Vraag je ons nu toestemming? Je kunt beter de hand van je vriendje vragen aan de vader van je vriendje, en aan je vriendje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als homo heb ik niks met life style, ik voetbal, ik drink bier, ga eens per halfjaar naar de kapper, ik ben nog nooit op een blote konten parade geweest, zie er normaal uit, MAG IK NU GODVERDOMME TROUWEN?
[sub]Raptorix trouwt overigens volgend jaar toch wel. [ /sub]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=huwelijkquote:Op woensdag 27 april 2005 07:26 schreef JanPoedel het volgende:
'hu·we·lijk (het -en) het duurzaam samenleven van man en vrouw na bepaalde formaliteiten vervuld te hebben, al dan niet gepaard gaande met plechtigheden.
Zo, weer een misverstand de wereld uit.
quote:U hebt gezocht op huwelijk:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
hu·we·lijk (het ~, ~en)
1 wettelijk geregelde verbintenis tot het samenleven van twee personen => echtverbintenis, echtvereniging, huwelijksband, matrimonium
2 huwelijkssluiting
3 het samenleven van twee personen volgens het huwelijksrecht => de /echtelijke/gehuwde/huwelijkse/ staat
Alles wat niet direct op instincten gebaseerd is (zoals een huwelijk) vloeit direct of indirect voort uit religie, iets dat steeds verder en verder afneemt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel een voortvloeiser uit de religie, dat kun je niet ontkennen
Waarom interpreteer je die regel niet zoals je met de Koran doet?quote:Op woensdag 27 april 2005 07:26 schreef JanPoedel het volgende:
'hu·we·lijk (het -en) het duurzaam samenleven van man en vrouw na bepaalde formaliteiten vervuld te hebben, al dan niet gepaard gaande met plechtigheden.
Zo, weer een misverstand de wereld uit.
Onzin, het huwelijk bestond al lang voordat er religie was, en als het al zo was, dan zou je je standpunt moeten veranderen, namelijk dat niet religieuze mensen niet mogen trouwen, maar dat doe je niet. Bovendien twijfel ik aan jou kennis over religie, als je de Koran beter had gekent weet je dat men homoseksualiteit niet veroordeelt. Men veroordeelt slechts zaken als losbandigheid en dwang.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel een voortvloeiser uit de religie, dat kun je niet ontkennen
quote:De Koran erkent aan de andere kant dat homoseksualiteit in de menselijke soort kan voorkomen. De Koran verwijst, overigens in vriendelijke bewoordingen, ter illustratie naar de gemeenschap van de profeet Lott. Een aanzienlijk deel van deze gemeenschap was homoseksueel en kwam daar openlijk voor uit. Door hun levenswijze waren leden van deze gemeenschap zelf niet slecht maar wel hun (homoseksuele) daden, aldus soera 11, 18. De profeet Lott sprak hun regelmatig aan met de hoop dat ze hun levenswijze zouden veranderen, maar dat wilden zij niet: “O, mijn volk, dit zijn mijn dochters, zij zijn reiner voor jullie (…) Zij zeiden: ‘voorzeker, u weet dat wij geen behoefte hebben aan uw dochters, u weet wat wij wensen[1]”’ (soera 11, 78-79). Lott als mens mocht de homoseksuele leden van zijn gemeenschap zelf niet veroordelen. Het was God die moest ingrijpen: “Toen dan Ons bevel kwam, keerden Wij het land (waar Lotts gemeenschap woonde) ondersteboven, en Wij deden er stenen van gebakken klei op neerregenen’ (soera 11. 81).
Kijk uit als je met de Koran schermt en haar teksten, dat ding is eigenlijk gewoon een groot boek met witte bladzijdes, iedereen haalt er voor hem/haar uit, wat heel toevallig exact in zijn/haar straatje past.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onzin, het huwelijk bestond al lang voordat er religie was, en als het al zo was, dan zou je je standpunt moeten veranderen, namelijk dat niet religieuze mensen niet mogen trouwen, maar dat doe je niet. Bovendien twijfel ik aan jou kennis over religie, als je de Koran beter had gekent weet je dat men homoseksualiteit niet veroordeelt. Men veroordeelt slechts zaken als losbandigheid en dwang.
[..]
Ah, het is net zoiets als de Bijbel dus?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:28 schreef Elgigante het volgende:
Kijk uit als je met de Koran schermt en haar teksten, dat ding is eigenlijk gewoon een groot boek met witte bladzijdes, iedereen haalt er voor hem/haar uit, wat heel toevallig exact in zijn/haar straatje past.
Net geen twee handen op een buik, maar net zo interpretabel EN DUS net zo gevaarlijk als de Koran.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, het is net zoiets als de Bijbel dus?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onzin, het huwelijk bestond al lang voordat er religie was, en als het al zo was, dan zou je je standpunt moeten veranderen, namelijk dat niet religieuze mensen niet mogen trouwen, maar dat doe je niet. Bovendien twijfel ik aan jou kennis over religie, als je de Koran beter had gekent weet je dat men homoseksualiteit niet veroordeelt. Men veroordeelt slechts zaken als losbandigheid en dwang.
Heerlijk, twee mooie mannen die elkaar anaal nemen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Wat een lelijk gezicht trouwens, twee men of twee women.
Met behulp van wat attributen of glijmiddel gaat dat prima!quote:Dat past toch niet?
Gelukkig zijn de meesten heel gelukkig met hun 'afwijking'.quote:Nouja... ik heb echt medelijden met mensen die deze afwijking hebben in hun hoofd.
Zegt mijnheer met een ubernicht in ze usericonquote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Dat past toch niet? Nouja... ik heb echt medelijden met mensen die deze afwijking hebben in hun hoofd.
Maar ik blijf bij mijn punt dat homo's niet met elkaar moeten trouwen. Dat is trouwens geen discriminatie van homo's, want je verbied het ook voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen
Hey! Het is geen afwijkingquote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Dat past toch niet? Nouja... ik heb echt medelijden met mensen die deze afwijking hebben in hun hoofd.
Maar ik blijf bij mijn punt dat homo's niet met elkaar moeten trouwen. Dat is trouwens geen discriminatie van homo's, want je verbied het ook voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen
Een DNA afwijking....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey! Het is geen afwijking![]()
Als jij niks voor mannen voelt, dat kan. Smaken verschillen.
Dat niet alle mannen zijn zoals jij, moet je maar accepteren.
Het homogen is anders nog steeds niet gevonden. En bruine ogen zijn ook een DNA-afwijking.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Monus het volgende:
Een DNA afwijking....
Nu heb ik niet alleen de afwijking lesbisch te zijn, maar ook nog eens de afwijking dat ik bruine ogen heb.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het homogen is anders nog steeds niet gevonden. En bruine ogen zijn ook een DNA-afwijking.
Ik zie het ook meer als een uitbereiding dan als een evolutie/teruggang of whatever.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef SlimShady het volgende:
Ik noem het "evolutie van de mens".
Nee, eigenlijk is het gewoon een (andere) variatie van de mens.
Ik weet niet zeker of het iets te maken heeft met evolutie.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Nu heb ik niet alleen de afwijking lesbisch te zijn, maar ook nog eens de afwijking dat ik bruine ogen heb.
Wat kan jou punt mij rotten. Bovendien snap jij denk ik helemaal niet waarom het gaat bij een huwelijk, waarschijnlijk ben je zelf een puberend biseksueeltje wat geestelijk gefrustreerd is en daarom op homos af gaat reageren, kortom ik zal je maar een beetje in de war noemen, misschien vorm je ooit nog wel eens een gelukkig huwelijk met onze moslimkabouter bennyboy.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Alles wat afwijkt van de norm is een afwijking.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey! Het is geen afwijking![]()
Als jij niks voor mannen voelt, dat kan. Smaken verschillen.
Dat niet alle mannen zijn zoals jij, moet je maar accepteren.
Waarschijnlijkheid is een kansberekening.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat kan jou punt mij rotten. Bovendien snap jij denk ik helemaal niet waarom het gaat bij een huwelijk, waarschijnlijk ben je zelf een puberend biseksueeltje wat geestelijk gefrustreerd is en daarom op homos af gaat reageren, kortom ik zal je maar een beetje in de war noemen, misschien vorm je ooit nog wel eens een gelukkig huwelijk met onze moslimkabouter bennyboy.
Mensen opzettelijk beledigen is ook een afwijking van de norm, kortom als er al iemand geestesziek is ben jij het.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Amando het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van de norm is een afwijking.
En dan durf ik het nog geen eens een ziekte te noemen.![]()
Met een hoge kans ratio ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:59 schreef Amando het volgende:
[..]
Waarschijnlijkheid is een kansberekening.
Ja, of ik heb een half homo-gen en een half hetero-gen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Opschepper, je bent maar half lesbisch (waarschijnlijk is je homogen stukgegaan onderweg).
Ja, dan hoort hij ergens bij.quote:Iedereen is een afwijking. Als er geen genetische afwijking bestonden, dan zouden we allemaal hetzelfde zijn. Wat zouden mensen als Monus dat heerlijk vinden. Als iedereen op hen leek dan tenminste.
Je durft het niet, maar je zou het maar wat graag willen, is het niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Amando het volgende:
Dan voelen heel wat geestelijk gehandicapten zich beledigd. Moet je niet doen joh...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen opzettelijk beledigen is ook een afwijking van de norm, kortom als er al iemand geestesziek is ben jij het.
Jij beledigd ook mensen met jouw standpunt.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Amando het volgende:
[..]
Dan voelen heel wat geestelijk gehandicapten zich beledigd. Moet je niet doen joh...
Accepteren dat je nu eenmaal een afwijking hebt is al een stap in de goede richting.
Bron: http://www.narth.com/docs/istheregene.htmlquote:Is There a "Gay Gene"?
Many laymen now believe that homosexuality is part of who a person really is from the moment of conception.
The "genetic and unchangeable" theory has been actively promoted by gay activists and the popular media. Is homosexuality really an inborn and normal variant of human nature?
No. There is no evidence that shows that homosexuality is simply "genetic." And none of the research claims there is. Only the press and certain researchers do, when speaking in sound bites to the public.
Homos schreeuwen wel vaker over discriminatie, terwijl een groot deel van hun wel elke dag generaliserende en discriminerende uitlatingen doen over moslims, christenen, marokkanen, heteros, of anders denkenden.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Amando het volgende:
Dat is trouwens geen discriminatie van homo's, want je verbied het ook voor hetero's om met het gelijke geslacht te trouwen
Conclusie:quote:Op woensdag 27 april 2005 16:48 schreef Monus het volgende:
[..]
Homos schreeuwen wel vaker over discriminatie, terwijl een groot deel van hun wel elke dag generaliserende en discriminerende uitlatingen doen over moslims, christenen, marokkanen, heteros, of anders denkenden.
Het ligt er maar net aan wat voor waarde je hecht aan het woord afwijking en in welke context je het plaats, het blijft een discutabel woord met een negatieve lading.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Amando het volgende:
[..]
Dan voelen heel wat geestelijk gehandicapten zich beledigd. Moet je niet doen joh...
Accepteren dat je nu eenmaal een afwijking hebt is al een stap in de goede richting.
Mjah, een probleem voor jou, de normen veranderen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Amando het volgende:
Alles wat afwijkt van de norm is een afwijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |