Hoorn , vind ik een hélé mooie stadquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Te veel, te weinig, te.. tis allemaal te.. maargoed, tis ook weer niet zo duur.
Ik woon met liefde in Hoorn, een hele andere stad, met hele andere pretenties, mogelijkheden en toekomst.
Leeuwarders whahaahquote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef LSS het volgende:
1 trieste en criminele klerebende, dat Almere, net als Nieuwegein, minstens zo vreselijk. En dan hebben wij Leeuwarders een slechte naam...![]()
Mwah, das het stukje rond het station, das tegenwoordig nog geen 10% van de wijk kersenboogerd, rest zijn koopwoningen. Zo eentje hebben wij sinds een paar maanden ook, bevalt goed, ergens heeft het wel wat weg van Almere, strategisch geplaatste speeltuinen, parken, watertjes, supermarkten en verzorgings-concentraties (dokter, tandarts, etc). Anderzijds ook weer niet, andere sfeer, toch andere huizen en meestal een wat ruimere indeling. Rondom het hofje waar ik in woon kun je bijvoorbeeld een uur lang door een park en aangelegd bosje heen slenteren, gewoon midden in de woonwijk.quote:Op zondag 24 april 2005 19:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoorn? mja de Kersenbogaart ken ik wel, dat was niks...
Ja hoor, dat staat er nogquote:Op maandag 25 april 2005 08:28 schreef Dos37 het volgende:
staat dat bigbrother huis er nog
Op indutrie terrein de Vaart.quote:Op maandag 25 april 2005 08:28 schreef Dos37 het volgende:
staat dat bigbrother huis er nog
Ik dacht dat Flodder altijd werd opgenomen in een villawijk in Sittard.quote:Op maandag 25 april 2005 19:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op indutrie terrein de Vaart.
Ook al zo'n troosteloze plek.![]()
Achter het BB huis staan trouwens nog resten van Zonnedael (van Flodder)
Nou woon ik hier al meer dan 19 jaar, en heb ik nooit geweten dat er een camping Waterwijk bestaatquote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef pekel het volgende:
Jammer dat ik over 3 weken weer een weekend in die baggerstad zit.. Camping Waterwijk, om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Te veel, te weinig, te.. tis allemaal te.. maargoed, tis ook weer niet zo duur.
Ik woon met liefde in Hoorn, een hele andere stad, met hele andere pretenties, mogelijkheden en toekomst.
Alleen de eerste film geloof ik (daarin zie je ze ook door België rijden, wat NL moet voorstellenquote:Op maandag 25 april 2005 19:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flodder altijd werd opgenomen in een villawijk in Sittard.
Las ik vandaag nog ergens...
Tja, dat die Awa het in Almere niet volhield is niet echt een aanbeveling.quote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef LSS het volgende:
1 trieste en criminele klerebende, dat Almere, net als Nieuwegein, minstens zo vreselijk. En dan hebben wij Leeuwarders een slechte naam...![]()
*kuch, ping!quote:Op maandag 25 april 2005 13:41 schreef Natalie het volgende:
Heb er familie wonen, dus kom er geregeld. Moet zeggen dat het niet zo 'mijn ding' is. Ik houd niet van dat moderne enzo. Geef mij maar een stadje waar het allemaal wat ouder is. Heeft mijns inziens meer sfeer en voel me er meer thuis.
Zou nooit in Almere gaan wonen.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:45 schreef pekel het volgende:
Eerst rij je door een woonwijk, wacht je voor een stoplicht en rijdt er een bus op een speciale busbaan met 100..
Kom over een jaar of 50, 70 kijken, als de stad net een eeuw bestaat ofzo. Tegen die tijd wonen er ook een man of 400.000, is het centrum vanzelf een stuk drukker.quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat Almere mist is een gezellige oude kern met cafe's ed.
Ik denk dat Almere wel gewoon een goede stad is hoor, beter dan al die andere troep in Nederland.. oude huizen enz.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
Zou ik graag eens willen weten... Ik bedoel, hoe lang bestaat die stad nu eigenlijk? Jaartje of 40? Het zal tegenwoordig wel steeds beter worden, maar volgens mij is het nog steeds een zielloze, saaie, overdreven moderne stad.
Ik ben d'r zelf nooit echt 'in' geweest ofzo, wel erlangs en er doorheen gereden... Wat woont er eigenlijk voor volk? Ik heb zo het idee dat het schuim van de Randstad er in grote getale naartoe is verhuisd.
Dus... FOK!kers uit Almere, vertel het eens.![]()
Mwah, dan ken je Teheeeeendorrup ostzahn nie ouwequote:Op zondag 1 mei 2005 21:02 schreef Salie het volgende:
[generalisatiemode] Almere: Aso Amsterdams kutdorp[/generalisatiemode]
Ook, maar in Tuindorp helemaal, dat hoort nog net bij Adamquote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Oost Zaan? Daar wonen toch alleen maar criminelen?
En daarom woon ik geweldig in Almere. Rondom almere genoeg water om heerlijk te surfen en te zeilen. En dat op max 5 minuten rijden.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:51 schreef DIA het volgende:
waar het altijd waait
Naja groot worden ze zeker. Want Utrecht is binnenkort niet meer de '4e' stad van Nederland. Almere word dat. Vraag me af hoe ze dat doen in de media... Krijg je "In de 4 grote steden , Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Almere is de crimi weer gestegen", klinkt wel raar... kwestie van wennen dan maar...quote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook zoiets ja.
Almere is zo kansloos bezig en probeert op elke manier een belangrijke grote stad te worden... Beetje te geforceerd allemaal.
Op de Omniworld website las ik dat ze op termijn een stabiele subtopper in de eredivisie willen worden.
Daarom heet je ook Achmet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:30 schreef achmet het volgende:
ik woon een jaar in almere.. en over een jaar ben ik weer weg... kutalmere
back 2 amsterdam!!
In Almere-Buiten ben je echt in the middle of no where, niet doen dus.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat voor een reputatie heeft Almere-Haven vergeleken andere delen van Almere? crimineel? veel allochtonen?
Oh en hoe is "de muziekwijk"?
In Amsterdam weet ik bv zo het verschil tussen Oud-Zuid en Geuzenveld maar Almere ken ik niet zo goed.
Op marktplaats zie ik veel aardige en vooral betaalbare woningen staan in Almere-Haven...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |