zelfde hier...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn keel doet pijn en ik heb hoofdpijn.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben zoooo kwaad dat er gewoon tranen over mijn wangen lopen van boosheid.
lekker constructief en effectief is dat altijdquote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef An24 het volgende:
zeg tegen mezelf: ga genieten...trut die je bent!!!!
Gefeliciflapstaard!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Af-ge-peig-erd! Ik heb me helemaal het schompes gewerkt vandaag, nog wel op m'n verjaardag.
D(r)ank u!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Ik voel me klote en ontzettend boos over iets waar ik net achter ben gekomen![]()
Heel veel sterkte meis.. (eric trouwens ook met de hele moeilijke beslissingquote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut, kut, kut. Ik wist niet dat het zo'n pijn zou doen
quote:
Lief van jullie.. maar ik heb geen poot om op te staan. Ik werk mezelf alleen maar in de min bij mijn familie.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef nixxx het volgende:
Go Sandra! Claim je space terug!
Het komt wel weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind het zo oneerlijkik dacht dat het allemaal goed was
hoe kan ie dit nou opgeven?
En waneer zijn die fokking tranen nou eens op?!
Och arme...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:07 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
[..]
Lief van jullie.. maar ik heb geen poot om op te staan. Ik werk mezelf alleen maar in de min bij mijn familie.
Ik krijg soort van leeg gevoel naar het gedoe met mijn ex. Moeilijk hoor, kiezen welk meisje je als vriendin wil. Het "wachten" in onzekerheid ben ik echt zat, het piekeren, de mailtjes, zijn vriendin, dat gezeik met zijn telefoon. Ik heb mijn best gedaan en onderhand hoort hij wel te weten hoe ik in elkaar steek en wat hij aan me heeft. Fijn dat hij alleen bij mij zichzelf is, maar blijkbaar is hij liever wie hij bij haar is. Za zullen er genoeg leuke jongens rondlopen en die ga ik zeker niet laten wandelen..![]()
Ben blij als ik een nieuw nr heb, dan weet ik tenminste zeker dat het mijn werk is als ik anoniem gebeld wordt.
Sterktequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Haha liefquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:18 schreef Mukie het volgende:
Meer dan je best kun je ook niet doen. Maar hoe lang wil je nog gaan wachten tot hij een beslissing heeft genomen? Het feit dat hij al twijfelt zegt meer dan genoeg toch? En 2 walletjes e.d. is not done. Dnek ook niet dat je daar zelf genoegen mee neemt. Doe het meest verstandige, kies voor jezelf. Je komt gegarandeerd een leuke vent tegen die wel voor de volle 100% voor je wilt gaan!
Hmmm Zeker weten dat je niet een tweelingszusje van me bent?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha lief![]()
(beach) dank je wel..
Volgens mij gaat hij nooit een beslissing maken, maar laat hij het gewoon op zich afkomen. Hij zal het nooit uitmaken met zijn vriendin, durft hij niet. Ja idd.. voor mij, maar ook voor haar. Ik ga niet meer geven, meer kan hij krijgen als hij officieel mijn vriend is. Als het nu niet goedkomt, dan komt dat het nooit meer. En dat zal het niet, aangezien hij niet voor de volle 100% voor me gaat. Als ik zoveel voor een andere jongen zou doen als ik voor hem gedaan heb, zou die ander me helemaal in de watten gelegd hebben. Iets wat ik bij hem nog nooit gevoelt heb. Kan hij wat van leren met zijn "je topics lezen, t is mijn manier om te zien hoe t met je gaat". Nou als we dan toch zo persoonlijk bezig zijn!![]()
Ik ga slapen..
Ik voel zo met je mee, meissie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is mooi, dan ga je je straks ook beter voelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
Wat meer inzicht gekregen in het ademhalen. Ik ben straks expert in de werking van de ademhaling al shet zo door gaat
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Net wakker en het begint al. Nog steeds vol ongeloof, en zoveel pijnDe tranen komen alweer in grote getalen. Ik wil wakker worden uit deze grote boze droom, maar ik ben verdomme al wakker
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Net wakker en het begint al. Nog steeds vol ongeloof, en zoveel pijnDe tranen komen alweer in grote getalen. Ik wil wakker worden uit deze grote boze droom, maar ik ben verdomme al wakker
![]()
oppassen met dat relatiegeschenk hoor, anders mag je niet meer in het singles topic postenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
Lekker op pad geweest voor mijn werk, moest een relatiegeschenk ophalen. Dat is alles behalve een straf met dit weer, alleen heb ik nu niet meer zoveel zin om te werken.
Ach bijna weekend.
Ja inderdaad, maar met 3 flessen Moët champagne moet het me toch lukken om uit dat topic te komen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
oppassen met dat relatiegeschenk hoor, anders mag je niet meer in het singles topic posten
Haha dan ben ik wel acht jaar langer in de buik blijven hangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef Mukie het volgende:
Hmmm Zeker weten dat je niet een tweelingszusje van me bent?
Weet je wat nog het ergste is? Dan vraag je je nog steeds af of hij niet liever bij die ander is.
"Nu even niet" kan in dat soort situaties best wel eens helpenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef thaleia het volgende:
Als je je erg druk maakt over werk & andere dingen, en het huilen staat je nader dan het lachen, dan is het niet heel fijn als iemand waar je ab-so-luut geen zin in hebt bij je aanschuift om gezellig een praatje te komen maken. Godzijdank heb ik mijn tranen kunnen binnenhouden, want als hij ook nog eens begripvol zijn arm om me heen had geslagen was ik echt gillend gek geworden.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Myriam7 het volgende:
I feel great..
Ik ga nog ff genieten van de zon.....ik en mn vlinders in mn buik![]()
Dat zei je vanmorgen ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef sararaats het volgende:
supergoed. hopelijk wordt het deze nacht even leuk.
ik heb gedroomd van de mooiste vrouw van FOK!
Ik heb over jou gedroomd Sannequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zei je vanmorgen ook al.
Wie was het? Lucille weer?
Ik hoop ik vannacht over jouquote:
Ja. ik droomde over Lucille en het was spectaculair.quote:
Buiten het feit dat hier de domain controller gruwelijk op z'n bek aan het gaan is en het keilekker weer is buiten en ik hier waarschijnlik nog wel ff zit.........best okayquote:Hoe Voel Je Je Nu? Deeltje 315
Bij de AH: spinazie met cordon bleuquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef Kjew het volgende:
Nog steeds suf, rammelende maag, maar alle lekkers is op, zometeen lekker naar huis en weekend. Iemand nog een tip voor een lekkere magnetronmaaltijd?
Dat hoeft echt niet door het eten van gisteren te komen... te weinig eten, zwangerschap...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:48 schreef Blinky het volgende:
Zin in morgen
Gisteren heb ik sinds een tijdje weer bloemkool op, met een lekker groentesausje. Helaas is het op de een of andere manier niet goed gevallen, aangezien ik last heb van misselijkheid.
Ben 1: Niet weg van de magnetronmaaltijden van AHquote:
Ik heb eerder teveel gegeten en zwanger kan ik niet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet door het eten van gisteren te komen... te weinig eten, zwangerschap...
schijnzwanger?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel gegeten en zwanger kan ik niet zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:47 schreef sararaats het volgende:
@ Beach: ik voel me super want heb iets leuks gepost bij droomberoep
ontopic: verliefd en in de war omdat het niet wederzijds is.
Ook niet, naar het schijntquote:
dat ook. maar ik bedoel bij onzinquote:
that's rightquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
deeltijds FOK!ker
A2 verpleegundige: specialiteit ziekenhuis
paaldanseres
Dat laatste
Of Melissa Etheridgequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:57 schreef nixxx het volgende:
Goh, sara, je hebt wel wat met bekendheden... is alanis morisette niet wat voor jou?
OT
niet echt. mijn hart is gepikt door het wonder der natuur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:57 schreef nixxx het volgende:
Goh, sara, je hebt wel wat met bekendheden... is alanis morisette niet wat voor jou?
OT
Dan post die foto van je tieten eens, misschien is er iemand die wel wederzijds zegmaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:47 schreef sararaats het volgende:
ontopic: verliefd en in de war omdat het niet wederzijds is.
Ik ken het... mijn hart is ook niet meer van mezelfquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt. mijn hart is gepikt door het wonder der natuur.
(genaamd Lucille)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
Mn fuckbuddy
Ik hoop niet dat dat gaat waarover ik denk dat het gaatquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef melismay het volgende:
Normaal wil ik altijd gelijk hebben, waarom voelt t dan nu zo vervelend?
Jullie zijn echt megasweet samenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:
Net leuk CSI gekeken en ik weet dat mijn lief dat ook gedaan heeft.. ... mijn lief, wat klinkt dat leuk![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:07 schreef Morwen het volgende:
Pillen beginnen eindelijk te werken.
*strijd tegen een blaasontsteking verloren heeft (veel drinken is een fabeltje:'))
Goed wel nu dus![]()
I know, 2 weken terug kuur gehad (weekend arts) voor 3 dagen en nu weer in de lappenmand. HA was op zijn minst verbaasdquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
Best wel opgelucht.
[..]Maak je kuur af én blijf veel drinken! Anders heb je het over een week weer. Ja, ervaring
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know, 2 weken terug kuur gehad (weekend arts) voor 3 dagen en nu weer in de lappenmand. HA was op zijn minst verbaasd![]()
Nu voor 7 dagen een pittig kuurtje en ik kan er weer even tegen
Thanx voor de tip, maar ik ben een veteraan![]()
slaapwel Saraquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:58 schreef sararaats het volgende:
hopeloos verliefd
maar voor de rest ben ik ok.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Het is alsof ik van alle kanten door mensen geschopt ben. Ik voel me soort van beurs.. als een rotte appel. Klinkt heel stom.. maar ja, zo voel ik me wel. Ik ga me niet meer keer op keer laten kwetsen.. het van ze pikken, omdat ik van ze hou. Respect, begrip en eerlijkheid.. en ander bekijken ze het maar. Familie of geen familie. Nu ga ik slapen.. ik ben kapot.. van alles.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:10 schreef Mukie het volgende:
afbeelding]
Moe, hoofdpijn en alle emoties van gisteren wellen langzaam weer op.
Great, Just what I need on this sunny day
heb je te lang in het zonnetje gezeten?quote:
Zolang je daar aan twijfelt is er niks aan het handje. Mensen die echt gek zijn twijfelen niet, maar vinden zich normaal en denken dat de rest gestoord is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef Christine het volgende:
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik niet toch geestelijk gestoord ben...
OMG
Oké daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Zolang je daar aan twijfelt is er niks aan het handje. Mensen die echt gek zijn twijfelen niet, maar vinden zich normaal en denken dat de rest gestoord is.
Vertwijfeling en onzekerheid over de eigen geestelijke capaciteiten is levensangst numero uno voor veel mensen. Ik vraag me ook wel eens af of ik niet krankzinnig aan het worden ben, maar altijd loopt het met een sisser af.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké daar heb je ook wel weer een punt.
Thanks
Ze is geen echte vriendin van je.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:06 schreef MaRySe het volgende:
En niemand heeft begrip voor me :/
Je bent behoorlijk ongesteld of niet?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:06 schreef MaRySe het volgende:
En niemand heeft begrip voor me :/
Krankzinnigheid is volgens mij verwant aan wat ik voel momenteel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:04 schreef nozem het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af of ik niet krankzinnig aan het worden ben, maar altijd loopt het met een sisser af.
Nee helemaal niet :/quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk ongesteld of niet?![]()
Wacht maar rustig af. Ze komen zo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Krankzinnigheid is volgens mij verwant aan wat ik voel momenteel.
Maar ik bevind me nog altijd in mijn woonkamer, geen Pieter Baancentrum te bekennen
Schenk een lekker glas alcohol in, zet een fijn muziekje op, en heb schijt aan al het gezeik, gezever en gedraai om je heen. Works for me.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee helemaal niet :/
Maar ik zei ik kom wat later moet nog eten koken voor m'n broertje.
En toen werd ze helemaal gek want ze had al besloten dat ik bij haar zou eten.
En ik ehh.. ja maakt toch niet uit iets later?
En ze vond het echt niet kunnen want ze had het al gemaakt of zo
Ik doe niet aan alcohol alleen :/quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Schenk een lekker glas alcohol in, zet een fijn muziekje op, en heb schijt aan al het gezeik, gezever en gedraai om je heen. Works for me.![]()
*gooi een emmer water over Beach*quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef Beach het volgende:
Beetje suf, ik had vanmiddag niet moeten blowen
jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:56 schreef Beach het volgende:
Dank jemaar ik heb al geouched
En is het een lovesong geworden?
Hihihihi, hem heb ik vandaag nog gesproken. Of we snel wat afsprekenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]Ach joh.. je vind heus wel weer een, ander, beter speeltje
Verwen jezelf lekker, neem een colaatje met ijsklontjes en ga lekker in de zon zitten
Ot: Zin in vanavond!! Ik zit dit keer wel heel erg in een wat-moet-ik-aandoen crisis. Dus ik neem maar een hutkoffer mee naar die vriendin van meHehe.. zo ff lekker in de zon zitten voor ik wegga.
*stuur kotszakje*quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:22 schreef Beach het volgende:
Buikpijn, teveel gegeten, verder matig.
En dan kachelen vanavond![]()
Mindersquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef purplerose het volgende:
nog steeds triestig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |