Waar haal je die zo snel vandaan, je was sneller dan mijn topic, terwijl ik maar 2 zinnen schreefquote:
Ik heb alle belangrijke Sony OP's voor Games & Consoles op voorraad liggen!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef Markster het volgende:
Waar haal je die zo snel vandaan, je was sneller dan mijn topic, terwijl ik maar 2 zinnen schreef
Bedankt voor je uitleg over het hold-uppen in het vorige (gesloten) topicquote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb alle belangrijke Sony OP's voor Games & Consoles op voorraad liggen!
Maargoed, daar gaat deze topic natuurlijk niet over.
Ik heb Twin Snakes idd voor de Cube; erg fijn in vergelijking met de PSX versie (die ik ook heb). Graphics zijn fijner; gameplay is beter (meer opties, net als in MGS2) en extra cutscenes natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef Alessandro het volgende:
Ja ik begin ook weer maar weer eens te spelen. Wil nu alle filmpjes unlocken en de stealth camo. En krijg nu ook weer zin om deeltje 1 en 2 weer stof vrij te maken. Ga zelfs een gamecube kopen om de twin snakes te kunnen spelen :p. Hoorde van veel mensen dat hij wel lekker speelt dus waarom niet.(cube kost geen drol meer)
Haha! Wat de hel?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:36 schreef Henkmanz het volgende:
2 fouten in de OP: het is niet Metal Sear Golid. er staat 2 keer MSG.
Of op extreme... hard stelt eigenlijk ook niet veel voor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:53 schreef BDisOKE het volgende:
Heb hem pas uitgespeeld, uurtje of 30 over gedaan.
Geweldig spel! Alleen zijn de eindbazen op normal te simpel.
Binnekort maar op hard!
Inderdaad... ik zou Hard ook maar gewoon overslaan. Het is maar iétsje moeilijker dan op Normal. Ga voor Extreme!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef Lard_Webber het volgende:
Of op extreme... hard stelt eigenlijk ook niet veel voor.![]()
Verder blijft ie wel cool natuurlijk.![]()
Sam is een mietje!quote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef BDisOKE het volgende:
Okedan. Dan gaan we voor Extreme.
Op het moment houd Sam me nog even bezig.
Geweldig hè?!quote:Op zondag 24 april 2005 22:35 schreef BobbyJames het volgende:
europian extreme is de bom, echt sneaken geblazen
PAL-versie óók zonder zwarte balken en met 512 beeldlijnen inplaats van de 480 beeldlijnen bij de NTSC versie. Daarbij de geweldige European Extreme mode en de leuke movie-theater. Alstu!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef JimmyJames het volgende:
Kheb 'em nu ook. NTSC zonder zwarte balken alstu
Waarom wil je weten hoe ver je bent?quote:Ik heb net the Fear verslaan (de eerste keer?), en die heeft dan ook m'n laatste gemengde gevoelens over o.a. het toeschouwen/spelen evenwicht dat ik nogal scheef vond weggenomen. Hoe ver ben ik?
Ik had vernomen dat de PAL-versie wat minder was, maar wat maakt het ook uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
PAL-versie óók zonder zwarte balken en met 512 beeldlijnen inplaats van de 480 beeldlijnen bij de NTSC versie. Daarbij de geweldige European Extreme mode en de leuke movie-theater. Alstu!Konami weet z'n PAL-versies gelukkig wèl te optimaliseren.
[..]
Waarom wil je weten hoe ver je bent?Ga gewoon spelen, dan kom je er vanzelf achter!
Dat heb je dan verkeerd vernomen, want de PAL-versie is de beste van allemaal!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef JimmyJames het volgende:
Ik had vernomen dat de PAL-versie wat minder was, maar wat maakt het ook uit.
Ik denk dat een kwart wel een goeie schatting is.quote:Tja, ik wil gewoon ongeveer weten hoe lang ik nog kan genieten van deze geweldige game![]()
Ik heb nog maar 2 eindbazen gehad... dus ik schat dat ik op eenderde - eenkwart ben.
Zeker weten!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:54 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een spel... voor mij het beste spel van deze generatie consoles![]()
Dude, je avatar, wat doe jequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten!Misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |