skye sweetnam - tangled up in mequote:op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef missymirjam het volgende:
die breil reclame [don't touch my breil] met die doos en die panter.
rockachtig liedje.
van wie is die
ja die was het, meesterlijk nummer...quote:op donderdag 28 april 2005 22:32 schreef hv het volgende:
[..]
outblast vs korsakoff - unleash te beast ?
dat is johan strauss - an der schone blaue donau (blue danube)quote:op donderdag 28 april 2005 11:37 schreef impry het volgende:
[..]
speelt andre rieue dat ook wel eens?dan heb ik hem wel in m'n hoofd
maar weet de titel niet.
hij gaat zo verder: lalalaaaaaa lalalaaaaa. (oooowww, wat is het toch fijn... om een .... te zijn....) dat kun je ook de maat zingen
1000 clowns - (not the)greatest rapperquote:op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef blumchen het volgende:
ik zoek een liedje met de tekst:
"i know im not the greatest rapper in the world, but would you would you would you please be my girl"
help enzo![]()
![]()
![]()
dat is de nieuwe van lorna en die heeft dezelfde titelquote:op donderdag 28 april 2005 17:35 schreef roppenzo het volgende:
nelly- dilemma
maar dan int spaans door een meisje?
te kort om er iets van te maken.quote:op vrijdag 29 april 2005 19:04 schreef mattt het volgende:
wie kent dit heerlijk nummer ?
http://relaxpeople.xtreme-hl.net/vids/robot.mpeg
tis klein filmpje van robotdance, tis beetje oude stijl muziek.. geen idee wat..
eerste 2 sec hoor je niks, dan wel..![]()
who knows..
i know, ik heb hem niet langer.. dat is het kutstquote:
thnx heb em gevonden.quote:op vrijdag 29 april 2005 21:45 schreef bartrid het volgende:
al op imdb gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt0289879/soundtrack
volgens mij bedoel je dem rats- now this.quote:op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef avw1982 het volgende:
ik zoek de naam van de hardhouse gemix van, farley jackmaster funk - love can't turn around. ik heb deze een paar keer gehoord tijdens het uitgaan maar weet niet hoe die heet. wie helpt mij?
in het menu aan de linkerkantquote:op vrijdag 29 april 2005 22:19 schreef wouter.1984 het volgende:
[..]
thnx heb em gevonden.
ik had daar ook al gekeken maar wist gewoon niet hoe ik op dat gedeelte moest komen
volgens mij is dat oh fortuna van carl orfquote:op zaterdag 30 april 2005 17:30 schreef wacko-dreamer het volgende:
het nummer van nas - hate me now is gebasseerd op een klassiek nummer (wat vooral uit vocals bestaat denk ik)
ik hoor het origineel wel eens vaker langskomen
kan iemand me vertellen hoe het heet en van wie het is...?
welnee, dat is street spirit...quote:op zaterdag 30 april 2005 21:41 schreef caro_lientje het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van radiohead. ik weet alleen dat de clip zwart-wit is (dacht ik tenminste) en je ziet op een gegeven moment een caravan staan. volgens mij zweeft de zanger een beetje door de lucht...
klinkt lekker vaag he?![]()
ik weet wat je bedoelt, maar kan ff niet op de naam komen. gaat nadenken.quote:op zondag 1 mei 2005 10:43 schreef brandx het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog weet hoe de clip gaat. hopelijk weet iemand hier van wie het is:
*knip*
de band zit (in zo'n beetje de laatste scene) in een koffiehuisje aan de andere kant van de straat toe te kijken, rustig zittend aan de koffie en je ziet de zanger de tekst zingen.
ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |