spelen dan?quote:
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Heb je iemand op het oog die wél een personage in een stripverhaal wil spelen dan?.
Wie wil er door me geneukt worden?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.![]()
Hij wil weten of je toevallig iemand kent die op een stripfiguur lijkt. Wiske, Snoopy, Obelix, etc.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.![]()
Now we're talking.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
Wie wil er door me geneukt worden?
Flikker toch op met je ingewikkelde antwoorden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:25 schreef MUUS het volgende:
Hij wil weten of je toevallig iemand kent die op een stripfiguur lijkt. Wiske, Snoopy, Obelix, etc.
Zo ja: die wil hij dan neuken zodat hij foto's kan maken.
Wat is je prijs, Kasta?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie wil er door me geneukt worden?
Rustig opbouwen.quote:
Geef haar nummer dan bokkelul, anders kan ik toch niet met het smsen beginnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Rustig opbouwen.
Een beetje SMS-en.
Haar emailadres vragen.
Een tijdje MSN-en.
Telefoneren.
Daten in het echt.
Naar huis brengen.![]()
En dan weer SMS-en.
MSN-en
Nog een keer daten
En dan open je een topic in R&P
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef haar nummer dan bokkelul, anders kan ik toch niet met het smsen beginnen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
http://www.sgop.nl/emoticons/vlecht.gif
deze kanjer
met vlechten dus , plaatje doet t niet
En als ik zeg dat ik jou mooi vind?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja wat?
jij hebt gewoon geen smaak![]()
ik geloof nu allesquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik jou mooi vind?![]()
Pfffffffffffft, je bent gewoon een mooi mens.quote:
owquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffffffft, je bent gewoon een mooi mens..
Het was een complimentje, hoor.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffffffft, je bent gewoon een mooi mens..
Ah. Daar komt de aap uit mouw. Geeft niks schat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja nou daar kan ik niet zo goed tegen![]()
okquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ah. Daar komt de aap uit mouw. Geeft niks schat.
Zie TS.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik heb geen flikker gemist zie ik
Alles hier is een sprookje toch?quote:Op zondag 24 april 2005 03:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wtf doet die Efteling icon daar ineens?
Blijf maar fijn in USquote:Op zondag 24 april 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel ja...
Dan hol ik ook maar weg.
Ik ben bang dat ik je nu kwijt benquote:
PS, licht me in!quote:Op zondag 24 april 2005 03:28 schreef bolivian het volgende:
Zeg, is smalltalk allowed hier?
Jij vraagt iets aan mij?quote:
Het is hier verdulleme toch een SC-topic!!!!quote:Op zondag 24 april 2005 03:30 schreef bolivian het volgende:
NU graag!
Geduld komt niet in je woordenboek voor zekerquote:Op zondag 24 april 2005 03:30 schreef bolivian het volgende:
NU graag!
In. haar. velletjequote:Op zondag 24 april 2005 03:17 schreef kastanova het volgende:
Waar. is. MUUS?
Joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2005 03:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is hier verdulleme toch een SC-topic!!!!
denk je? ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 03:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is hier verdulleme toch een SC-topic!!!!
Ja!quote:Op zondag 24 april 2005 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij vraagt iets aan mij?
Je weet dat ik voornamelijk bagger dus trek je conclusie
Ben je er al uit?quote:Op zondag 24 april 2005 03:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja!
Nee!
Wacht...
...let me rephrase that...
Damn is die sararaats er ook nog?quote:Op zondag 24 april 2005 03:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
denk je? ik weet het niet hoor.
maar goed, ik heb al teveel gezegd vandaag![]()
Vaag zijn en vaag blijven is mijn keuzequote:Op zondag 24 april 2005 03:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
L.E.Z.E.N. is één ding.
Tussen de regels door lezen is iets anders,.
Say again?!
Knuffelen doe ik graagquote:Op zondag 24 april 2005 03:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als ik nou 'nee' zeg, ga je me dan troosten?
PS, we kennen elkaar nu al heel lang...
Sara!quote:Op zondag 24 april 2005 03:35 schreef sararaats het volgende:
ik ga nu de dikke Van Dale van buiten leren.
wil toch echt weten wat het verschil is tussen vriendschap, liefde en bewondering.
ah ja PrintScreen, msn staat in mijn profiel als je het misschien nodig hebt
dan is het goed !!quote:Op zondag 24 april 2005 03:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou wel van volhouders.![]()
Eej, sara zal eerder voor mij gaan dan voor jouquote:Op zondag 24 april 2005 03:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
Sara!
Zullen we samen de Van Dale uit ons hoofd leren?
Ik weet zeker dat ik een goede hulp voor je zal zijn!
Liefs, jouw Grammar Nazi:
Bolivian!!
no problemo !!!quote:Op zondag 24 april 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eej, sara zal eerder voor mij gaan dan voor jou
Sara, ik hou prive en internet graag gescheiden
Verstandigquote:Op zondag 24 april 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Knuffelen doe ik graag
Word het tijd om verder te gaan?
Thanks for understandingquote:
Een Eminemloverquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 03:42 schreef bolivian het volgende:
[..].
PS, volgens mij ben jij dé knuffelkoningin!
slaap lekker, wie je ook bentquote:Op zondag 24 april 2005 03:44 schreef Morwen het volgende:
Hoi
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker Sara:)
PS, samen zullen wij sararaats de kennis toedienen die ze verwacht, die zei wenst!quote:Op zondag 24 april 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eej, sara zal eerder voor mij gaan dan voor jou
Zolang ik het niet zéker weet, blijf ik twijfelen!quote:Op zondag 24 april 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
er zijn er vast die daar anders over denken
De kennis van de lust?quote:Op zondag 24 april 2005 03:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
PS, samen zullen wij sararaats de kennis toedienen die ze verwacht, die zei wenst!
Ze zal een baken van licht, heldere momenten en guitige grappen zijn als wij klaar zijn met haar!
Alsof het ons kind is,.
.
ok, slaap lekker Harry !quote:
zolang jij twijfelt, ontvang ik graag jouw knuffelsquote:Op zondag 24 april 2005 03:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zolang ik het niet zéker weet, blijf ik twijfelen!
ja hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef mother-mother het volgende:
bovenaan in my active topics!
dat betekend leven![]()
hai anyone alive in here?
quote:Op zondag 24 april 2005 03:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor.
en kijk, geen 1 keer "the L-word"
Heej m-mquote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef mother-mother het volgende:
bovenaan in my active topics!
dat betekend leven![]()
hai anyone alive in here?
das mooi, ik zie trouwens nog n onopgelost woordquote:Op zondag 24 april 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej m-m
Ik doe het nog steeds aardig
dank jequote:
Sesamstraat?quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok, slaap lekker Harry !
(sorry, je nickname doet me denken aan Sesamstraat)![]()
pardon, ik bedoelde natuurlijk je naam. sorry sorry sorryquote:Op zondag 24 april 2005 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sesamstraat?
Wie in Godsnaam?
Ik vind Tommy wel wat hebben![]()
Je moet natuurlijk niet 't topic om zeep gaan helpen nu.quote:Op zondag 24 april 2005 03:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon, ik bedoelde natuurlijk je naam. sorry sorry sorry
Ja zeg!!!!!!111!11!!11111!!!!11111!EINS!!!!!!!!!!111111quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De kennis van de lust?
Van de hete en geile sexnachten?
Of van de nachten dat we elkaar welterusten wensen zonder zelfs maar een kus?
Het is nu bezig of uitstellen. I gok 't laatste.quote:Op zondag 24 april 2005 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
is er nou al van paelensteyn geweest? of blijft het bij onnodig lang uitstellen?
quote:Op zondag 24 april 2005 04:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja zeg!!!!!!111!11!!11111!!!!11111!EINS!!!!!!!!!!111111
"Zonder zelfs maar een kus"?
PS, schat, je weet hoe ik over je denk!
Het doet me pijn te moeten opmerken dat jouw vertrouwen telooor gaat in de vunzigheden van de gemiddelde FoK!-bezoeker. Lieve PS, hoe komt het ooit weder goed tussen ons??
Soms duurt het even. Don't mention it.
PS!quote:Op zondag 24 april 2005 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat 111!11 enzo gedoe is al een kloof tussen ons
Ik zou je zoveel kussen willen geven als jij wilt maar het wederzijds begrijpen lijkt verloren te zijn gegaan in het gif wat er op Fok! soms word rondgespuwd
Liefde overwint alles toch?
Eindelijk erkenning.quote:Op zondag 24 april 2005 04:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
PS!.
Je hebt gelijk!
Niets, maar dan ook niets, staat tussen ons in!
Wij zijn gemaakt voor elkaar!
PS, zullen we?!
Met enige mzzl wordt je daarna beide mod hier en gaat vervolgens iedereen zich er mee bemoeien.quote:Op zondag 24 april 2005 04:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning.
* PrintScreen schiet vol van alle emoties
Passen zullen we vast wel
Zullen we wat?
En word ONZ precies zoals we het willen hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 04:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met enige mzzl wordt je daarna beide mod hier en gaat vervolgens iedereen zich er mee bemoeien.
Tusten m-mquote:
Thanksquote:
Het komt doorquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Dit wordt potverdorie toch geen ordinaire slowchat hè?
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty.quote:Op zondag 24 april 2005 12:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het komt door. MUUS
.
Me helemaal plat pm-en, maar posten ho maar.
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig nietquote:Op zondag 24 april 2005 12:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty..
Nope, ook niks in het berichtarchiefquote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel.quote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig niet.
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Naja, ik heb het smsje nooit gekregen iigquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef MUUS het volgende:
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel..
Vraag je dat aan kasta?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Staat het niet in FC dan?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Whehehequote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Dit doet me denken aan een zeker gesprek op IRC... "Hey.... wie zijn al die mensen daar rechts in die lijst?".
"Gaat het poepen lekker, lieffie?quote:Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
3 smsjes tijdens 1 poepbeurt.
Dude, this is your lucky day..
Kutuser! Beetje kuttopics omhoog schoppen! Alleen omdat je blauw bent, hèquote:
Ik zou wel een keer lekker willen schijten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel een stelletje willen lijken. Ofzo.
Op een stelletje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer lekker willen schijten.
Dudequote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens mij lag het aan de Pitu Cachaça.
Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezienquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef sararaats het volgende:
waar is MUUS?
heb iets te melden: ik dacht echt dat je een man was
quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude.
Ik weet net wat bloemkool is.
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
goddelijke kut
Hermes, met vleugeltjesquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Freyaquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
En wat is daar mis mee ?quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.
ik kon echt niet weten dat ze een vrouw is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezien.
Aandachttrekkerij van die mongolïde kutsnol.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij van die mongolïde kutsnol.
scudera een vrouw?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
mongoloïde ?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Jij weer blauw?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Nickname weet je, iedereen heeft een NICKNAME weet je wel...quote:Op maandag 25 april 2005 01:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het zo saai als mensen niks in hun profiel hebben staanalhoewel ik ook bijna alles verwijderd heb
Een mailadres/ geboortejaar had genoeg geweestquote:Op maandag 25 april 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nickname weet je, iedereen heeft een NICKNAME weet je wel...![]()
In your dreamsquote:
Oh, is zij datquote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Denk het niet, ga maar een ander lastigvallenquote:Op maandag 25 april 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Please?
Ik ben de goedheid zelve...quote:Op maandag 25 april 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het niet, ga maar een ander lastigvallen
Tot je ware ik boven komt drijvenquote:
<MUUS[M]> Ga mijn kut eens omschrijven, dan komt de boel weer on-topicquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?
We wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |