Welke delen ken jij dan? Ik ben gisteren in Almere-Buiten geweest en dat is gewoon ronduit debiel. Al die zogenaamde architektonische hoogstandjes maken het stadsdeel alleen maar belachelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik vind het er wel leuk uit zien, tenminste de delen die ik ken
Dicht bij de werkgelegenheid? Volgens mij is A'dam toch zeker nog een half uur rijden vanuit een willekeurige plek in Almere, dus dat valt ook best wel tegen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef SolidArt het volgende:
Het is een wel een kille stad, maar dicht bij de werkgelegenheid.
Dus als je geen file wil, dan is het wel aan te raden.
Kun jij me eens uitleggen wat Almere-Hout nu weer voor een ding is? Een wijk die enkele km's buiten de rest van Almere ligt, ergens in de polder. Wat is de functie daarvan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Skimmer het volgende:
Tja... ik woon er... ik werk er.... ben er geboren... en als mijn leven met dit tempo verder gaat ga ik er ook dood.
In mijn geval dus niet echt een bewuste keus, hoewel ik natuurlijk ook weg kan gaan, als ik dat zou willen. Maar in dat geval kom bij andere vraagstukken uit... Waarom zou je in Gods naam in bijvoorbeeld Amsterdam willen wonen? Of in Urk?
Nee, ik zit hier voorlopig wel goed.
Dure huizen voor mensen die niet tussen normaal volk willen wonen... Net als Almere Overgooi.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kun jij me eens uitleggen wat Almere-Hout nu weer voor een ding is? Een wijk die enkele km's buiten de rest van Almere ligt, ergens in de polder. Wat is de functie daarvan?
Staan kaigrote huizenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kun jij me eens uitleggen wat Almere-Hout nu weer voor een ding is? Een wijk die enkele km's buiten de rest van Almere ligt, ergens in de polder. Wat is de functie daarvan?
Vroegah, zat er een knakker bij me in klas die daar woonde. Als er stakingen in het OV waren kon ie geen lessen volgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde al zoiets. Ziet er wel debiel uit trouwens, al die grote huizen in de middle of nowhere tussen wat schrale akkers en boerderijen in.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dure huizen voor mensen die niet tussen normaal volk willen wonen... Net als Almere Overgooi.
Ali B. rijdt ook Opel, dus dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef miki het volgende:
Ali B. woont ook in Almere...t ligt er maar net aan of je dat leuk vind of niet..![]()
Euhm... lees jij niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Almere klinkt inderdaad naar alles wat lelijk is. Gesticht op een onder de zee vandaan getrokken stuk modder. Opgebouwd in de jaren '60 die sowieso al niet staan voor geweldige architectuur. Ik zou er in ieder geval ook nooit vrijwillig komen,
Die straatnamen zijn ook geweldig debiel. De Slapstickstraat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Dinamiet het volgende:
Ik vind de artistieke buurten daar errug mooi!
Ik heb het topic inderdaad geskimdquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Euhm... lees jij niet?
Almere is net iets meer dan 25 jaar oud... dat is dus eind jaren 70...
En dat de architectuur uit die tijd een slechte naam zou hebben, en daardoor heel Almere er niet uit ziet is nog grotere onzin. Alles wat in Nederland in de laatste 25 jaar is gebouwd is in Almere uitgeprobeerd. Daardoor is Almere bouwtechnisch misschien niet de mooiste stad van Nederland, maar ook zeker niet saai.
Ik weet niet of je ooit in Almere komt, maar als je dat wel doet (deed) raad ik je aan om eens wat meer rond te kijken, en het niet bij 1 wijk houdt.
Tenzij je niet van huizen houdt, maar dan moet je in heel Nederland met je ogen dicht rond rijden.
Soort van ramptoeristje spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik heb het topic inderdaad geskimd
Ik ben inderdaad nooit echt uitgebreid in Almere geweest, maar wel slechte verhalen gehoord van familie e.d. Misschien dat ik dan toch ooit eens langs moet komen om te kijken of het echt zo schrijnend is daar.
Heb ongeveer een jaar (samen)gewoond in Almere (Regenboogbuurt), maar als je 's morgens richting Amsterdam moest, stond je toch behoorlijk in de file vanaf Diemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef SolidArt het volgende:
Dus als je geen file wil, dan is het wel aan te raden.
Zit vlak naast een stuk bos, beetje bungalowpark idee, maar dan met boven-modaal grote vrijstaande huizen. En het is er best rustig. Ben daar ook wel een paar keer geweest bij kenissen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde al zoiets. Ziet er wel debiel uit trouwens, al die grote huizen in de middle of nowhere tussen wat schrale akkers en boerderijen in.
Maar wel in de Sesamstraat!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die straatnamen zijn ook geweldig debiel. De Slapstickstraat.Daar wil je toch niet wonen.
![]()
Ook zoiets ja.quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Dos37 het volgende:
omdat ze er volgend jaar prof voetbal hebben
Ja gevoel voor humor hebben ze dan wel weerquote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook zoiets ja.
Almere is zo kansloos bezig en probeert op elke manier een belangrijke grote stad te worden... Beetje te geforceerd allemaal.
Op de Omniworld website las ik dat ze op termijn een stabiele subtopper in de eredivisie willen worden.
Dos. Nú Studio Sport. Omniworld.quote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja gevoel voor humor hebben ze dan wel weer
thx voor de tip even lachenquote:
Tja... als het Alkmaar lukt moet Almere het ook kunnen...quote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook zoiets ja.
Almere is zo kansloos bezig en probeert op elke manier een belangrijke grote stad te worden... Beetje te geforceerd allemaal.
Op de Omniworld website las ik dat ze op termijn een stabiele subtopper in de eredivisie willen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |