Ja, het was bij mij wel nodig deze maandquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef LaZZ het volgende:
Hehe, gooi die andere maar dicht. Wel genieten trouwns Roellio. Ik dacht al, dat bedrag heb ik vandaag ook binnengehad.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:15 schreef LaZZ het volgende:
Hmm, ik ga even op mijn woonblok kijken. Moment.
Ik zit in het laatste blok aan 't water, wat maar 1 hoog is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:17 schreef LaZZ het volgende:
Hehehe, nee ik zit in woonblok 4. Jij zit zeker in dat hele lange. Dat mijn vroegere uitzicht op het IJ heeft weggevaagd?
Het moet altijd net voor het weekend uitbetaald worden zodat ze zeker weten dat het in 1 weekend weer helemaal op isquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:31 schreef Vork het volgende:
Ik verlang welweer naar de tijd dat de stufi gewoon op de 21ste op je rekening staat. Maar nee, nu kan het 21, 22, 23 of zelfs 24 zijn, zonder enige vorm van logica. Nouja vanmiddag zijn we allemaal weer heel eventjes rijk
Dan moet je ook niet zo lang studerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen idee, zal eens kijken.
Per 1 oktober krijg ik geen stufi meer trouwens, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd ben
Het is niet eerlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo lang studeren![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen idee, zal eens kijken.
Per 1 oktober krijg ik geen stufi meer trouwens, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd ben
Het is niet eerlijk
Als je een (nul) lening neemt mag je nog ff door-OV'enquote:
Dat heb ik al 3 jaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je een (nul) lening neemt mag je nog ff door-OV'en
*meeleeftquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaarPer 01-09-05 is alles over voor mij helaas.
Dankjequote:
Nope. Wanneer collegegeld niet had gehoeven deze maand, had ik het makkelijk gehaald met boeken kopen en nog steeds in de +. Maar beide in 1 maand is echt teveel van het goedequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Viking84 het volgende:
IK WIL STUFIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Moet geld uitgeven! ABN AMRO al binnen?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:24 schreef Viking84 het volgende:
ABN AMRO ook nog niet. Postbank duurt nog wel ffBen niet voor niks daar weggegaan
klopt.. alleen jammer dat ze het pas om 14.00 vrijgeven..quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Laatste anderhalf jaar stond het er anders netjes op de dag op dat de IBG het verwerkte hoor. Ik heb geen klachten wat dat betreft.
Postbank, niet binnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Schakel dan onderhand eens over naar Mijnpostbank.nl, mên!
Dat is dan de volgende maand volgens mij. Je krijg het zeg maar altijd achteraf binnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Viking84 het volgende:
ABN binnenAlleen ik had aangegeven dat ik een lening wilde. Die lening staat er echter niet bij
heb per 1 mei ingevuld... zou er dan nu toch bij moeten zitten ?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:29 schreef Steve-O het volgende:
Ja weer 56 ¤ rijker
Basisbeurs me pa verdient teveelquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]Maar aan de andere kant wel beter. Misschien.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Het_Biertje het volgende:
FF Pimpen met mijn fortijn
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zet er dan op zijn minst bij hoeveel het was.
goed ideequote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]er staat toch echt 75 rechts in het plaatje hier hoor
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh ja.
Dat viel dus buiten mijn 640x480 pimpscherm.
22-04-2005quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Het_Biertje het volgende:
FF Pimpen met mijn fortuin
[afbeelding]
![]()
mooi, zuipen bij Roellio vanavondquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
22-04-2005
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
APRIL 2005
¤ 694,04
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
22-04-2005
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
APRIL 2005
¤ 694,04
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef PeRi het volgende:
w00t, ¤ 259 er weer bij [14.gif]
Ik woon ook nog thuis en ik leen niets. Mijn moeder verdient gewoon belachelijk weinig en heeft nog een zoon om te verzorgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat krijgen jullie allemaal veel zeg... Leen jij, of?
Ik woon (nog) thuis en krijg verdulle niet meer dan 75 euro.
Lame, ik kom niet hoger dan 680,04.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Roellio het volgende:
22-04-2005
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
APRIL 2005
¤ 694,04
Hebberdquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Lame, ik kom niet hoger dan 680,04.
¤730 hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
22-04-2005
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
APRIL 2005
¤ 694,04
Dat is gewoon uitwonend en vol lenen. Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, jij leent je ziek óf je ouders zijn straatarm.
Jij woont zeker nog bij pap's en mam's thuis die óók nog eens je collegeld en boeken betalen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, jij leent je ziek óf je ouders zijn straatarm.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitwonend en vol lenen. Dat heb ik ook. Verder niks aanvullends ofzo. Wel ziekelijk veel lenen
!
Ik woon inderdaad nog thuis en hoef geen collegegeld en boeken te betalen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog bij pap's en mam's thuis die óók nog eens je collegeld en boeken betalen?
Maar mijn ouders zijn niet straatarm dus die betalen straks fijn mijn studieschuld af!![]()
Story of my lifequote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef Roellio het volgende:
Jij woont zeker nog bij pap's en mam's thuis die óók nog eens je collegeld en boeken betalen?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die euro's ga je natuurlijk vakkundig over de balk smijten de aankomende maanden weken
Precies, en dan te bedenken dat ik nu ook al veel werk.quote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan je hele leven nog werken hoor!![]()
vanzelfsprekendquote:Op zondag 24 april 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die euro's ga je natuurlijk vakkundig over de balk smijten de aankomende maanden
ik heb ook geen aanvullende beurs.... hoezo moet je geluk hebben als je dat krijgt?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:44 schreef Dievenbachia het volgende:
Gewoon ALTIJD de aanvullende beurs aanvragen, papierwinkel invullen, dan kan het best zijn dat je mazzl hebt!!
ja maar zeuren is leukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt ook pas de 24ste overgemaakt gasten
LOL die heb ik al uitgegeven!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
24e toch gap? FF wachten dus.
Och, heb net belastinggeld gehad+vakantiegeld+andere reserveringen die ik uit laat betalen.
Flink knallen dus.!
Dank u voor deze support.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je lekker nog twee dagen wachten (als je dit moment al als zondag telt). Na na nana naaa
Morgen, als in dinsdag, ja. Dan staat het erop.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:52 schreef Fe2O3 het volgende:
http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000004396&sID=3479
*bookmark bookmark bookmark*
Zou wel lekker zijn als het er morgen op staat, kan ik tenminste wat uitgeven ~:-o
euhm volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken hoor, in juni is het de 24ste en in juli is het pas de 22ste.quote:
731?quote:Op maandag 23 mei 2005 03:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Morgen, als in dinsdag, ja. Dan staat het erop.
Dat betekent voor mij 731 op mijn giro. Eindelijk nieuwe schoenen kopen, de telefoonrekening en de huur betalen, en uitzingen tot m'n salaris rond 8 juni (ongeveer 600 euro).Bij voorkeur houd ik dan nog wat over om te investeren in de zomervakantie: een ticket naar Rome.
Belastingdienst, T-biljet-gedoe? Is daar ook een vaste datum voor dat ze dat uitkeren, of ..?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:50 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog zat geld over
Lang leve de belastingdienst, boeken verkopen en vakantiegeld
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:04 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik heb wel eens een week lang bonen met curry gehad aan het einde van een maand...
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:04 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik heb wel eens een week lang bonen met curry gehad aan het einde van een maand...
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef -Jay-20- het volgende:
Soms deed ik er nog wel eens een uitje doorheen voor de smaak...
Idem, maar dat zit er voorlopig nog niet in ben ik bang...quote:
Ff je examens halen en je bent ook aan de beurt, gozert!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef kokos het volgende:
Mijn zus komt altijd rond het eind van de maand eten, en dan gaat ze langs mijn opa en oma. Heel onopvallend
Ik ben nog maar 16, volgend jaar Havo.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ff je examens halen en je bent ook aan de beurt, gozert!![]()
Nou, hier ook nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Idem, maar dat zit er voorlopig nog niet in ben ik bang...
Kijk!!quote:
Ik heb gelukkig nog genoeg eten. Ik ga vanavond denk ik veel roti-kip maken!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef Waxxer het volgende:
Lunch: beschuit met pindakaas
Morgen zou het er dus moeten zijn?
wtf slik jijquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!!Dat zijn de berichten!! En dan journalistiek studeren!!
![]()
En dan woon je in een kamer en moet je alles met anderen delen en betaal je giga veel huur en moet je natuurlijk nog uitgaan en telefoon... en dan..... dan zeg je, hey Marilene (of ja, je zus dan he), hoe doe je dat nou dat maandelijks eten en naar opa en oma? En dan doe je het zelf ook... Ik ben 25 en moet zelfs nog de palm van mijn hand aan mammie laten zien...Kans-loos...
Mijn zus heeft nooit gestudeerdquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!!Dat zijn de berichten!! En dan journalistiek studeren!!
![]()
En dan woon je in een kamer en moet je alles met anderen delen en betaal je giga veel huur en moet je natuurlijk nog uitgaan en telefoon... en dan..... dan zeg je, hey Marilene (of ja, je zus dan he), hoe doe je dat nou dat maandelijks eten en naar opa en oma? En dan doe je het zelf ook... Ik ben 25 en moet zelfs nog de palm van mijn hand aan mammie laten zien...Kans-loos...
Die inhaalslag is leuk, maar vier maanden lang zo weinig stufi krijgen dat na betaling van de huur en de verzekering je al geld tekort komt, daar hoef je niet jaloers op te zijn hoor.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:31 schreef kokos het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nooit gestudeerd.
Maarja, het lijkt me geweldig al die geldstress![]()
Ik ben gewoon raarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wtf slik jij![]()
dat moet ik ook hebben![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef Waxxer het volgende:
Daarom ben ik van mening dat iedereen bij nul moet beginnen en heb ik echt een hekel aan mensen die echt alles-alles-alles krijgen van hun ouders. Ik word perfect bijgestaan hoor, daar niet van, maar als ik in de goot beland is dat mijn eigen schuld. En dan krijg ik uiteindelijk misschien wel hulp, maar voelen zal ik het!
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef xman het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn internet verbinding het nog doet! Ze zeiden dat er een paar diensten opgeschort zouden worden wegens niet betaalde internetrekening!
Ik hoefde dat ook nooit, en toen merkte ik hoe bijzonder het was dat ik dat kreegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Perfect!
Was vroeger nog wel eens jaloers op klasgenoten die van alles gewoon toegeschoven kregen en nergens voor hoefden te dokken of wat dan ook, maar tegenwoordig niet meer. Soms leek het echter wel alsof ik de enige was, zeker ook nu als je bekijkt hoe veel mensen eigenlijk niet zelf hun collegegeld hoeven te betalen...
Ik heb een auto geweigerd omdat ik er niet in wilde rijden op volledige kosten van mijn oudersquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Dementor het volgende:
Woei de jaloezie druipt er van af
Kruiwagens zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn.
Ik ben het er wel mee eens dat investeren in een bodemloze put onzinnig is maar ach het is hun geld
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef Roellio het volgende:
Godver, ik wil mijn stufi. Ik krijg vanavond visite en de visite moet het eten betalen!![]()
Ik heb altijd een aantal zakken "Spaghetteria" van Knorr op voorraad. Kost ¤1,50 ofzo, 2 jaar houdbaar en zeer goed te eten!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
@Roellip: ik hoop dat de cup-a-soup smaakt!
Post?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef Vork het volgende:
Hmm. gelukkig ben ik niet de enige die nog geen stufi heeft. Ik was al even bang dat het lag aan de Minardi onder de banken.
Je kunt ook gewoon op de IBG-site kijken naar de betaaldata.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef Vork het volgende:
Hmm. gelukkig ben ik niet de enige die nog geen stufi heeft. Ik was al even bang dat het lag aan de Minardi onder de banken.
nee, dat kan niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de IBG-site kijken naar de betaaldata.
Ik denk het wel. Nouja ik zie het meestal wel. Al snap ik nogsteeds niet waarom het zo 'afwisselend' is.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
Je kunt ook gewoon op de IBG-site kijken naar de betaaldata.
En ben ik nou de enige met dat betaaldata-boekenleggertje in mijn agenda?
Weer jij he....quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Later meestal. Over het algemeen pas in de loop van de middag volgens mij. Maar goed, ik zit er over algemeen niet zó erg om verlegen dat ik na middernacht al ga zitten hopen
Mooi he, ik heb het ook!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Humus het volgende:
Bij de Rabobank staat het er vaak aan het eind van de ochtend op. Dit wordt sinds tijden weer een maand voor mij waarin ik er niet met smart op hoef te wachten. Joepie!
Dat heeft te maken met weekend en feestdagen. Net als vorige maand toen de boel op de 22ste gestort werd omdat het anders te lang zou duren.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nouja ik zie het meestal wel. Al snap ik nogsteeds niet waarom het zo 'afwisselend' is.
Talpa!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Het_Biertje het volgende:
10!
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Wooohooooooooo!!!
Kan ik weer veel nuttige dingen kopen![]()
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
GORE HOERE KLOTE POSTBANK HET STAAT ER NOGSTEEDS NIET OP![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.
niet daar nee, maar wel hier:quote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef Humus het volgende:
[..]
Kijk bij vraag en antwoord:
http://www.ib-groep.nl/home/splash/pages/entree1.htm
Tering, hier ook nog steeds niet hoor, Rabo, wat lul je nou.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tering, hier ook nog steeds niet hoor, Rabo, wat lul je nou.
![]()
Tegenwoordig niet meer heb ik begrepen van mede stufi-ontvangers. En ach, laat ze nog maar even een weekje of 2 wachten met storten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..
Het is gewoon zo, overenthousiaste triangeljost. Kijk maar op de site van de IBG. Het wordt gestort op de 24e. Uiteraard niet om 00:02, maar misschien vind je dat te ingewikkeld.quote:
klopt ook niet. Morgen voor drieën staat het bij mij op mijn giro.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..
Inderdaad. Het gaat al tíjden zo dat het dezelfde dag als de verwerking bij de IBG op de rekening staat. Maar je kan het blijven roepen geloof ik, ze hebben hier nogal last van dovemansoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen dat maar blijven roepen, over de postbank.![]()
Al tijden ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat al tíjden zo dat het dezelfde dag als de verwerking bij de IBG op de rekening staat. Maar je kan het blijven roepen geloof ik, ze hebben hier nogal last van dovemansoren.
Bij mij gaat het toch zeker al anderhalf jaar prima andersquote:
Nou, volgens mij heb ik die van mij toch minder dan een jaar geleden laten overzetten en toen was dat zeker nog niet zo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij gaat het toch zeker al anderhalf jaar prima anders. Dat vind ik best "tijden" eigenlijk.
Hmmm nouja... het wisselt dus per persoon... Overigens zijn ze met loon en andere overboekingen inderdaad soms erg "vasthoudend". Nu heb ik daar nu niet zoveel last van, aangezien er geen grote stortingen met regelmaat op mn rekening worden gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:24 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik die van mij toch minder dan een jaar geleden laten overzetten en toen was dat zeker nog niet zo...
Overigens had ik het zelfde met mijn loon. Dit werd tot een paar maand geleden ook naar mijn giro rekening overgemaakt, maar om mysterieuze rededen had ik het altijd 2 dagen later dan mijn collega's die bij de Rabo zaten. Sinds ik mijn loon ook naar mijn Rabo rekening laat overboeken is dit ook opgelost.
![]()
Nee dat meen je niet !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, overenthousiaste triangeljost. Kijk maar op de site van de IBG. Het wordt gestort op de 24e. Uiteraard niet om 00:02, maar misschien vind je dat te ingewikkeld.
En alweer op..quote:
Je kunt gewoon bijna altijd op de 24e/25e rekenen, tenzij er een weekend tussen zit en dan doen ze het eerder (bijv. de 22e)quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nouja ik zie het meestal wel. Al snap ik nogsteeds niet waarom het zo 'afwisselend' is.
Restbetaling vakantie, 375 euro..quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef imago het volgende:
Ik heb hongerLaat ze opschieten alsjeblieft
Nice, kan ik lekker gaan eten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef imago het volgende:
YESSSSS!! Postbank hier en het is net 2 seconden binnen!
Idemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:38 schreef imago het volgende:
Ik ga meteen even boodschappen doen en ontbijt halen
Rabo uiteraard binnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Hier is het binnen
Ik sta niet meer rood
alleen duurt dat niet lang
heb het nog niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Rabo uiteraard binnen.
Maar nog steeds rood.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Catch22- het volgende:
kheb het met postbank
(girotel update niet. Mijnpostbank.nl wel.. je ziet geen afboeking ofzo, maar je saldo is wel hoger)
Welke dwaas lult dat ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Waarom hebben de mensen met een Postbank rekening het allemaal al, terwijl dat normaal toch het langste duurt. Kut SNS!
Dat is altijd al geweest.quote:
Bij mijn postbank niet, alleen Postbank naar Rabobank transacties oid. Maar dat is overigens ook al afgeschat, dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |