Ja, de inhoud was wel waar, maar de column was meer plas dit keer. Dat vond ik wel jammer.quote:Op zondag 24 april 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Plassterk!![]()
Nu weet ik het zeker, NEIN gegen EU!
Voor de zekerheid stem ik dus maar NEE.quote:Op zondag 24 april 2005 12:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, de inhoud was wel waar, maar de column was meer plas dit keer. Dat vond ik wel jammer.
We blijken dus nog maar 6 weken te hebben om er achter te kunnen komen waar we nou eigenlijk op gaan stemmen
Ja, Yehudi Menuhin werd uitgescholden door zijn ouders.quote:Op zondag 24 april 2005 12:41 schreef Harry_Sack het volgende:
jahoedi? Is dat geen scheldwoord of volkstaal voor jood?
Ziedaar de titel voor je volgende SC.quote:Op zondag 24 april 2005 12:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het stond ook al op mijn schutting.
Nou, Ben Bot (het lijkt wel een reklameslogan), beweert al dat als Frankrijk 3 dagen vantevoren NEE blijkt te stemmen, dan wordt het referendum afgeblazen. Het is eigenlijk dus niet meer dan een voorwaardelijke opiniepeiling (puntje voor Rob Trip)quote:Op zondag 24 april 2005 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor de zekerheid stem ik dus maar NEE.
Het is schandalig hoe Bot iedereen op een dwaalspoor probeert te krijgen. EU, fuck off!quote:Op zondag 24 april 2005 12:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, Ben Bot (het lijkt wel een reklameslogan), beweert al dat als Frankrijk 3 dagen vantevoren NEE blijkt te stemmen, dan wordt het referendum afgeblazen. Het is eigenlijk dus niet meer dan een voorwaardelijke opiniepeiling (puntje voor Rob Trip)
Ik hoop dat de fransen nee zullen stemmen....quote:Op zondag 24 april 2005 12:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou, Ben Bot (het lijkt wel een reklameslogan), beweert al dat als Frankrijk 3 dagen vantevoren NEE blijkt te stemmen, dan wordt het referendum afgeblazen. Het is eigenlijk dus niet meer dan een voorwaardelijke opiniepeiling (puntje voor Rob Trip)
dat is erg Gristelijk van je, Yohenquote:Op zondag 24 april 2005 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga overigens definitief tegen stemmen.
Godverdomme, welke topambtenaar heeft hier lopen graaien. Ik heb zwaar het idee dat er maar een klein bedrag aan propaganda is besteed..quote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop dat de fransen nee zullen stemmen....
Maar Nicolai (VVD) beweerde bij Nova dat er alsnog een referendum in Nederland zou komen.
Niemand weet echt hoe het zit....en qua voorlichting is het een aanfluiting van de bovenste plank.. en de stemwijzer geeft ook niet echt een loepzuiver beeld.
Als ik er scheef tegen aan kijk.. is het 1 groot propoganda circus van de overheid om zoveel mogelijk kiezers ja te laten stemmen. (En ze weten zelf niet eens wat een Ja voor Europa eigenlijk betekend).
En daar moeten we de oorlog mee winnenquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik blijf bij mijn principes. Ik stem dus niet.
Ja, Sidekick, heb je daar wel eens aangedacht met je friese stugheid?quote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet stemmen betekent een lagere opkomst, waardoor het referendum nooit als bindend kan worden verklaard. Dom dus om niet te stemmen, in alle opzichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |