Hmm dat zijn toch twee verschillende groepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:26 schreef jiigg het volgende:
zigeuners/woonwagenbewoners wat je maar wilt
Zigeuners zijn een volk. Woonwagenbewoners zijn van oorsprong vaak gewoon Nederlands. Toch een niet al te subtiel verschil.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:34 schreef jiigg het volgende:
Ik zie zigeuners/woonwagenbewoners als gelijk. Ga niet moeilijk doen dat een zigeuner een reiziger is en een woonwagenbewoner in woonwagen leeft op 1 plaats.
Had je portmonee nog?quote:nog nooit een zigeuner gezien, behalve 1 keer een bloedmooi meisje.. dus ehm?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom worden ze ook opgesloten op een kamp zodat de rest van de Nederlanders geen last hebben van die zigeuners en kampers en niet vergiftigd worden en wel normaal gedrag ten toon spreiden
Het schijnt dat je die kunt kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:20 schreef Stringer het volgende:
nog nooit een zigeuner gezien, behalve 1 keer een bloedmooi meisje.. dus ehm?
Stap 2: Ik ga het proberen te onderbouwenquote:Wat een onzin.
Wat maakt jou beter dan reizigers?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stap 2: Ik ga het proberen te onderbouwen
Generaliseren is jouw beroepquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik bijt geen neus af
Sorry, die schijn kan er richting de buitenwereld wel zijn, maar vind je het erg dat ik daar niet zo in geloof...?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:38 schreef dribbel79 het volgende:
Aardig volk, family values hoog in het vaandel, wat ik cool vind...
Fout, wanneer ga je stap 2 uitvoeren?quote:Generaliseren is jouw beroep
Nee, kan jij het betwijfelen van die schijn/ mijn interpretatie onderbouwen met (zelf ondervonden) feiten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Sorry, die schijn kan er richting de buitenwereld wel zijn, maar vind je het erg dat ik daar niet zo in geloof...?
Laat ik het zo zeggen: Ik ken alleen verhalen zigeunergezinnen waar niet naar de kinderen wordt omgekeken, man en vrouw elkaar en kinderen als honden behandelen, kinderen van 7 die op straat lopen te blowen (en dit is geen verhaal, eigen ervaring), agressief en klierig gedrag tegen mensen op straat, etc. Maar wel een kruis om de nek, 20 mariabeelden in huis, etc...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nee, kan jij het betwijfelen van die schijn/ mijn interpretatie onderbouwen met (zelf ondervonden) feiten?
Reyes, de voetballer van Arsenal is ook een zigeuner.quote:Maar die grote flamenco artiesten zijn ook zigeuners dus die theorie gaat dan niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |