dion - runaround sue [1961]quote:hanneman - donderdag 21 april 2005 @ 21:39
komt de melodie van het nummer 'zwemmen zonder slip' van de sjonnies ook nog in een ander nummer terug? zo ja, in welk nummer?
ik denk dat dat opdrachtmuziek is...quote:op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef mindblower2k4 het volgende:
ik zoek het nummer wat in de reklame van de karwei zit...met die bouwvakkers.
groetjes
"let me dream more"quote:op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef vodka_lime het volgende:
wie weet waar ik het nummer kan vinden dat marco borsato deed samen met jamie cullum tijdens de tmf awards. heb overal al gezocht. gevraagt in winkel etc. maar nergens dat nummer te vinden.
1 is dj norman vs. darkraver - komt ie dan hequote:op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef henkiehenkie het volgende:
ik zoek 2 nummer
1- beetje harcore achtig met komt ie dan komt ie dan!!
2- liedje tussen trance en hiphop dacht ik in... erg populair in spanje waar ze de hele tijd cocaine oid zingen!!
hier me too!quote:op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef xcuz_me het volgende:
eens even kijken of ik nog menschjes kan helpen dit topic.
boy meets girlquote:op vrijdag 22 april 2005 21:30 schreef tha_t het volgende:
wat is nou ook alweer het orgineel van cabin crew - waiting for the stars to fall?
quote:op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
henkiehenkie: john cale - cocaine?
dj lady dana met cocaine, zou dat kunnen?quote:op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef henkiehenkie het volgende:
weet iemand nou een liedje wat cocaine heet ofzo!!
een beetje trance achtig nummer waar ze cocaine igg vaak in de tekst voor komt!!
werd veel gedraait in de spaanse discotheken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |