abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26509230
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:46 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Daar is geen makkelijke maat voor te geven. Het hangt af van hoe je bent als persoon, je situatie, huidige omstandigheden, mate van vertroebeling (alhoewel het nuchter naar mijn mening ook kan). Het hangt er ook mee samen hoe goed je jezelf voor de gek kunt houden om het zo maar even te zeggen.
Er zijn altijd ontzettend veel dingen en omstandigheden om mee rekening te houden.
Ik ben geen pshycholoog maar heb wel enige ervaringen met het voor de gek houden van de geest.
Ik ben van mening dat het nuchter alleen kan als je zowel heel erg ver heen bent alswel dat je puur masochistisch ingesteld bent.
In zo'n beetje elke andere geval houdt je geest je tegen ov me jezelf iets aan te doen met als gevolg dat je geest je lichaam (onvrijwillig) moet verlaten.
Je geest zit als het ware gevangen in de realiteit, en slechts onverantwoorde denkwijzen kunnen dat veranderen.
@luna
pi_26511122
Ik heb wel eens gehad dat ik in het zwembad onderwater wou zwemmen naar de ovekant. Het moest en zou mij lukken.
Heb het ook gehaald, maar toen ik boven kwam zag ik sterretjes en stond te trillen op me benen

Mischien beetje nuttelozo post, maarja
pi_26511396
Ik denk het niet Boempa, als je maar genoeg wil......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_26517756
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik in het zwembad onderwater wou zwemmen naar de ovekant. Het moest en zou mij lukken.
Heb het ook gehaald, maar toen ik boven kwam zag ik sterretjes en stond te trillen op me benen

Mischien beetje nuttelozo post, maarja
Dat deed ik vorig jaar ook vaak toen ik nog zwom.
Dat bad was 20 of 25 meter lang, en toen ik bijna aan de overkant was raakte ik in paniek, maar toch haalde ik het telkens.
Het heeft er ook mee te maken dat ik vroeger doodsbang was dat er een monster op de bodem zat, dus het heeft ook ermee te maken dat ik die angst wilde overwinnen.
@luna
pi_26548505
Een keer met duiken moesten we met een loodgordel 1 minuut onder water blijven op 3 meter diepte. Doordat ik heel snel ademde (soort cheat voor onderwater) om veel zuurstof op te slaan in je lichaam zodat je minder snel last krijgt van de adem-prikkel lukte het me om een minuut onder te blijven. Maar toen ik naar boven moest begon alles te tintelen en ineens zat iemand in me gezicht te slaan en ik lag aan de kant. Het was net alsof ik wakker werd na 20 uur slaap, ik kon het niet plaatsen dat het maar 30 seconden later was. Ik heb er niks van gemerkt eigenlijk.
pi_26548892
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:31 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Een keer met duiken moesten we met een loodgordel 1 minuut onder water blijven op 3 meter diepte. Doordat ik heel snel ademde (soort cheat voor onderwater) om veel zuurstof op te slaan in je lichaam zodat je minder snel last krijgt van de adem-prikkel lukte het me om een minuut onder te blijven. Maar toen ik naar boven moest begon alles te tintelen en ineens zat iemand in me gezicht te slaan en ik lag aan de kant. Het was net alsof ik wakker werd na 20 uur slaap, ik kon het niet plaatsen dat het maar 30 seconden later was. Ik heb er niks van gemerkt eigenlijk.
Vaag. Minuut is nou ook weer niet zo lang toch.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:59:20 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549029
nee lijkt mij ook. heb ooit langer vastgezeten, tijdens een tunneldive. mondstuk was door de paniekerige voorgangster uit canada uit mijn mond geschopt en achter mijn rug gekomen, waar ik niet meer bij kon.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26549738
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
nee lijkt mij ook. heb ooit langer vastgezeten, tijdens een tunneldive. mondstuk was door de paniekerige voorgangster uit canada uit mijn mond geschopt en achter mijn rug gekomen, waar ik niet meer bij kon.
Je bleef rustig? Dat lijkt me toch echt kut. En is dat nou wat, tunneldiven?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:48:54 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26550023
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Je bleef rustig? Dat lijkt me toch echt kut. En is dat nou wat, tunneldiven?
ja rustig blijven is toch het enige dat je kan doen en langzaam los proberen te komen natuurlijk. het is erg ok. dit waren alleen tunneltjes die zo nauw waren dat je er nauwelijks met je gear doorheen kon. beetje als shipwreck enzo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26550090
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja rustig blijven is toch het enige dat je kan doen en langzaam los proberen te komen natuurlijk. het is erg ok. dit waren alleen tunneltjes die zo nauw waren dat je er nauwelijks met je gear doorheen kon. beetje als shipwreck enzo.
Nooit in je opgekomen, 'Misschien verzuip ik hier wel helemaal alleen in zo'n kuttunneltje.'? Het lijkt me toch echt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')