Ik woon in Almere Buiten, en vermaak me er momenteel wel. Hoewel het wel een flinke ghetto begint te worden (want een overload aan wietplantages en onlangs nog mijn vermoorde buurman)Het uitschot van Amsterdam komt hier ook terrecht, dat trekt in de goedkope flatjes en zorgt momenteel voor wat overlast in onze wijk.
Ben er niet gaan wonen, ik ben er geboren en getogen. Ik zie er niet tegen op om een half uurtje of een uur naar een grotere stad te reizen, daar ben ik wel aan gewend. Maar ik vind Almere niet je van het. Het is naar mijn mening ook een lelijke stad. Ik zie me hier zelf ook niet doodgaan, uberhaupt doodgaan in Flevoland lijkt me niks. Amsterdam, Utrecht en omgeving vind ik veel aantrekkelijker dat heeft tenminste wat meer geschiedenis en ik vind het er een stuk gezelliger. Winkelen hier, dat is ook niet om blij van te worden. Hoewel je de meeste winkels ook wel in de grotere steden treft. Maar voorlopig hou ik het nog wel even uit, totdat ik geld/tijd heb gevonden om ergens anders naartoe te gaan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!