Thanksquote:
Het komt doorquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Dit wordt potverdorie toch geen ordinaire slowchat hè?
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty.quote:Op zondag 24 april 2005 12:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het komt door. MUUS
.
Me helemaal plat pm-en, maar posten ho maar.
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig nietquote:Op zondag 24 april 2005 12:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty..
Nope, ook niks in het berichtarchiefquote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel.quote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig niet.
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Naja, ik heb het smsje nooit gekregen iigquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef MUUS het volgende:
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel..
Vraag je dat aan kasta?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Staat het niet in FC dan?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Whehehequote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Dit doet me denken aan een zeker gesprek op IRC... "Hey.... wie zijn al die mensen daar rechts in die lijst?".
"Gaat het poepen lekker, lieffie?quote:Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
3 smsjes tijdens 1 poepbeurt.
Dude, this is your lucky day..
Kutuser! Beetje kuttopics omhoog schoppen! Alleen omdat je blauw bent, hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |