met zo'n instelling maak je weinig kans. waarom zou je niet meteen in een supergezellig huis willen wonen waar je je huisgenoten als vrienden kunt beschouwen?quote:Op zondag 1 mei 2005 03:20 schreef space_knarf het volgende:
pfff als het zo moet, hoeft het voor mij al niet
komop ik zoek gewoon woonruimte, geen nieuwe vrienden
of het klikt met huisgenoten zie je later wel toch
ik zou dus echt niet aan zo'n achterlijk vragenrondje mee gaan doen...
Kraakpand?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een kamer![]()
![]()
Die kamer in Deventer, vlakbij het centrum waar ik vorige week was wezen kijken heb ik gekregen![]()
![]()
Woei!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een kamer![]()
![]()
Die kamer in Deventer, vlakbij het centrum waar ik vorige week was wezen kijken heb ik gekregen![]()
![]()
Gewoon veel briefjes ophangen veel reageren op internet en je komt er vanzelf wel eentje tegen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik krijg nu wel weer gemengde gevoelens, omdat ik geen kamer heb. Maar goed... kamers in Nijmegen zijn wel wat schaarser dan in Deventer
Thnx en dat kan ik me wel een beetje voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt, maar ook jij zult vast wel een kamer vinden, succes met zoeken iigquote:Op maandag 2 mei 2005 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik krijg nu wel weer gemengde gevoelens, omdat ik geen kamer heb. Maar goed... kamers in Nijmegen zijn wel wat schaarser dan in Deventer
Waarschijnlijk dit weekend alquote:Op maandag 2 mei 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar veel plezier ermee, wanneer kun je er in?
Ik kan een 2-persoonshoogslaper, een klerenkast en een kleine koelkast van haar overnemen en me bureau, boekenkast en pc mag ik van thuis menemen een wasmachine heb ik ook al, dus alleen nog een tafeltje en een bankquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk aan, dat zijn de mooie berichten
Heb je ook al meubels enzo?
Correctie, 40 man én een vrouw..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef Roellio het volgende:
Misschien helpt het als je vertelt dat je je regelmatig door 50 man laat gangbangen!
Lastig genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zoek dr 1 in Groningen, maar zo lastig is het daar toch niet?.
Nwah... over het algemeen te doen... alleen VOOR de examens regelen als je dat financieel haalbaar achtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zoek dr 1 in Groningen, maar zo lastig is het daar toch niet?.
kom op, Nijmegen is echt geen moeilijke stad.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je spreekt uit eigen ervaring mag ik hopen?
Yeah right...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef TYP het volgende:
[..]
kom op, Nijmegen is echt geen moeilijke stad.
Zeker niet nog zo'n kamer over of wel?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me opgegeven voor geneeskunde in leiden, en neem eigenlijk gewoon aan dat ik toegelaten wordt (ookal heb ik geen 8 gemiddeld![]()
)
Ik heb dan voor mn 2e jaar iig een kamer, 20m² + keuken + badkamer voor mij alleenvoor 300 e per maand, midden in Leiden. Hele riante deal me dunkt.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef TYP het volgende:
[..]
kom op, Nijmegen is echt geen moeilijke stad.
Nee, maar zo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:43 schreef TYP het volgende:
pfff, Nijmegen is echt geen Amsterdam of Utrecht, als je beetje normale gast bent heb je echt zo een kamer hoor. Maar goed, misschien is het inderdaad wat lastiger voor de geepjes onder ons.
je vergeet het punt van dronken thuis komen en dan nog die hoogslaper in moeten klimmenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Hoogslapers zijn matig
Ik wil er geen. Het maakt je kamer optisch veel kleiner, het ontneemt je veel licht en ruimtelijk gevoel, ik stoot altijd m'n harses tegen die krengen, ze staan nooit hoog genoeg, je kunt vanuit je bed geen tv kijken...dat komt zomaar allemaal in me op, d'r zijn vast nog tien andere nadelen te verzinnen![]()
No way dat ik een hoogslaper krijg.
dat probleem krijg ik toch niet, want ik ben nooit dronken, hooguit wat aangeschoten en als het echt niet meer lukt om wat voor reden kan ik altijd nog op de slaapbank gaan liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
je vergeet het punt van dronken thuis komen en dan nog die hoogslaper in moeten klimmen
Nouja ik weet dat in Utrecht in het hoogseizoen op een "redelijke goeie" kamer, zo'n 150 tot 200 mensen per mail reagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:24 schreef Kopstoot het volgende:
Gemiddelden? Lijkt me ook niet nee, kijk een kijkavond in Nijmegen Dukenburg zal niet druk bezocht worden. Een kijkavond in Centrum, Oost of Bottendaal daarentegen wordt steevast bezocht door toch zeker 7/8 mensen ja. Dat zijn dan degenen die uitgenodigd zijn, vaak reageren er wel 25 op een aardige kamer voor zover ik weet.
Serieusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
Nouja ik weet dat in Utrecht in het hoogseizoen op een "redelijke goeie" kamer, zo'n 150 tot 200 mensen per mail reageren![]()
En ik heb al van diverse mensen gehoord dat er een gemiddelde is van ongeveer 11 keer hospiteren voordat je een kamer hebt (volgens mij geldt dat dan voor kamers via de SSH).
Dan heb ik 't nog best netjes gedaan, in totaaal zeven keer gehospiteerd geloof ik, maar wel dus voor twee kamers![]()
en heb je dan wel of geen huisgenoten, zonder lijkt me nl. best wel heel erg saai. En Leiden is absoluut niet moeilijk om een kamer te krijgen. Weet dat er momenteel eigenlijk bijna een kamer overschot is. Op de kamers die nu vrijkomen reageren vaak max. 5 mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me opgegeven voor geneeskunde in leiden, en neem eigenlijk gewoon aan dat ik toegelaten wordt (ookal heb ik geen 8 gemiddeld![]()
)
Ik heb dan voor mn 2e jaar iig een kamer, 20m² + keuken + badkamer voor mij alleenvoor 300 e per maand, midden in Leiden. Hele riante deal me dunkt.
Ja da's dus een beetje de kunst.. Ik heb via kamernet.nl in totaal 14 keer gereageerd en er dus zeven hospiteeravonden aan over gehouden, dus dat viel bij mij best mee hoewel die inet allemaal in het hoogseizoen waren. Ik reageerde dus wel alleen op kamers die ik zelf interessant vond qua ligging, prijs en oppervlakte, dus reken maar dat 'r daar ook weer meer mensen op reageerden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Serieus![]()
Dat had ik nou niet verwachtHoe zorg je er dan sowieso voor dat ze jou uitnodigen voor een avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |