SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Hard heb ik alleen een klein beetje gecheat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste ronde kreeg ik 'm plat met de sniperrifle (puur toeval overigens). Morgenavond zie ik het wel weer (heb vandaag een uurtje of 6 rustig gespeeld).quote:Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef P-Style het volgende:
Volgin is makkelijk! Ik heb 'm op Normal en Hard in no-time op de volgende manier verslagen:
Zie deze post in de vorige topic...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:15 schreef BDisOKE het volgende:
Vraagje!
Waar kan ik een surpressor vinden?
Ik ben nu c3 aan het plaatsen en zou graag af en toe iemand zijn schedel aan flarden knallen ZONDER dat het alarm af gaat.
Denk dat als ik voor de tweede keer maar weer dat piggy back boek ga halen.
Zag hem al liggen bij de frs.
Mja, ik ben al even daarvoorbij.quote:
Ik heb dat maar heel weinig gedaan in MGS3. Je kreeg er tenslotte geen dogtags meer voor.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef BDisOKE het volgende:
Houd regelmatig mannetjes @ gunpoint, maar krijg meestal alleen kogels, granaten, dat soort stuff.
Ik zou voor hard gaan, op normal loop je er fluitend met je ogen dicht doorheen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Is het verstandig om op normal te starten ? Ik hoorde dat het spel niet echt moeilijk is en ik wil bv niet door het spel heen rennen....
Zou ik ook doen ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef peristilius het volgende:
Ik zou voor hard gaan, op normal loop je er fluitend met je ogen dicht doorheen...
Tenzij je (net als ik) geen die-hard gamer bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef peristilius het volgende:
Ik zou voor hard gaan, op normal loop je er fluitend met je ogen dicht doorheen...
Maar als je eenmaal MGS-ervaring hebt is hard toch echt wel aan te raden!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef MSXUser het volgende:
Tenzij je (net als ik) geen die-hard gamer bent
Ik heb een paar keer geprobeerd dood te gaan en ik kreeg het alleen voor elkaar door een kwartier te gaan kung-fu fighten met 5 guards ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tenzij je (net als ik) geen die-hard gamer bent
Het maakt het spel wel een stuk leuker inderdaad. Daarentegen kan het ook behoorlijk frustrerend gaan werken als je echt geen stap verderkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:28 schreef P-Style het volgende:
Maar als je eenmaal MGS-ervaring hebt is hard toch echt wel aan te raden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Sasami het volgende:
vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Volgens mij is dat ding puur voor de gein ingebouwd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Sasami het volgende:
vraagje:
Als je daar van sommige spiegels een foto maakte dan zag je op de foto geesten en dat waren dan mensen die meegeholpen hadden aan Metal Gear.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij MGS 1 had je dat ding toch ook gewoon voor de grap dat je een beetje foto's kon maken?
Hardquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Is het verstandig om op normal te starten ? Ik hoorde dat het spel niet echt moeilijk is en ik wil bv niet door het spel heen rennen....
En "zulke grappen" zitten er nu ook weer in!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:46 schreef Sasami het volgende:
Als je daar van sommige spiegels een foto maakte dan zag je op de foto geesten en dat waren dan mensen die meegeholpen hadden aan Metal Gear.
Ik vraag me dus af of er nu ook van zulke grappen inzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Als je daar van sommige spiegels een foto maakte dan zag je op de foto geesten en dat waren dan mensen die meegeholpen hadden aan Metal Gear.
Ik vraag me dus af of er nu ook van zulke grappen inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |