aha op die manierquote:dat heb ik vaker gehoord.....maar ik blijf dan ook in de betuwe....
Ik woon in Gendt
Jij zit altijd bij een voetbalwedstrijd, dus onverwacht?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
Begin je om 3 uur met werken wordt je om half 4 opgebeld met de mededeling dat een vriend nog een kaartje over heeft voor Anderlecht v Standard vanavond,kan je vraagt ie,nou ik moet eerst vrij vragen.
Ik naar mijn chef en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
Dus DG zit geheel onverwacht vanavond bij de topper in Belgie
super!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
deze toevallig wel want ik ging er vanuit dat ik tot 12 uur vanavond moest werkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zit altijd bij een voetbalwedstrijd, dus onverwacht?
Dan is het sowieso leuk om te horen dat je al om 16:00 weg magquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
deze toevallig wel want ik ging er vanuit dat ik tot 12 uur vanavond moest werken
Dat zijn nog eens vrienden !!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
Begin je om 3 uur met werken wordt je om half 4 opgebeld met de mededeling dat een vriend nog een kaartje over heeft voor Anderlecht v Standard vanavond,kan je vraagt ie,nou ik moet eerst vrij vragen.
Ik naar mijn chef en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
SCH of topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
Gevonden!
roze string en een grote bek !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef Coone het volgende:
hier iSCH ie ook al niet
waar herken ik hem eigenlijk aan?
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Als die piemel daadwerkelijk geband is,wrom staat dat nog niet in het bantopic dan?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef Coone het volgende:
ik zie hier wel iemand met een heel klein hartje (en een hele grote buik)
zo'n teddy-beer buik ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef Coone het volgende:
[..]
ik zie hier wel iemand met een heel klein hartje (en een hele grote buik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |