Het kan zijn dat jij heel erg vochtig wordt, dat is niet ongewoon, lees dit stukje maar eens: http://www.groene.nl/1999/50/ks_orgasme.htmlquote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef stoeipoes16 het volgende:
het is niet geel, en ik weet niet of het daar naar ruikt![]()
Sommige mensen hebben meer dan een oud stink matras op de grond.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef ch0c0 het volgende:
een plas onder je bedslaap jij op een stretcher?
op een slaapbank :quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef ch0c0 het volgende:
een plas onder je bedslaap jij op een stretcher?
Dat zou je toch wel moeten merken?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef stoeipoes16 het volgende:
maar is het wel mogelijk dat het gewoon urine is? terwijl ik dus mijn clitoris stimuleer..?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n pocket rocket?
Ja, dan kan ik je ook niet helpen. Ik kom anders wel een keer langsquote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom post ik het hier,.![]()
ik zou niet weten hoe een orgasme voelt, dat heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:49 schreef Blinky het volgende:
Voelt het als een orgasme? Als dat het geval is dan dnek ik dat jij gewoon veel vocht hebt bij orgasmes.
Ik zou dan gewoon doorgaan met experimenten. Voor de zekerheid iets eronder leggen, zodat je ongestoord je gang kunt gaan wanneer jij dat wilt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:53 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe een orgasme voelt, dat heb ik nooit gehad.toen kreeg ik een pocket rocket en toen dit effect..
dat heeft geen nut. het gaat door die handdoek heen, die ik dan dubbel geslagen heb. het is zwaar veel.. ik doe het 1 keer in de 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon doorgaan met experimenten. Voor de zekerheid iets eronder leggen, zodat je ongestoord je gang kunt gaan wanneer jij dat wilt.
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef Pilsenator het volgende:
Lachen tochniks om je zorgen over te maken, alleen wel even je (toekomstige) bedpartner erop attent maken als ie tussen je benen ligt
Dan zeg je dat je spuitend klaar komt en dat ie zelf maar weten of ie dat tof vind. Ik zou het juist cool vinden iigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?ik zou niet weten hoe ik het moet brengen..
![]()
Bij mij mag dat wel. Kom maar, dan gaan we oefenen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
''hee ik moet je wel waarschuwen,.. '' en dan?ik zou niet weten hoe ik het moet brengen..
![]()
Duikbril op!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef stoeipoes16 het volgende:
[..]
![]()
weet je dat nieteens????????quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef stoeipoes16 het volgende:
maar is het wel mogelijk dat het gewoon urine is? terwijl ik dus mijn clitoris stimuleer..?
Daarvoor heb ik eens een vibrator gebruikt, dàt was al een openbaring, maar de pocket rocket is helemaal okéquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:38 schreef erodome het volgende:
Pocket rocket heeft op iedere vrouw effect(uitzonderingen daargelaten), echt ik ken geen enkele vrouw die rocket heeft geprobeert n die het geen blijvertje vond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |