speelt andre rieue dat ook wel eens?quote:op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef stpan het volgende:
ik zoek een operalied dat regelmatig in voetbalstadions wordt gezongen. het is een walz volgens mij, en is ook in moderne versie in de laatste jaren opnieuw uitgegeven. klinkt als jaaaaaa lalalalalaaaaaa (<- goeie).
en het is niet verdi's triomfmars (aka koning voetbal) uit aida.
ren lenny ren ofzo?quote:op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef blumchen het volgende:
nee helaas geen tekst.. wat ik hoorde op de radio.. als ik het goed heb. het is een nieuwe tour, en het liedje heet het zelfdemaar dit weet ik niet 100% zeker.. want t was in de auto
welke zender was het?quote:op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef blumchen het volgende:
nee helaas geen tekst.. wat ik hoorde op de radio.. als ik het goed heb. het is een nieuwe tour, en het liedje heet het zelfdemaar dit weet ik niet 100% zeker.. want t was in de auto
ja, ik ben er ondertussen achter dat het van strauss is. en rieu er allemaal medley's mee heeft volgejangeld. maar ik ben op zoek naar de originele titel van deze wals.quote:op donderdag 28 april 2005 11:37 schreef impry het volgende:
[..]
speelt andre rieue dat ook wel eens?dan heb ik hem wel in m'n hoofd
maar weet de titel niet.
hij gaat zo verder: lalalaaaaaa lalalaaaaa. (oooowww, wat is het toch fijn... om een .... te zijn....) dat kun je ook de maat zingen
ik haal 'm nu binnen.. als je me ff toevoegd op msn stuur ik m wel naar je door.quote:op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef blumchen het volgende:
ik weet het al.. het is " jaren ver van hier " alleen jammer dat ik m nergens kan vinden
dank enzoquote:op donderdag 28 april 2005 13:13 schreef xcuz_me het volgende:
[..]
ik haal 'm nu binnen.. als je me ff toevoegd op msn stuur ik m wel naar je door.
en dan wis ik 'm gelijk weer
voeg me maar toequote:op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef paa-053 het volgende:
ik ben naarstig op zoek naar 'the speed of sound' van coldplay.....
kan hem nergens vinden! heeft iemand die misschien voor mij te koop?![]()
![]()
je zou me er heel erg mee helpen......![]()
quote:op donderdag 28 april 2005 15:45 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
acda & de munnik - totdat ik jou [2004]
*stel mensen niet graag telleur*
a&dm werkt bij mij net als reclame: ik blokkeer en ga zappen!quote:op donderdag 28 april 2005 11:48 schreef tha_t het volgende:
als ik een beetje kan zoeken dan moet het de eerste single van liedjes van lenny zijn geweest maar welke dat is dat weet ik niet. dat zal muziekstad2000 wel weten
![]()
*eensch*quote:op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
a&dm werkt bij mij net als reclame: ik blokkeer en ga zappen!![]()
hardcore wouden? staan daar ook bomen die gekapt worden?quote:op donderdag 28 april 2005 20:18 schreef reteppd het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer dat een heel lange intro heeft, waar een heel verhaal verteld word dat mensen hardcore wouden vernietigen, maar dat hardcore had overwonnen, daarna begint het pas echt, weet jij welk nummer dat is?
misschien bedoel je: neophyte vs. dj panic - i will have that powerquote:op donderdag 28 april 2005 20:18 schreef reteppd het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer dat een heel lange intro heeft, waar een heel verhaal verteld word dat mensen hardcore wouden vernietigen, maar dat hardcore had overwonnen, daarna begint het pas echt, weet jij welk nummer dat is?
outblast vs korsakoff - unleash te beast ?quote:op donderdag 28 april 2005 20:18 schreef reteppd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |