Inderdaad, maar gister bleek het het ook weer waard te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil niet eens nadenken over hoeveel geld PSV me dit seizoen gekost heeft. Ach, succes heeft zo zijn prijs!![]()
Mag nu wel eens, moet ook niet echt een probleem zijn trouwensquote:Op donderdag 21 april 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Zo op naar de kuip tegen Willem II.... ik zeg pakken die beker..
Ja die 1-0 overwinning laatst op Willem II was overtuigend met de meeste basisspelers. Kom op zegquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg: vd Schaaf, Lucius, Addo, Afellay, Zoetebier, Bogelund, Beasley. Robert, Lamey, John de Jong en Hoogstrate laten spelen
Toen had PSV de wedstrijd in handen, alleen hield Moens Willem 2 op de been. Willem 2 kwam er geen seconde aan te pas.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja die 1-0 overwinning laatst op Willem II was overtuigend met de meeste basisspelers. Kom op zeg
Dit wordt geweldig, nu nog mooi weer in Milaanquote:21/4/2005 - AC Milan - PSV stevent af op uitverkocht stadion
(Gepost door RvN)
De kaartverkoop voor AC Milan - PSV verloopt boven verwachting snel. De halve finale zou wel eens volledig uitverkocht kunnen geraken. Een week voor het duel heeft de Italiaanse club al 72.105 kaarten weten te verkopen. Dat levert de Italiaanse club alleen al een omzet van 2,5 miljoen euro op.
Gaaf als je daar bent en het stadion is uitverkochtquote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef knep het volgende:
[..]
Dit wordt geweldig, nu nog mooi weer in Milaan.
Even lekker wat van het Italiaanse leven opsnuiven.
Misschien toch nog:quote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou ik kan er dus niet bij zijn... kaarten zijn bijna allemaal al verkocht....
quote:Leden van de Supportersvereniging PSV hebben vandaag de mogelijkheid om één kaart te kopen. PSV Club Card-houders hebben morgen de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag zouden er in principe twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card, echter is de verwachting dat de wedstrijd vandaag of morgen al uitverkocht zal zijn. Ben er dus snel bij!
Ik weet wel dat de compactflash kaart van m'n digicam het zwaar krijgtquote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaaf als je daar bent en het stadion is uitverkocht
Ja maar we willen met z'n 3-en gaan... maar hebben maar 2 clubcards... dus dat schiet niet echt op....quote:
Ja dat probleem heb/had ik ook, we zijn met 4 man en hebben daarom schijtplaatsen op ZZquote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar we willen met z'n 3-en gaan... maar hebben maar 2 clubcards... dus dat schiet niet echt op....
Ach de finale
Ik hoop op een briljant geslepen winst tegen AC Milan en dan vervolgens op een Willem 2-achtige stunt tegen Chelsea.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu zit ook alles mee voor PSV, hopelijk blijft dat geluk nog even.
Het is gewoon een wedstrijd hoor, niets meer of minder moeilijk dan als we tegen ajax hadden gemoeten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:40 schreef cultheld het volgende:
PSV pakt dus sowieso de dubbel dit seizoen en heeft nog een héél klein kansje op de triple.
Nee hoor: hij zou de pingel van DaMarcus nemen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dan waren je verwachtingen wel zeer laaggespannen... Die goals tegen TOP Oss had Gerald ook wel gemaakt. Bovendien had die vermoedelijk de pingel van Robert tegen Lyon moeten nemen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef ChAoZ het volgende:
Chelsea striker Mateja Kezman could make a £5m move to PSV Eindhoven this summer. (Daily Express)
Vet jij hebt ze tenminste welquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef knep het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb/had ik ook, we zijn met 4 man en hebben daarom schijtplaatsen op ZZ.
Maar goed wel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |