ok.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
Iedereen behalve MUUS moet optyfen, maar dat moge duidelijk zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Gemaakt door shredder in het DD topic;
[afbeelding]
!
Is toch gerslotenquote:
Uit dit topic of gewoon in het algemeen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
Iedereen behalve MUUS moet optyfen, maar dat moge duidelijk zijn.
In het algemeen, duh, gewoon optyfen van het forumquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit dit topic of gewoon in het algemeen?
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
Nou.
Want de keuze is reuze en de voorpret duurt zo lekker lang nu he?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Gemaakt door shredder in het DD topic;
[afbeelding]
Ik heb niet zo veel geduld eigenlijk. Zeker als het zo onnodig is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja.
Dat maakt het allemaal alleen nog maar fijner hé?.
Goorlapquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Gaan jullie vanavond vrijen?![]()
Jij hebt ook lang nagedacht over je username, hè?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
We gaan toch niet muggenziften hé?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:34 schreef MUUS het volgende:
Ik heb niet zo veel geduld eigenlijk. Zeker als het zo onnodig is.
Neuh, jij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt ook lang nagedacht over je username, hè?
Nee, want dan denkt kasta dat hij homo is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Échte mannen v:rijen niet, maar neuken een vrouw tot ze vlam vatquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, want dan denkt kasta dat hij homo is.
Nee, die tekst was anders.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Échte mannen v:rijen niet, maar neuken een vrouw tot ze vlam vat.
Jij zat te piepen dat ik elke dag met iets nieuws moest komenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, die tekst was anders.
"Ik neuk je tot je dijen in de fik staan"
Zoiets was het.
Zijn jullie al in dat stadium beland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij zat te piepen dat ik elke dag met iets nieuws moest komen.
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.quote:
Tief hem op slot dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.. Ik ontken alles.
Ik vraag alleen maar of je er zin in hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, kasta ja. Hij opent een topic voor me.. Ik ontken alles.
Je maakt er zelfs een heel topic voor aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of je er zin in hebt.
Ja én?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs een heel topic voor aan.
For the whole world to see.
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef shredder het volgende:
Volgens mij zie ik al wat scheurtjes in jullie kersverse relatie.
'Droogneuken is de trend, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Hij had het over scheurtjes MUUSquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Ook oud.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij had het over scheurtjes MUUS.
verkapt bier topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Controle het volgende:
is dit een voorstel topic?
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sjezus MUUS, wat klink je chagrijnig vandaag.
Nieuw materiaal...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef MUUS het volgende:
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man..
Verras me eens.
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nieuw materiaal...
Ik moet toch niet wéér over het kabeltje beginnen hé?.
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef MUUS het volgende:
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.
Nieuw materiaal van jou hadden we over.
Ik heb jeuk en als ik dan niet binnen vijf minuten bruut uitgewoond word, word ik chagerijnig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik vind jou stom.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurt.
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik had meer weer gewoon een lekkere twentse meid gezocht als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...
Het zijn allemaal ondankbare kuthoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |