quote:Vehicle: 2000 WRX
Best ET: 12.5@125mph
Power: 458hp No NOS
Engine: EJ22 Turbo
Induction: XTR T66, custom 3.5 inch bar & plate intercooler
Internals: Forged pistons, custom rods, copper head gasket, head studs, 2.4lt stroker kit, direct port NOS 100hp
Engine Management: Microtech MT-8
Ignition: MSD DIS-2
Exhaust: 3 inch
Boost Control: Apexi AVC-R, Turbonetics 42mm wastegate
Gearbox: 1st to 4th dogbox, heavy duty brass button clutch
Undercover Admin.quote:
hacker bedoel jequote:
Niet iedereen in 't zwart is een hackerquote:
2 hours?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
trouwens extreem, ji bent wel hyundai expert he....
hoe lang doet een Accent over de 1/4 mijl???
Dat wil ik al jaren, maar nu ik boven de 21 ben mag het eindelijk.....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoezo, wou je meedoen?
Ik gok een week.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
trouwens extreem, ji bent wel hyundai expert he....
hoe lang doet een Accent over de 1/4 mijl???
10.000 is inschrijfgeld. Komen boetes, benzine (en drank?) nog bijquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren, maar nu ik boven de 21 ben mag het eindelijk.....
Maar voor 10.000 ga ik liever langs autodelta.
of sam van lingenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren, maar nu ik boven de 21 ben mag het eindelijk.....
Maar voor 10.000 ga ik liever langs autodelta.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
10.000 is inschrijfgeld. Komen boetes, benzine (en drank?) nog bij
Nah liever autodelta dan Savaliquote:
Drank zit er wel al deels bij, iig @ the party'squote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
10.000 is inschrijfgeld. Komen boetes, benzine (en drank?) nog bij
elitaire balquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef ThaFreak het volgende:
http://members.home.nl/thafreak2/accent.mpg![]()
de gele is het voor de duidelijkheid
Hyundai Poweerrrrrrquote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef ThaFreak het volgende:
http://members.home.nl/thafreak2/accent.mpg![]()
de gele is het voor de duidelijkheid
leuke auto om de rest van het nederlandse wegenpark belachelijk mee te makenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef Xtreem het volgende:
zo ziet het standaard dash van de accent eruit
je was op msnquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leuke auto om de rest van het nederlandse wegenpark belachelijk mee te maken![]()
mijn fok msnquote:
Ik zie al weer waar dit heen gaat.... 'k ben Hugster nietquote:
Wie?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn fok msn![]()
weer 2 onbekenden erbij.....
eng![]()
screenshot maaktquote:
hugster zie ik tenminste irl nog wel eensquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie al weer waar dit heen gaat.... 'k ben Hugster niet
offline weergevenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
streepjes weet ik wie het zijn.....vrijwel iedere slowchatter......
de rest![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hugster zie ik tenminste irl nog wel eens![]()
heb ik altijd zoquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
offline weergeven
Grizz is ballebek
Knot is knut lijkt me
Nick is Toyota Tommy?
en mijn hotmail adres mag je wel deleten hoor
veel plezierquote:
Noemen ze dat een poster?quote:
daar heeft zeker 5 minuten painten ingezetenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Noemen ze dat een poster?
bwahahhahahahahhahahahhaha
veel plezier hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoef m nie voor mn raam inderdaad:N
Maar de show is wel tophoop ik.
tjongejonge zegquote:Op donderdag 21 april 2005 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je, zla wel lukken. Heb zonet 250 euro gepind, en ik ben van plan die daar allemaal uit te geven
LOSER!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef Xtreem het volgende:
<mededeling van geen zin en geen discipline>
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:43 schreef Hugster het volgende:
ja TF die Nick (L) Willeke is Tommy Toyota![]()
ik ben thuis ook![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
herm en hug! Ik ben een foto van jullie tegen gekomen!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hugo is groter en ik ben knapper dan dat
Omdat je neit wist dat ik mezelf zo nu en dan eens verwen?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef Fugie het volgende:
alexx en 250 euro pinnen ? Waarom viel ik van me stoel ?
niet weten, man ik denk er niet over of jij jezelf verwentquote:Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je neit wist dat ik mezelf zo nu en dan eens verwen?
Hij zegt alleen maar dat ie naar die kutbeurs gaat, maar eigenlijk gaat ie voor die ¤250 een partij hoeren rul raggenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet weten, man ik denk er niet over of jij jezelf verwent![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:09 schreef Fugie het volgende:
hugo hoe ging je presentatie ?
quote:
kan je ook wel gratis een hernia bezorge hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik geef liever 250 euro uit aan een hernia dan aan een soa....
wat doe je eik?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
ik heb me vorige kwartaal in 1x voldoendeDat is nog nooit voorgekomen
en dat terwijl ik misschien naar 30% van de lessen ben geweest en alleend e laatste 2 weken wat heb gedaan
Ik neem die school ook al een tijdje niet meer serieus
Omdat ie waarschijnlijk niet het uitschot van de samenleving in z'n lijst wil hebben staanquote:Op donderdag 21 april 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
HEEEERLIJK het leven van een werkloze![]()
ThaFreak. Waarom sta ik niet in je msn lijst![]()
ga jij ff op je blote knietjes god bedanken dat ik niet naast je staquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk niet het uitschot van de samenleving in z'n lijst wil hebben staan![]()
Zooooooooooo he jij bent stoerquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk niet het uitschot van de samenleving in z'n lijst wil hebben staan![]()
Dank je wel Fugiequote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga jij ff op je blote knietjes god bedanken dat ik niet naast je sta![]()
He ik als werkloze heb lekker op een terrasje gezeten in de zonquote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef Fugie het volgende:
was trouwens mooi weer he ook_gek, ik heb ook lekker in de zon aan de boulevard gezeten. Leven is echt mooi als je aan de kust woont
neej daarom hoef ik jou niet in me msnquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
je bent niet onlinequote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej daarom hoef ik jou niet in me msn [afbeelding]
og
msn staat in me profiel.....
ja wij gaan morgen ook weer op een terrasje zitten in de zon en er na lekker op stapquote:Op donderdag 21 april 2005 18:27 schreef Fugie het volgende:
ik heb als student in de zon gezetenMorge weer heerlijk de hele middag in de zon zitten ofzo
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wij gaan morgen ook weer op een terrasje zitten in de zon en er na lekker op stap![]()
Belt mijn baas op van ja waar ben je dan? Ja ik zit op een terrasje in de zon. He zegt hij dat kan niet he ik ben aan het werk en jij zit in de zon. Ja zeg ik lekker he. Is goed voor je werken. Laat mij maar lekker zonnen. Jij hebt jaren lang niks gedaan
Hij kon daar de lol van in zien![]()
sta op offline omdat ik er zo vandoor benquote:Op donderdag 21 april 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent niet online
Haat je me of zo![]()
Gelukkig kan ik na al die jaren heel goed met mijn baas omgaan dus ik kan dat soort dingen zeggenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog wel naar school, maar das toch alleen in de ochten
Ik kan me niet heugen dat ik daar ook om gevraagd had.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej daarom hoef ik jou niet in me msn [afbeelding]
Yup dat ben ik idd.quote:
Nee dat is pas stoer, dreigen op een forum en moet ik bang zijn als jij naast me staat dan, ik ben het iig niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga jij ff op je blote knietjes god bedanken dat ik niet naast je sta![]()
teveel vrije tijd zuigtquote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef ook_gek het volgende:
leuk he als mensen te veel vrijetijd hebben.
ik 2.5 week vandaar gesprek met UWV gehad wat een tering wijf zeg.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:57 schreef vlad het volgende:
[..]
teveel vrije tijd zuigt![]()
ben al 4 maanden werkloos![]()
yup vrijetijd is heerlijk, lekker na een lange dag werken en dan genieten van m'n vrijetijdquote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef ook_gek het volgende:
leuk he als mensen te veel vrijetijd hebben.
ik ben eerst lekker dingen aan het doen die ik altijd al wilde doen BV muziek en films eens goed weg zetten. Bij wat mensen langs je kent het wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:01 schreef vlad het volgende:
heb je mooi voor elkaar![]()
mij lukte het niet. wat een klotezooi zeg... ik wou een uitkering...kreeg ik mooi niet voor elkaar![]()
dus zit al 4 maanden zonder inkomen bij mijn ouders
en heb jij ook dat je heel irritant wordt van te lang thuiszitten?![]()
ja zeker weten!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:21 schreef vlad het volgende:
dus 2,5 week vakantie nu voelt als verdiend?![]()
Wat voor n gezeik met de politie?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Hugster het volgende:
nee man 1 uur slapenen dat gekut met de politie vannacht
Moet over 5 minuten naar de sportschool, je kan me opvegen
moet je effe de SC lezenquote:
repostquote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
Wat hij zegt, ik heb deze SC gelezen btw en daar stond t niet in.
M'n auto is verkocht trouwens![]()
![]()
quote:ja man stonden met de auto ergens langs het kanaal op een parkeerplaats te smoken, komt ineens de politie, moeten we allemaal ID laten zien. Ik had et bij me, maar 2 niet. Moesten we dat snachts om 03:00 ff uit hun huis gaan ophalen en zoeken![]()
terwijl hun dus in de cel gezet werden op Overvecht.
We moesten daar dus ook naart toe maar we hadden geeeen idde waar dat zat. Ik zo'n touch screen route info conputer geprobeerd, kon ik geen politie in vinden.
Toen maar gaan ronddwalen en uiteindelijk gevonden. En toen mijn vrienden vrij gaan krijgen
Hier 4x per weekquote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zeg al 3 jaar dat ik naar de sportschool ga, ben nog niet 1x geweest![]()
tennisquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Thermo het volgende:
IK heb vandaag ook weer 2 uur tennis + 1 uur krachtsport gedaan
Doet goed!
neeuh zoveel had ik niet gezopen.....quote:
quote:
koop eens een Toyota ipv een Fodquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh
Je mag mijn Corolla wel kopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mot je doekoes voor hebben..
Toyota Corolla 1.3 GXi met 90 pkquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
En wat voor 1? Specs jongeh, en de doekoes die je vraagt natuurlijk..
Het is een E10 met een 1.3 met 88 pk om precies te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. 1.3 met 90 pk, of 1.6 met 90 pk... wtf zal het wel niet worden als ik een 1.6 Corolla zou kopen..
Maargoe.. nu eerst ff dinnetje ophalen.. Anders is die ook niet blij..
Welke Corolla is het btw? E10?
Ennehm.. waar te bezichtigen?
tjabboooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
toyota fappers.....
wat kost een strokerkit van JUN voor de supra mk4 ongeveer??
eindelijk ?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaaa, eindelijk een mooie auto in de OP.
5¤quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet tevreden met mijn antwoord? hoertje
hoeveel CC's wil je hebben?
Het is lekker om bezig te zijn, ik heb het verder niet zo op alles er omheen, maar elke sport waar ik mezelf mee kan afbeulen vind ik OK.quote:
ik heb het 13 jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het is lekker om bezig te zijn, ik heb het verder niet zo op alles er omheen, maar elke sport waar ik mezelf mee kan afbeulen vind ik OK.
Ik heb denk ik elke sport die er is wel een tijd gedaanquote:
Ik sport al 3 jaar niet meerquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik sport al 3 jaar niet meer![]()
![]()
![]()
vandaar dat ik nu met rugklachten zit
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Fugie het volgende:
ik voetbal al heeeeel lang,en kan er nog steeds nix van
Wat, jij sport ook niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zou dan ook best wel eens de oorzaak kunnen zijn van mijn rugklachten
volkssport/paupersportquote:
Nee hoor, ook met heel veel sporten zijn rugklachten mogelijk door verkeerde houding etc. Het is niet zo dat als je je lichaam goed train je zomaar van alle klachten af ben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zou dan ook best wel eens de oorzaak kunnen zijn van mijn rugklachten
nee sinds ik op kamers zit sport ik niet meer nee....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat, jij sport ook niet?
Polstraining in de breedste zin van het woord is GEEN sport!
I know, maar bijvoorbeeld zwemmen is wel heel goed voor je rug, denk dat ik dat misschien maar eens ga doen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor, ook met heel veel sporten zijn rugklachten mogelijk door verkeerde houding etc. Het is niet zo dat als je je lichaam goed train je zomaar van alle klachten af ben.
3,2 heb ik ook gelezen ja...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
5¤![]()
jun is alleen 3.2, zoals ik begrepen heb......
Ik zwem ook veel jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I know, maar bijvoorbeeld zwemmen is wel heel goed voor je rug, denk dat ik dat misschien maar eens ga doen....
Ik woon tegenover een zwembadquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I know, maar bijvoorbeeld zwemmen is wel heel goed voor je rug, denk dat ik dat misschien maar eens ga doen....
handelquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
3,2 heb ik ook gelezen ja...
wat wil je er eigenlijk mee gaan doen? Heb je een MKIV en geld over dan?![]()
Ik heb werkelijk géén ideequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een zwembad
ga je mee?
stukje goedkoper kan ik eraan kopen, en neej ik ga geen inkoopprijs noemenquote:
special price for you my friendquote:
Jij mag ook wel mee heurquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een zwembad
ga je mee?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stukje goedkoper kan ik eraan kopen, en neej ik ga geen inkoopprijs noemen![]()
[..]
special price for you my friend![]()
but ofcourse, 2% extra discountquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
I am your first customer this afternoon? extra discount?
brrrrquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
buitenlander, dan ga ik juist niet meer
* Tjabbo is met de supra naar het werk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is goddelijk weer nu man, maar dat zul je vast niet kunnen zien
5¤quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je ook een JUN stroker kit voor een EE101?
Als ze ook nog een dochter hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij als parasiet zal wel op mijn aanbod ingaan, ik kan gratis zwemmen bij vrienden van mijn ouders, hebben een zwembad in de tuin
vanmiddag werkenquote:
zo druk ben je niet aan het werk dunkt mequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo is met de supra naar het werk.
vanmiddag met open dakkie racen
ja Murphy he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanmiddag werken![]()
ochtend vrij voor tandarts dus straks werken......
zuigt wel met dit weer, normaal als het andersom is is het in de middag altijd kutweer.....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo is met de supra naar het werk.
vanmiddag met open dakkie racen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kansloze
nee ze hebben geen dochterAnders was die al voor mij geweest
![]()
bitchass murphyquote:
vooral als je moet werkenquote:
oto al verkocht?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een bustripje naar huis in dit weer is ook altijd fijn
volledig glazen gebouw is ook lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een bustripje naar huis in dit weer is ook altijd fijn
valt tegen dunkt mequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volledig glazen gebouw is ook lekker![]()
dus ga je net als al de afgelopen weken maar weer de hele dag kansloos internetten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Fugie het volgende:
al mijn vriendjes zijn er nietSchiet ook weer niet op
een negerquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed hoor..
welke gek heeft dat hok gekocht dan?!
geen airco die er tegen helptquote:
nee, ga maar wat voor school doen en nog ff kijken voor een zomervakantie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dus ga je net als al de afgelopen weken maar weer de hele dag kansloos internetten?
En dan geen luxaflexquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volledig glazen gebouw is ook lekker![]()
doe datquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, ga maar wat voor school doen en nog ff kijken voor een zomervakantie.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een ander had ik hem niet toevertrouwd
die had ik hem ook niet verkocht, hij begon steeds slechter te lopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Naaaa.. blij dat die kennis van mij dat ding niet gekocht heeft?
Ligt de motor al in de soep?
neej, mag niet omdat het het hele gebouw lelijk maaktquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die had ik hem ook niet verkocht, hij begon steeds slechter te lopen
werknemers met kletsnatte oksels en ruggen niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej, mag niet omdat het het hele gebouw lelijk maakt
ik heb arko in mijn huisquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb gelukkig airco in dit hok(je)
werknemers tellen toch niet meequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
werknemers met kletsnatte oksels en ruggen niet?
ik niet.quote:
En dan hebben we het nog niet eens over die lelijke volkswagens binnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej, mag niet omdat het het hele gebouw lelijk maakt
ach, als je maar een slaapplaats hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik niet.
alleen op kantoor
daar woon ik de laatst tijd wel bijna maar goed
ik heb eindelijk weer ff tijd voor fok en jullie![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over die lelijke volkswagens binnen
shut up, biatchquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over die lelijke volkswagens binnen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
Seat Ibiza FR tommy, blijf eens ontopic
nou, nouquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind het ongekend, echt beschamend!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom doe je zo jegens mij?
Ik word hier zeer verdrietig en emotioneel van![]()
gelukkig maar.. ik had al allemaal vreemde gedachtes, dat je vreemd ging enzo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
garpjes kun je toch wel hebben
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig maar.. ik had al allemaal vreemde gedachtes, dat je vreemd ging enzo...
hufterquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben wel een paar keer vreemdgegaan
Authoriteit bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
autoriteit uitstralen is echt wel jouw goeiste punt!![]()
![]()
weer met je baasquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen het leven van een werkloze gaat niet over rozen. Dus dat betekend dat ik zo weer lekker met mijn dikke kop in de zon ga zitten op een terrasje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
8 koppen koffie, 2 broodjes eiersalade en sigaretten zijn geen goede combi
die ene sigaar in de maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |