Het kan zijn dat jij heel erg vochtig wordt, dat is niet ongewoon, lees dit stukje maar eens: http://www.groene.nl/1999/50/ks_orgasme.htmlquote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef stoeipoes16 het volgende:
het is niet geel, en ik weet niet of het daar naar ruikt![]()
Sommige mensen hebben meer dan een oud stink matras op de grond.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef ch0c0 het volgende:
een plas onder je bedslaap jij op een stretcher?
op een slaapbank :quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef ch0c0 het volgende:
een plas onder je bedslaap jij op een stretcher?
Dat zou je toch wel moeten merken?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef stoeipoes16 het volgende:
maar is het wel mogelijk dat het gewoon urine is? terwijl ik dus mijn clitoris stimuleer..?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n pocket rocket?
Ja, dan kan ik je ook niet helpen. Ik kom anders wel een keer langsquote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom post ik het hier,.![]()
ik zou niet weten hoe een orgasme voelt, dat heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:49 schreef Blinky het volgende:
Voelt het als een orgasme? Als dat het geval is dan dnek ik dat jij gewoon veel vocht hebt bij orgasmes.
Ik zou dan gewoon doorgaan met experimenten. Voor de zekerheid iets eronder leggen, zodat je ongestoord je gang kunt gaan wanneer jij dat wilt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:53 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe een orgasme voelt, dat heb ik nooit gehad.toen kreeg ik een pocket rocket en toen dit effect..
dat heeft geen nut. het gaat door die handdoek heen, die ik dan dubbel geslagen heb. het is zwaar veel.. ik doe het 1 keer in de 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon doorgaan met experimenten. Voor de zekerheid iets eronder leggen, zodat je ongestoord je gang kunt gaan wanneer jij dat wilt.
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef Pilsenator het volgende:
Lachen tochniks om je zorgen over te maken, alleen wel even je (toekomstige) bedpartner erop attent maken als ie tussen je benen ligt
Dan zeg je dat je spuitend klaar komt en dat ie zelf maar weten of ie dat tof vind. Ik zou het juist cool vinden iigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?ik zou niet weten hoe ik het moet brengen..
![]()
Bij mij mag dat wel. Kom maar, dan gaan we oefenen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?ik zou niet weten hoe ik het moet brengen..
![]()
Duikbril op!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
![]()
weet je dat nieteens????????quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef stoeipoes16 het volgende:
maar is het wel mogelijk dat het gewoon urine is? terwijl ik dus mijn clitoris stimuleer..?
Daarvoor heb ik eens een vibrator gebruikt, dàt was al een openbaring, maar de pocket rocket is helemaal okéquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:38 schreef erodome het volgende:
Pocket rocket heeft op iedere vrouw effect(uitzonderingen daargelaten), echt ik ken geen enkele vrouw die rocket heeft geprobeert n die het geen blijvertje vond...
het menselijk lichaam bestaat voor 65% uit water dus zie niet in waarom dit veel zou zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:48 schreef De-Boswachter het volgende:
0,8 liter? Hmmm, is dat niet wat veel?
Mja, dat snap ik wel, maar 0,8 liter als ejaculaat?? Dat vind ik een beetje veel, das net zoveel als een fles wijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef nXn het volgende:
[..]
het menselijk lichaam bestaat voor 65% uit water dus zie niet in waarom dit veel zou zijn?
totdat ze een keer zodanig zit dat je erg goed stevig vastgepind zit, plus je zelf al bijna aan het einde van je latijn bent (zo'n pocket rocket nadoen met je tong is ook niet alles) wat samengevat betekend , adem inhouden en hopen dat het niet een paar minuten duurt ...quote:[b]Op vrijdag 22 april 2005 16:49 er is niks geilers dan dat te voelen als ze bovenop me zit
quote:
misschien meer geluk in een volgend levenquote:Geslacht: Man
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
Mannen zeuren altijd zo over hun hoeveelheid, dat moet altijd zoveel mogelijk zijn, maar stiekum ben ik wel blij dat het niet zoveel als bij de vrouwen is, wordt wel heel lastig wegslikken dan
Geloof me, waar ze het over heeft is niet de gebruikelijke vaginale afscheiding. Die komt er namelijk niet uit in stralen en stoten en daar krijg je ook geen plassen onder je bed van. En je kunt niet eens plassen vlak voor of tijdens het orgasme. Google eens op "vrouwelijke ejaculatie/female ejaculation". Compleet met filmpjes.quote:Op zondag 24 april 2005 15:10 schreef Brunette het volgende:
Urine is gewoon wat wateriger en vaginavocht een beetje slijmerig en en plakkerig.
Maar dat je daar het verschil van niet inziet, vraag ik me toch af of je je nickname daar wel eer aan doet![]()
En idd lijkt een vibrator mij wel een te grote stap voor jou, als je niet niet eerder een orgasme hebt ervaard.
quote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Compleet met filmpjes.
Whehequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
Mannen zeuren altijd zo over hun hoeveelheid, dat moet altijd zoveel mogelijk zijn, maar stiekum ben ik wel blij dat het niet zoveel als bij de vrouwen is, wordt wel heel lastig wegslikken dan
wees blij, de meeste mannen vinden dit echt geweldig (ik wel).quote:Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef stoeipoes16 het volgende:
ik heb als ik mij mastrubeer met mijn pocket rocket, (vibrator) last dat er zeer veel vocht vrij kom
nu had ik gelezen dat dat vaker bij vrouwen voorkomt. maar bij mij komt er zeer zwaar veel vocht. mijn bed is doorweekt en als ik er een handoek overheen leg kan ik die zo gaan uitwringen
ook kwam er een plas onder mijn bed...
ik vraag mij af is dit nog wel een orgasme? of begin ik spontaan te plassen bij het stimuleren van de clitoris![]()
![]()
![]()
Het ging mij om dat ze het verschil niet wist tussen urine en vaginale afscheidingquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geloof me, waar ze het over heeft is niet de gebruikelijke vaginale afscheiding. Die komt er namelijk niet uit in stralen en stoten en daar krijg je ook geen plassen onder je bed van. En je kunt niet eens plassen vlak voor of tijdens het orgasme. Google eens op "vrouwelijke ejaculatie/female ejaculation". Compleet met filmpjes.
Gelderland, het gaat in 'batches', om de zoveel tijd worden alle aanmeldingen verzameld en dan wordt gekeken naar o.a. je posthistory etc.quote:Op zondag 24 april 2005 16:24 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Whehedaar ben ik ook blij mee ja
FF offtopic:
@Erodome; Hoe zit het met het keldertje, wij hebben al een mailtje gestuurd naar jolanda@fok.nl, vorige week werd ons verzoek in 'behandeling' genomen, maar nog niets van gehoord(wat nu?)
Geduld hebben, ze kan niet alles tegelijk, het komt goed, zolang je maar geduld hebt...quote:Op zondag 24 april 2005 16:24 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Whehedaar ben ik ook blij mee ja
FF offtopic:
@Erodome; Hoe zit het met het keldertje, wij hebben al een mailtje gestuurd naar jolanda@fok.nl, vorige week werd ons verzoek in 'behandeling' genomen, maar nog niets van gehoord(wat nu?)
Ah, excuusquote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ging mij om dat ze het verschil niet wist tussen urine en vaginale afscheiding
ik heb ooit nog een half jaar een relatie gehad met een rubber laken...quote:Op maandag 25 april 2005 01:51 schreef danni het volgende:
Ik heb zo'n "female ejaculation" filmpje bekeken..Men!
Al dat vocht er uit die vagina kwam..
Ik weet dat meisjes erg (ehem) nat kunnen worden en dat je
achteraf de dweil kan gaan pakken (nog voor het naknuffelen) maar zo nat !???
Is diit normaal voor een ejaculatie?
't is alsof dat meisje gewoon aan het plassen was.
(of ik heb een filmpje gedownload waarin het wordt gefaked)
Toen heb ik zo'n "peeing girls" filmpje gedownload en bekeken.
Ik kon uit beide filmpjes de kleur van het vocht niet zo goed zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |