Op het eerste gezicht dus wel, maar uiteindelijk is hij hierdoor tegen de lamp gelopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:29 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn idee, maar blijkbaar had de man een uitstekend verhaal
(...)
Dat huis doorzoeken is niet alleen omdat die man verdacht is, maar zeker ook om sporen te vinden en misschien aanwijzingen te vinden die het een en ander kunnen verklaren. Zoals een PC met chatlogs inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:29 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn idee, maar blijkbaar had de man een uitstekend verhaal
bij een vermissing zou ik als politie meteen de boel omkeren, de pc afstruinen, om ergens een aanwijzing te vinden, maar ja....
Psies. Als het mijn vriend plus kids waren geweest die vermist waren, dan hadden ze tot in mijn vuile ondergoed aan toe mogen snuffelen, alles om maar een kleine kans te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het huis doorzoeken kan aanknopingspunten opleveren, zeker als de vrouw en die kids in dat huis woonachtig waren.
Ik zie toch duidelijk een negatieve geweldsspiraal in dit land ontstaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Taurus het volgende:
Hmmm nou nou.. ik noem dit wel incidenten hoor..![]()
dat zeg ik, internet historie, chatlogs, notities, bonnetjes etc etc etc.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat huis doorzoeken is niet alleen omdat die man verdacht is, maar zeker ook om sporen te vinden en misschien aanwijzingen te vinden die het een en ander kunnen verklaren. Zoals een PC met chatlogs inderdaad.
Of "gewoon" een nieuwe start willen maken. Daar hoeft niet meteen een ander aan ten grondslag te liggen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
Wat trouwens vaak voorkomt bij gezinnsdrama's is dat de moordenaar zichzelf ook van kant maakt. Dit is verbonden met het feit dat veel van dit soort drama's een zgn. 'Crime passionel' zijn, voortgekomen uit emotionele en relationele problemen, en/of een ernstige depressie of problemen die iemand niet meer de baas kan.
Maar dit was anders. De man is -zo komt op mij over- zeer koelbloedig te werk gegaan.
Dit duidt m.i. op een minnares, een lonkend ander leven.
Tering, je kind zou maar op de Spelevaert zitten...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:30 schreef Taurus het volgende:
Gedood
In januari werden in Zoetermeer een jongen en een meisje van respectievelijk drie en zes jaar door hun 38-jarige moeder gedood. Die kinderen gingen volgens burgemeester Waaijer van Zoetermeer naar dezelfde katholieke basisschool De Spelevaert als de vermoorde kinderen Marieke en Charlotte.
bron: nu.nl
Wat heeft dit nou weer voor toegevoegde waarde?![]()
Hoe emotie-loos dit ook mag klinken, de kindjes hebben er (hopelijk) niet veel van gemerkt, en merken 't nu zowieso niet meer.. Nu zijn eigenlijk de nabestaanden, iedereen die er mee wordt achtergelaten en ermee wordt geconfronteerd, de slachtoffers..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Psies. Als het mijn vriend plus kids waren geweest die vermist waren, dan hadden ze tot in mijn vuile ondergoed aan toe mogen snuffelen, alles om maar een kleine kans te hebben.
Arme ARME kindjes. Door je eigen papa verdomme...
Dat kan nog wel eens een enorme impact hebben op de kinderen/ouders van die school.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:30 schreef Taurus het volgende:
Gedood
In januari werden in Zoetermeer een jongen en een meisje van respectievelijk drie en zes jaar door hun 38-jarige moeder gedood. Die kinderen gingen volgens burgemeester Waaijer van Zoetermeer naar dezelfde katholieke basisschool De Spelevaert als de vermoorde kinderen Marieke en Charlotte.
In de Metro of Spits stond van de week een opsomming van dit soort 'incidenten'. Het waren er genoeg en te veel om nog langer van incidenten te kunnen spreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een negatieve geweldsspiraal in dit land ontstaan.
Deze drama's zijn echt geen incidenten meer. De laatste jaren lijkt het een soort van "trend" te worden. Hele slechte ontwikkeling
Nou, het is natuurlijk wel frappant, what are the odds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:30 schreef Taurus het volgende:
Gedood
Natuurlijk. En dat is op zich al wel verdacht als hij dat geweigerd heeft. Alleen is het forensisch onderzoek waar het hier om gaat (zoeken op kleine bloeddruppeltjes en andere miniscule spoortjes), diepgaander dan bij een verdwijning plaatsvindt. Dus waarschijnlijk vindt je niets extra's op zo'n moment.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:26 schreef milagro het volgende:
ik weet dat je geen bevel nodig hebt voor de plaats delict, maar dat was het nog niet , een vermissing is immers geen delict, maar die vader had zelf toestemming kunnen geven, want ms zijn er dingen die een reden aanwijzen van vertrek, een reisdoel, wat dan ook.
ach er zat toch steeds een aanzienlijke tijd tussen, hoor , het was niet maandelijks of 2 maandelijks raak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
In de Metro of Spits stond van de week een opsomming van dit soort 'incidenten'. Het waren er genoeg en te veel om nog langer van incidenten te kunnen spreken.
Misschien bracht de daad van die moeder die Richard wel op een ideequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, het is natuurlijk wel frappant, what are the odds?
Ook om aan te geven hoe hard dit drama moet aankomen bij betrokkenen.
Dat was de metro. Dat heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:35 schreef Charmian het volgende:
In de Metro of Spits stond van de week een opsomming van dit soort 'incidenten'. Het waren er genoeg en te veel om nog langer van incidenten te kunnen spreken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een negatieve geweldsspiraal in dit land ontstaan.
Deze drama's zijn echt geen incidenten meer. De laatste jaren lijkt het een soort van "trend" te worden. Hele slechte ontwikkeling
Ja idd zulke onschuldige mensen. Als je de foto's in de OP zit word ik er gewoon stil van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Draaitafeltje het volgende:
Hier word ik echt stil van...
Zie je die foto's op de telegraaf site staan en dan denk je toch hoe je zulke schatten van kinderen kan vermoorden.......................
Triest heel erg triest
Helaas zijn er mensen die dat kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Sanne het volgende:
Maar hoe kun je in godsnaam je eigen kinderen vermoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |