onsportief.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:33 schreef George-Butters het volgende:
Ik feliciteer geen mongolen met rascistische trekjes.
quote:Signeersessie Wilders afgelast
Van onze verslaggever Raoul du Pré
DEN HAAG - Een grote Amsterdamse boekwinkel heeft een signeersessie van Geert Wilders afgeblazen. Het met de dood bedreigde Tweede-Kamerlid zou zondag zijn boek Kies voor vrijheid persoonlijk aan de man brengen. Dit gaat om veiligheidsredenen niet door.
hee AAAh, mag ik je wijf nuecken?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
onsportief.
dat die verzuurde Harrie Nak dat niet doet, is begrijpelijk
Nee, zij valt niet op ouwe linkse lullen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hee AAAh, mag ik je wijf nuecken?
Is ze nog van onder de boomgrens dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, zij valt niet op ouwe linkse lullen.
Weet je wat JIJ had moeten doen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is ze nog van onder de boomgrens dan?
Ze is 9 jaar en islamitisch, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is ze nog van onder de boomgrens dan?
Ja daar heb je gelijk an. Owwwkeeehquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
onsportief.
dat die verzuurde Harrie Nak dat niet doet, is begrijpelijk
Vertel het eens Yo-hennekequote:Op zaterdag 23 april 2005 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat JIJ had moeten doen?
Sportief van je! oi!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk an. Owwwkeeeh
Gefeliciflapstaard! Wolfmans!
Ik dacht echt dat je Monidique was.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik haat voorlichters die een vijfdejaars niet van een vijfdeklasser kunnen onderscheiden.
lallorig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Balorig, Bas. Met een L.
quote:'Gebruik e-mail en sms schadelijker voor IQ dan cannabis'
Door Tamara van Hal - vrijdag 22 april 2005 - 14:29 - Bron: Times Online - Views: 15.515
Het regelmatig gebruik van sms en e-mail heeft een tijdelijk nadelig effect op de intelligentie, zo blijkt uit een Brits onderzoek. Uit het rapport van de wetenschappers, dat in opdracht van HP werd uitgevoerd, blijkt dat het gebruik van sms en e-mail tijdelijk tien punten IQ-verlies oplevert. Ter vergelijking: een slapeloze nacht staat ongeveer gelijk aan dit verlies, het roken van cannabis kost een gebruiker slechts vier punten. Ook kan sms en e-mail leiden tot slaperigheid, apathie en concentratieproblemen.
Door het veelvuldig gebruik van de elektronische communicatiemiddelen ontstaat een toestand die de wetenschappers infomanie noemen: het brein is constant op zijn hoede voor nieuwe berichten en verliest daardoor een deel van zijn aandacht voor andere taken. Doordat de concentratie daalt, presteert het brein minder goed en daalt het IQ. Een ander reëel gevaar van het gebruik van deze middelen is de kans op verslaving, wat onder andere te merken is aan het herhaaldelijk dwangmatig controleren of er nieuwe berichten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |