dion - runaround sue [1961]quote:hanneman - donderdag 21 april 2005 @ 21:39
komt de melodie van het nummer 'zwemmen zonder slip' van de sjonnies ook nog in een ander nummer terug? zo ja, in welk nummer?
ik denk dat dat opdrachtmuziek is...quote:op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef mindblower2k4 het volgende:
ik zoek het nummer wat in de reklame van de karwei zit...met die bouwvakkers.
groetjes
"let me dream more"quote:op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef vodka_lime het volgende:
wie weet waar ik het nummer kan vinden dat marco borsato deed samen met jamie cullum tijdens de tmf awards. heb overal al gezocht. gevraagt in winkel etc. maar nergens dat nummer te vinden.
1 is dj norman vs. darkraver - komt ie dan hequote:op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef henkiehenkie het volgende:
ik zoek 2 nummer
1- beetje harcore achtig met komt ie dan komt ie dan!!
2- liedje tussen trance en hiphop dacht ik in... erg populair in spanje waar ze de hele tijd cocaine oid zingen!!
hier me too!quote:op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef xcuz_me het volgende:
eens even kijken of ik nog menschjes kan helpen dit topic.
boy meets girlquote:op vrijdag 22 april 2005 21:30 schreef tha_t het volgende:
wat is nou ook alweer het orgineel van cabin crew - waiting for the stars to fall?
quote:op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
henkiehenkie: john cale - cocaine?
dj lady dana met cocaine, zou dat kunnen?quote:op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef henkiehenkie het volgende:
weet iemand nou een liedje wat cocaine heet ofzo!!
een beetje trance achtig nummer waar ze cocaine igg vaak in de tekst voor komt!!
werd veel gedraait in de spaanse discotheken
no sunrisequote:op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef scarface_ het volgende:
hoe heet dat nummer wat boris en relax net zongen bij raymann is laat?
quote:op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef scarface_ het volgende:
[..]
weet jij waar ik die kan downloaden?
dj bobo - amazing lifequote:op zaterdag 23 april 2005 12:01 schreef bouncer2002 het volgende:
wordt gezongen door een man en een vrouw, beetje in de trend van dance nation.
dance plaat dus
tekst was iets met amazing life .. amazing world...
ik schat in dat dit ook wel de titel zal zijn maar heb nog niets kunnen vinden
iemand een idee
ten sharp - youquote:op zaterdag 23 april 2005 19:33 schreef mcdronk het volgende:
ik zoek een nummer die je wel es op zondagmiddagen terwijl je naar je oma reist op skyradio hoort, als je begrijpt wat ik bedoel!
het begint met een piano-achtig iets. en ik geloof dat je zoiets hoort van, "you! you were always on my mind!".
het is niet "you we're always on my mind", maar ik geloof dat het ongeveer zoiets was die tekst.
post maar alles waarvan je denkt dat het iets kan zijn. er komt iig wel een piano in voor.
1e is so happy together - turtlesquote:op zondag 24 april 2005 01:34 schreef orealo het volgende:
hey, ik heb er 2.. volgens mij allebij wel te doen..
eerste is een jaren 60 achtig liedje, hoorde het vanavond ergens , ging zo van
"no matter how we roll the dice, its you and me" oid
2de is (dacht ik van limp bizkit) is in ieder gevak gebaseerd op 't mission impossible deuntje, volgens mij komt het zinnetje "i don't know why you wanna hate me!" er erg vaak in voor
alvast bedankt!
hey bedankt! ja.. ik heb het nummer al gevonden, weet alleen de zangeres nog niet.. kijk ik zo even!quote:op zondag 24 april 2005 11:35 schreef tha_t het volgende:
over een uurtje komt dat nummer van je cylvia hier te staan
hoet heet dat nummer dan?quote:op zondag 24 april 2005 11:37 schreef cylvia het volgende:
[..]
hey bedankt! ja.. ik heb het nummer al gevonden, weet alleen de zangeres nog niet.. kijk ik zo even!![]()
franz ferdinand - take me out misschien?quote:op zondag 24 april 2005 11:39 schreef guide het volgende:
pff deze zal wel moeilijk zijn...
het is een beetje een pop/rock nummer. het refrein bestaat uit een aantal tonen, dat is dus nogal lastig omdat je moeilijk kan beschrijven hoe dat klingt. na die tonen zingt ie iets in de trend van:
taking me out
bringing me in
making me ................
andreas johnson - gloriousquote:op zondag 24 april 2005 11:39 schreef guide het volgende:
pff deze zal wel moeilijk zijn...
het is een beetje een pop/rock nummer. het refrein bestaat uit een aantal tonen, dat is dus nogal lastig omdat je moeilijk kan beschrijven hoe dat klingt. na die tonen zingt ie iets in de trend van:
taking me out
bringing me in
making me ................
i'm calling you uit de film baghdad cafe. dat is wat ik tot nu toe weet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |