Trouw zequote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, een probleem voor jou, de normen veranderen.
Degene met een afwijking ben jij aangezien het de norm in Nederland is dat homo's en lesbiennes mogen trouwen![]()
Ik ben niet degene die gefrutreerd rondloopt, voorlopig zie ik jou alleen maar reageren in topics over homos, moslims en natilonalisme. Daarnaast zijn afwijkingen een natuurlijk verschijnsel, dat noem je evolutie. In geval van homos kan je zeggen dat dit een progressieve mutatie is aangezien homos veel succesvoller, gelukkiger en vreedzamer zijn als de gemiddelde hetero.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Amando het volgende:
[..]
Dan voelen heel wat geestelijk gehandicapten zich beledigd. Moet je niet doen joh...
Accepteren dat je nu eenmaal een afwijking hebt is al een stap in de goede richting.
Zou je dat homo icon niet eens weghalen, het stoort me nogal dat je ermee te koop loopt joh.quote:
Volgens mij weten deze personen niet wat een democratisch besluit inhoud.quote:De Partido Popular en de rooms-katholieke kerk hebben fel oppositie gevoerd tegen de legalisering van het homohuwelijk. Nadat het wetsvoorstel was aangenomen door het lagerhuis riep de Spaanse bisschop Juan Antonio Reig Pla burgemeesters op het te negeren en homo's niet in de echt te verbinden.
Deze idioot heeft er echt geen benul van dat de wereld is geëvolueerd sinds het tot stand komen van dat idiote boekje vol met leugens en onwaarheden. De vergelijking die hij hier trekt zegt wel iets over de tolerantie en de verdraagzaamheid die binnen de kerk aanwezig zijn.quote:Kardinaal Ricard Maria Carles van Barcelona, ging nog een stap verder. Hij vergeleek ambtenaren die hun principes lieten vallen voor een wet, zoals die over het homohuwelijk, met medewerkers van concentratiekampen. ,,De mensen die in Auschwitz werkten waren geen misdadigers, maar mensen die werden gedwongen om nazi-wetten te gehoorzamen in plaats van hun eigen geweten te volgen, of die geloofden dat zij dat moesten doen", zei de kardinaal tegen de Spaanse televisie.
Ik denk dat hij zichzelf bedoelde.quote:Een van de burgemeesters die gehoor wilde geven aan de oproep van de geestelijken, burgervader Lluis Fernando Caldentey van het Noordwest-Spaanse plaatsje Pontons, zei tegen de radio in Catalonië dinsdag dat een homoseksueel persoon ,,een achterlijk persoon" is ,,die is geboren met een psychisch of lichamelijk defect".
Gelukkig zijn er nog enkelen binnen deze partij die hun gezond verstand gebruiken en weten een democratisch inhoud.quote:Zijn partij, de Partido Popular, vindt de burgerlijke ongehoorzaamheid van haar burgemeesters echter wat gevaarlijk worden, vooral met het oog op het feit dat tweederde van de Spanjaarden geen probleem ziet in het homohuwelijk. Caldentey is daarom inmiddels geschorst. De burgemeesters van de Partido Popular in grote steden als Madrid, Valencia en Malaga, hebben al aangekondigd de homohuwelijken gewoon te gaan sluiten.
Ben ik ook van plan, met mijn verloofde, ik ben overigens geen homosexueel maar zeer gelukkig hetero en ik voel mij op geen enkele wijze bedreigd door homo's noch heb ik enig probleem met het feit dat homosexuelen het recht hebben om te trouwen.quote:
quote:
Ik heb donkerbruine ogen die tegen zwart aan zitten.. Wat is er mee gebeurd dat het totaal niet op groen lijkt?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Genetisch gezien zijn er maar twee varianten. Bruine ogen zijn eigenlijk groen.
The power of the Dark side?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:44 schreef Alicey het volgende:
Ik heb donkerbruine ogen die tegen zwart aan zitten.. Wat is er mee gebeurd dat het totaal niet op groen lijkt?
Schoolvoorbeeld homofobie. Ik kan nog net begrijpen dat er mensen rondlopen met zo'n zwakke eigen persoonlijkheid, dat ze daar niks aan kunnen doen. Maar als de enige argumentatie die je voor je afkeer kan geven zoiets is als "ew yuck, homo's zijn vies. Het staat lelijk, twee mannen", dan kun je beter gewoon je bek houden, want je zet jezelf alleen maar voor lul zo. Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat je niks beters kan verzinnen dan dat? Komt namelijk voor dat mensen zo op homo's reageren, omdat ze eigenlijk zelf homo zijn, maar het niet willen accepteren.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Wat een lelijk gezicht trouwens, twee men of twee women.
Dat past toch niet? Nouja... ik heb echt medelijden met mensen die deze afwijking hebben in hun hoofd.
Maar ik blijf bij mijn punt dat homo's niet met elkaar moeten trouwen. Dat is trouwens geen discriminatie van homo's, want je verbied het ook voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen
Met inkt zitten klooien?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruine ogen die tegen zwart aan zitten.. Wat is er mee gebeurd dat het totaal niet op groen lijkt?
Maak je niet druk, ik ken veel van dit soort personen en vaak blijken het puberachtige mannetjes te zijn, die worstelen met hun seksuele identiteit. Ze dachten hetero te zijn, en plots voelen ze toch wel wat voor dat leuke vriendje. Vervolgens hebben ze dronken seks met elkaar, waardoor ie helemaal in de war raakt. Uit pure frustratie krijgt ie haatgevoelens tegen over homos, omdat ie ze als oorzaak voor zijn probleem ziet. Niets bijzonders, gaat wel over.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld homofobie. Ik kan nog net begrijpen dat er mensen rondlopen met zo'n zwakke eigen persoonlijkheid, dat ze daar niks aan kunnen doen. Maar als de enige argumentatie die je voor je afkeer kan geven zoiets is als "ew yuck, homo's zijn vies. Het staat lelijk, twee mannen", dan kun je beter gewoon je bek houden, want je zet jezelf alleen maar voor lul zo. Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat je niks beters kan verzinnen dan dat? Komt namelijk voor dat mensen zo op homo's reageren, omdat ze eigenlijk zelf homo zijn, maar het niet willen accepteren.
De redenen die je tot nu toe aanvoert voor je afkeuring zijn als die van een klein kind (iets wat vast en zeker bevestigd zal worden door de manier waarop je op mij zal reageren).
En die laatste zin...bevestigd mijn vermoeden dat ik met iemand te maken heb die niet bijzonder intelligent is. Je verbiedt het voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen...? Afgezien van het maffe nederlands is het nog eens onzin ook. Homo's mogen trouwen, oftewel als een man met een andere man wil trouwen, dan kan dat. Denk je dat er nog even gevraagd wordt aan die twee: "Weten jullie zeker dat jullie echt homo zijn? Want als een van jullie hetero is, dan mogen jullie niet trouwen". Bonehead.
P.S. ben zelf 100% hetero. En oh ja, als je toch door wil blijven gaan met mensen op die botte manier te beledigen, dan kom ik nog wel een keertje in een ander topic (of meer dan 1) op je jagen, op precies dezelfde flauwe manier waarop jij nu gelijk probeert te krijgen. Mannetje.
Ik beledig niemand , ik zeg alleen dat je een afwijking in je hoofd hebt als je homo-gevoelens hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld homofobie. Ik kan nog net begrijpen dat er mensen rondlopen met zo'n zwakke eigen persoonlijkheid, dat ze daar niks aan kunnen doen. Maar als de enige argumentatie die je voor je afkeer kan geven zoiets is als "ew yuck, homo's zijn vies. Het staat lelijk, twee mannen", dan kun je beter gewoon je bek houden, want je zet jezelf alleen maar voor lul zo. Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat je niks beters kan verzinnen dan dat? Komt namelijk voor dat mensen zo op homo's reageren, omdat ze eigenlijk zelf homo zijn, maar het niet willen accepteren.
De redenen die je tot nu toe aanvoert voor je afkeuring zijn als die van een klein kind (iets wat vast en zeker bevestigd zal worden door de manier waarop je op mij zal reageren).
En die laatste zin...bevestigd mijn vermoeden dat ik met iemand te maken heb die niet bijzonder intelligent is. Je verbiedt het voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen...? Afgezien van het maffe nederlands is het nog eens onzin ook. Homo's mogen trouwen, oftewel als een man met een andere man wil trouwen, dan kan dat. Denk je dat er nog even gevraagd wordt aan die twee: "Weten jullie zeker dat jullie echt homo zijn? Want als een van jullie hetero is, dan mogen jullie niet trouwen". Bonehead.
P.S. ben zelf 100% hetero. En oh ja, als je toch door wil blijven gaan met mensen op die botte manier te beledigen, dan kom ik nog wel een keertje in een ander topic (of meer dan 1) op je jagen, op precies dezelfde flauwe manier waarop jij nu gelijk probeert te krijgen. Mannetje.
En dat noem je geen belediging????quote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef Amando het volgende:
[..]
Ik beledig niemand , ik zeg alleen dat je een afwijking in je hoofd hebt als je homo-gevoelens hebt.
Als men al zo diep gezonken is , dat men dat niet eens meer accepteert, dan is men wel erg diep gezonken. Het is nu eenmaal zo, je hebt een afwijking als je homo bent. Hoe graag je ook wil geloven van niet, het is zo. Live with that.
Een 'afwijking' definieer jij in dit topic dus als een 'afwijking van de norm'. Die norm is nogal speculatief en veranderlijk. Wie stelt die norm dan in? Er zijn ook maatschappijen (geweest) waarbij het de norm is overspel te bestraffen met steniging of het de norm was mensen met een bepaalde etnische afkomst systematisch uit te roeien. In deze twee willekeurige voorbeelden week respectievelijk hun gedrag en afkomst af van de geldende norm. In onze hedendaagse maatschappij worden deze gedragspatronen en etniciteit echter wél geaccepteerd. Wat is de waarde dan nog van zo'n heersende norm? Wie bepaalt het? Wie stelt het in?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Amando het volgende:
Accepteren dat je nu eenmaal een afwijking hebt is al een stap in de goede richting.
Die Amando lijkt me idd echt een verkapte homo/bisexueel, en dan ook nog 's eentje met sadistische sexuele trekjes, die bijvoorbeeld nadat ie zich eerst thuis ff flink heeft ingedronken naar afgelegen parkeerplaatsen of parkjes ná zonsondergang toegaat en zich dan in de auto of in de bosjes laat pijpen door een andere vent terwijl ie dan zegt "dit vind jij wel lekker hè, zo'n mannevleesstaaf in je bek, vieze gore kut-nicht, neem hem helemaal in die vieze homobek van je, jaajajajajjjahjaaaaaaaaaaah!!! goed zo, en doorgaan anders krijg je een ros voor je smoel, goed zo, heerlijk, en nu ga ik in die vuile homobek van je spuite!!" en nadat ie is klaargekomen zegt ie dreigend "Je moet niet denke omdat je me gepijpt hebt dat ik ook zo'n vieze homo ben hè, ik ben een echte vent ja, niet zo'n vieze homo als jij, en nou opzoute anders sla ik je in mekaar!" en dan ritst ie snel z'n broekje dicht en snelt naar huis om meteen plaats te nemen achter z'n pc en in topics als dit op homo's af te geven, dat is zijn manier om 'de zonde weg te wassen' wat ie eerder op de avond begaan heeft, en waarschijnlijk krijgt ie alleen al van zijn homofobe gebral spuien op dit forum al een harde plasser, ik zie dat sneue pyschopatische geval er wel voor in iig...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef raptorix het volgende:
...waarschijnlijk ben je zelf een puberend biseksueeltje wat geestelijk gefrustreerd is en daarom op homos af gaat reageren, kortom ik zal je maar een beetje in de war noemen...
Zucht gaan we weer, het aantal homos wat hier bij betrokken is is maar zeer klein, daarnaast moet je dat niet zien vanuit een seksueel standpunt, maar vanuit een "scene" gevoel. Net zoals voetbalsupporters samen komen tijdens het WK, trance liefhebbers naar sensation gaan, en rockers naar Pinkpop gaan. Bovendien is het gros van de aanwezigen bij deze parade hetero.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef Amando het volgende:
Het is gewoon nutteloos, net zo nutteloos als wij hetero's een HETERO-parade gaan organiseren.
Gaat nergens over![]()
Je kunt het beter typeren als een niet onderbouwd hersenspinsel voortkomend uit louter vooroordelen...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het belachelijk hoe veel users in dit topic Amando in de zeik nemen, terwijl het toch echt duidelijk is dat hij een serieuze discussie wil. Toen ik onderstaande essay schreef werd ik voor hetzelfde uitgemaakt
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Afwijking in de ruimste zin des woords, maar jij neemt de negatieve variant daarvan.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef Amando het volgende:
[..]
Ik beledig niemand , ik zeg alleen dat je een afwijking in je hoofd hebt als je homo-gevoelens hebt.
Als men al zo diep gezonken is , dat men dat niet eens meer accepteert, dan is men wel erg diep gezonken. Het is nu eenmaal zo, je hebt een afwijking als je homo bent. Hoe graag je ook wil geloven van niet, het is zo. Live with that.
Verder word me gevraagd "Wat vind je van het homohuwelijk". Dan zeg ik dat ik het vrij nutteloos vind. Het heeft gewoon geen enkele waarde. Het huwelijk is een instituut dat afstamt vanuit religieuze achtergronden en het is een provocatie om het huwelijk te gebruiken voor iets waarvoor het NIET in het leven is geroepen. Daarbij, wat is de meerwaarde voor een huwelijk bij homo's? Men zet alleen zichzelf te kijk en hoogstens zul je wat rare en afkeurende blikken te zien krijgen.
Het is gewoon nutteloos, net zo nutteloos als wij hetero's een HETERO-parade gaan organiseren.
Gaat nergens over![]()
Eerder nog een onderbuikspinsel...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef Elgigante het volgende:
Je kunt het beter typeren als een niet onderbouwd hersenspinsel voortkomend uit louter vooroordelen...
Ik dacht al, waar blijft diequote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |