Tegen Lyon zat iedereen te zeuren over hem en gister vond ik hem nou ook niet geweldig.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:17 schreef johannes1986 het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar Robert is tot op heden heel redelijk bezig
Nee tegen Willem II was hij een geweldenaar, wat was ik onder de indruk. En hij schiet op de lat nou poe poe.. Ik heb ook wel eens op de lat geschotenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:22 schreef johannes1986 het volgende:
.....en tegen willem 2, en gisteravond nog op de lat en 2 onterecht afgekeurde goals
maar dat zal jij dan wel weer niet hebben gezien...![]()
Dat is wel een geweldenaarquote:Op donderdag 21 april 2005 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent vast meer onder de indruk van Harry
Na kosten van aftrek hou je dus zo'n 10 miljoen overquote:Op donderdag 21 april 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Toch wel erg prettig dat PSV minstens 20 miljoen euro verdient aan de Champions League dit seizoen.
quote:Na aftrek van kosten zou dat 8 tot 11 miljoen euro opleveren
Nou, dan waren je verwachtingen wel zeer laaggespannen... Die goals tegen TOP Oss had Gerald ook wel gemaakt. Bovendien had die vermoedelijk de pingel van Robert tegen Lyon moeten nemen.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:17 schreef johannes1986 het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar Robert is tot op heden heel redelijk bezig
Wel de laatste pingel. Omdat Sibon een goed penaltyschutter is. Maar Robert was dan zeer waarschijnlijk teruggeschoven en iemand uit de middensectie was eruit gegaan. Bouma (omdat hij maar matig in de wedstrijd zat) of Beasley gok ik, omdat Ooijer ze wel vaker neemt. Trainers stellen bijna altijd hun favoriete penaltynemers op plaats 1 en 5 op. Dus v. Bommel (logisch) en Robert waren op dat moment de "zekerheidjes" voor Guus.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Bovendien had die vermoedelijk de pingel van Robert tegen Lyon moeten nemen.
Niet altijd, maar het zou kunnen ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wel de laatste pingel. Omdat Sibon een goed penaltyschutter is. Maar Robert was dan zeer waarschijnlijk teruggeschoven en iemand uit de middensectie was eruit gegaan. Bouma (omdat hij maar matig in de wedstrijd zat) of Beasley gok ik, omdat Ooijer ze wel vaker neemt. Trainers stellen bijna altijd hun favoriete penaltynemers op plaats 1 en 5 op. Dus v. Bommel (logisch) en Robert waren op dat moment de "zekerheidjes" voor Guus.
Sibon kon er toch niet inkomen, hij had toch al meegedaan ?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef Zapper het volgende:
Moet wel zeggen dat ik blij was dat Sibon er niet in kwam, moet je je voorstellen als hij de laatste penalty had gemist, dan had ie geen leven meer gehad in Eindhoven
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sibon kon er toch niet inkomen, hij had toch al meegedaan ?
Sorry, maar die heeft nou echt nóóit indruk op me kunnen maken. Ik durf ook rustig te zeggen dat hij het niet gaat redden bij PSV.quote:
Eens, Robert maakt een goede indruk. Het lijkt me een goede afmaker. Toen hij kwam schatte ik hem in ergens tussen het niveau Marcello en Kezman. Het gaat volgens mij meer de kant van Kezman op.quote:En Robert, ik wil hem meer zien spelen
Hiddink is me nu iets te traag bezig met het inbrengen van sommige spelers
Ik wil niet eens nadenken over hoeveel geld PSV me dit seizoen gekost heeft. Ach, succes heeft zo zijn prijs!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef knep het volgende:
Vandaag 200 euro uitgegeven aan wedstrijdjes van PSV:
PSV - Vitesse
AC Milan - PSV
PSV - AC Milan
Toptijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |