Wat ik me afvraag, of die opgehangen briefjes ook echt nut hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet aanraden. Het ligt aan de schaarste van kamers natuurlijk, maar over het algemeen moet je blij zijn dat je überhaupt een kamer krijgt, die maand huur die je extra moet dokken moet je echt maar voor lief nemen. Als je in augustus pas weer gaat hospiteren heb je een dikke kans dat je voorlopig nog geen kamer hebt. Bovendien hebben dan alle nieuwe eerstejaars inmiddels hun briefjes e.d. opgehangen en zijn zij óók allemaal op zoek naar een kamer, de kans dat je dan nog aan een kamer komt wordt steeds kleiner. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef DeathStella het volgende:
uitgaande van mijn stralende persoonlijkheid.![]()
ik heb dat gedaan toen ik een kamer zocht, ook alweer bijna 2 jaar terug, maar ik kreeg toen wel respons op mijn briefjes. Je moet er wel voor zorgen dat je briefjes opvallen en briefjes van anderen haal je uiteraard wegquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, of die opgehangen briefjes ook echt nut hebben?
Ik bedoel als je hem als huidige bewoners gewoon op kamernet zet, hoef je er toch veel minder voor te doen? Heb jij reacties gehad naar aanleiding van die briefjes eigenlijk?
Je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent, maar je kunt ook overdrijven. Als jij graag in metal-shirts rondloopt, moet je dat op een kijkavond vooral doen. Maar als je er in het weekend graag uitziet alsof je de halve zwarte make-up voorraad van de V&D over je heen hebt gekregen, betekent dat niet dat je zo ook naar die kamer moet gaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef sien het volgende:
ja tuulijk kleed je je fatsoenlijk maar er staat hier bijna overal van jezelf zijn bla bla bla dus......je moet jezelf zijn zolang je er maar fatsoenlijk uit ziet maar wat is......fatsoenlijk
Allereerst mijn excuses voor deze belachelijke late replyquote:Op maandag 9 mei 2005 03:02 schreef MoChe het volgende:
ik zat er aan te denken om mischien in juli fzo gewoon een weekje in leiden te blijven aangezien ik toch niks te doen heb...en dan savonds naar kijkavonden enz en dan overdag naar amsterdam fzo of naar het strand...mja dan moet ik nog eerst zorgen dat ik ergens kan slapen:\ want het is 2uur heen en dan ook nog eens 2uur terug vanaf waar ik woon naar leiden...
@thundertje: wat ga je in leiden studeren? ik ga daar hopelijk politicologie doen...
Ja idd, Morsweg! Was jij daar ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Goipie2 het volgende:
Hey,
DeathStella.... waar was dat?? Morsweg?
Tja, ach... mijn hospiteren in Leiden gaat nog steeds niet super, heb er nu 8 keer op zitten, en bij een aantal had ik ook zo iets van, hier wil ik wel wonen. Maar tot nu toe niet geworden...
vanavond weer 2x hospiteren, en hopen dat ik het nu wel een keertje wordt.
Greetz
gefeliciteerdquote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
kamer in enschede is binnen
na het bekijken van 7 kamers ( op 3 avonden)
Enschedequote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
Ik na 1 avondquote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
Er is zeker geen overschot en met name in de zomerperiode is het toch vrij lastig. Maar als je goed zoekt zul je vrijwel zeker een kamer vinden, want zo erg als in Amsterdam of Utrecht is het bepaald niet. Ik heb zelf trouwens nooit veel moeite gehad om iets te vinden in Leiden en heb altijd in normale huizen gewoond.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:38 schreef akkien het volgende:
Weet dat er momenteel eigenlijk bijna een kamer overschot is. Op de kamers die nu vrijkomen reageren vaak max. 5 mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |