Die antipetitie van wolfje was vandaag al door bijna 400 mensen getekend nog een klein verschil dusquote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
160.000 handtekeningen voor het royale gebaar. Dat is nog geen 1% van de bevolking en iets meer dan 6 mensen per asielzoekertje.
Ja op de voorbijgangersquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Of je pist gewoon uit het raam
Kut, het regentquote:
Het is echt verschrikkelijk, het is allemaal begonnen met de cosby show en who's the boss, ik zweer het je. Nu heb je Friends en de uitwassen daarvan, will & grace, dat radiostation, fuck me everywhere and talk about it in the city, je wordt er doodziek vanquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef George-Butters het volgende:
Will&Gracewat een kutserie. Amerikanen moet het verboden worden grappen te maken.
Behalve Seinfeld en co....
quote:De prijs voor de zieligste leukste spandoeken gaat dit jaar naar Stilburg
Trots van het voetballand
Rood, Blauw en wit leger
Yep, dat weet ik. In de halve finale. Die boeren mogen de volgende verliezen tegen psvquote:Op donderdag 21 april 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Harrie, weet je dat Ajax verloren heeft tegen de boeren?
voorspelbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met deze vreugdevolle mededeling ga ik lekker slapen!
Oi, dikke oi!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
24 uur, ficiat, du_ke!!!quote:
Kadooootje:quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef du_ke het volgende:
Brr ik voel me nu echt oud.
Maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |