nee, dat kan niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de IBG-site kijken naar de betaaldata.
Ik denk het wel. Nouja ik zie het meestal wel. Al snap ik nogsteeds niet waarom het zo 'afwisselend' is.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
Je kunt ook gewoon op de IBG-site kijken naar de betaaldata.
En ben ik nou de enige met dat betaaldata-boekenleggertje in mijn agenda?
Weer jij he....quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Later meestal. Over het algemeen pas in de loop van de middag volgens mij. Maar goed, ik zit er over algemeen niet zó erg om verlegen dat ik na middernacht al ga zitten hopen
Mooi he, ik heb het ook!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Humus het volgende:
Bij de Rabobank staat het er vaak aan het eind van de ochtend op. Dit wordt sinds tijden weer een maand voor mij waarin ik er niet met smart op hoef te wachten. Joepie!
Dat heeft te maken met weekend en feestdagen. Net als vorige maand toen de boel op de 22ste gestort werd omdat het anders te lang zou duren.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nouja ik zie het meestal wel. Al snap ik nogsteeds niet waarom het zo 'afwisselend' is.
Talpa!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Het_Biertje het volgende:
10!
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Wooohooooooooo!!!
Kan ik weer veel nuttige dingen kopen![]()
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
GORE HOERE KLOTE POSTBANK HET STAAT ER NOGSTEEDS NIET OP![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.
niet daar nee, maar wel hier:quote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef Humus het volgende:
[..]
Kijk bij vraag en antwoord:
http://www.ib-groep.nl/home/splash/pages/entree1.htm
Tering, hier ook nog steeds niet hoor, Rabo, wat lul je nou.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt morgenmiddag pas gestort, oetlul. Denk je dat ze het voor gaan schieten voor de IBG ofzo? En de postbank is net zo snel als andere banken.
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tering, hier ook nog steeds niet hoor, Rabo, wat lul je nou.
![]()
Tegenwoordig niet meer heb ik begrepen van mede stufi-ontvangers. En ach, laat ze nog maar even een weekje of 2 wachten met storten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..
Het is gewoon zo, overenthousiaste triangeljost. Kijk maar op de site van de IBG. Het wordt gestort op de 24e. Uiteraard niet om 00:02, maar misschien vind je dat te ingewikkeld.quote:
klopt ook niet. Morgen voor drieën staat het bij mij op mijn giro.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Morgen rond de middag zal je het op je rekening hebben, thanks to Rabobank. Als je postbank hebt kun je nog 2 dagen langer wachten..
Inderdaad. Het gaat al tíjden zo dat het dezelfde dag als de verwerking bij de IBG op de rekening staat. Maar je kan het blijven roepen geloof ik, ze hebben hier nogal last van dovemansoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen dat maar blijven roepen, over de postbank.![]()
Al tijden ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat al tíjden zo dat het dezelfde dag als de verwerking bij de IBG op de rekening staat. Maar je kan het blijven roepen geloof ik, ze hebben hier nogal last van dovemansoren.
Bij mij gaat het toch zeker al anderhalf jaar prima andersquote:
Nou, volgens mij heb ik die van mij toch minder dan een jaar geleden laten overzetten en toen was dat zeker nog niet zo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij gaat het toch zeker al anderhalf jaar prima anders. Dat vind ik best "tijden" eigenlijk.
Hmmm nouja... het wisselt dus per persoon... Overigens zijn ze met loon en andere overboekingen inderdaad soms erg "vasthoudend". Nu heb ik daar nu niet zoveel last van, aangezien er geen grote stortingen met regelmaat op mn rekening worden gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:24 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik die van mij toch minder dan een jaar geleden laten overzetten en toen was dat zeker nog niet zo...
Overigens had ik het zelfde met mijn loon. Dit werd tot een paar maand geleden ook naar mijn giro rekening overgemaakt, maar om mysterieuze rededen had ik het altijd 2 dagen later dan mijn collega's die bij de Rabo zaten. Sinds ik mijn loon ook naar mijn Rabo rekening laat overboeken is dit ook opgelost.
![]()
Nee dat meen je niet !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, overenthousiaste triangeljost. Kijk maar op de site van de IBG. Het wordt gestort op de 24e. Uiteraard niet om 00:02, maar misschien vind je dat te ingewikkeld.
En alweer op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |