Ja goed, maar daar tegenover staan 2 afgekeurde goals en een schot op de lat. Qua doelgerichtheid zit het wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef DIJK het volgende:
Geen Sibon toch tegen milan![]()
. Is VoH nog geblesseerd dan? Dan liever Robert, die zie ik er nog wel een in frommelen. Ik mag dat wel zo'n rommelaar. Maar geef die gozer dan tegen vitesse ook es de hele wedstrijd de kans.
Robert had die ene kans waar hij de bal kort van Beasley kreeg wel moeten maken trouwens. Maar daar mist ie dan net nog ff een beetje scherpte denk ik.
quote:PSV deze zomer opnieuw tegen Lyon
In Zuid-Korea (Seoul) heeft vandaag de loting plaatsgevonden voor het toernooi om de Peace Cup 2005. PSV was als winnaar van de allereerste editie in 2003 als enige geplaatst en derhalve groepshoofd van Groep A.
Tijdens een indrukwekkende loting werd PSV gekoppeld aan het Koreaanse Seongnam Ilhwa, Once Caldas uit Columbia en Olympique Lyon. In de finale van 2003 won PSV met 1-0 van de Fransen en recentelijk plaatsten de Eindhovenaren zich tegen koste van Lyon voor de halve finales UEFA Champions League. In Groep B spelen Tottenham Hotspur, Boca Juniors, Sundowns FC en Real Sociedad.
De openingswedstrijd op 15 juli gaat tussen PSV en Seongnam Ilhwa. Dat duel wordt gespeeld in het World Cup Stadium in Seoul. In totaal bestaat het toernooi uit twaalf groepswedstrijden en één finale. Bij de loting - verricht door de voorzitter van de organisatie van het toernooi - waren naast alle clubs ruim 100 journalisten en twaalf televisieploegen aanwezig. Daarnaast was er een optreden van de populairste popgroep in Korea van dit moment.
Afellay en Vonlanthen redden het wel, de rest betwijfel ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van onze eigen talenten? Ik denk dat Afellay, Vonlanthen, Tim Janssen, Dirk Marcellis en Robin Faber er binnen nu en drie jaar zullen staan.
we zijn goedquote:Op donderdag 21 april 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Minimale inspanning in de reguliere speeltijd door PSV en dan toch de finale halen. Doen ze goed.
Wij zijn inderdaad gewoon te goedquote:Op donderdag 21 april 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zijn goed
en dan ook zonder veel basisspelers
Van mij mag hij blijven hoor. Goede reserve rechtsback die ook op links kan spelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Afellay en Vonlanthen redden het wel, de rest betwijfel ik.
Bogelund staat in de belangstelling van Wolfsburg, aldus VZ. Meteen laten gaan voor een miljoen of 3.
Bogelund heeft zelf aan gegeven weg te willenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven hoor. Goede reserve rechtsback die ook op links kan spelen.
Maar als zijn contract afloopt in 2006 heb ik niks gezegd, dan moeten ze hem inderdaad verkopen.
Dan mag hij uiteraard ook vertrekken, je hebt niks aan een speler die zelf weg wil, maar van de clubleiding geen toestemming krijgtquote:Op donderdag 21 april 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bogelund heeft zelf aan gegeven weg te willen
Zeer grappig, maar als Farfán nou gewoon die 2 ballen voorlangs erin schiet, mogen die op het conto van Sibon dacht ik zo. Die kopbal over was niet slecht, hij stond gewoon verkeerd. Verder wel een matige partij natuurlijk van Sibon, en ja Robert was beter, maar op het moment dat hij erin zat speelde heel PSV ook beter.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
Lijkt me niet na die vertoning van gisteren, hij deed werkelijk helemaal NIKS goed of wel Zapper?
dat is t nou net, Sibon komt net een stap tekort.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Die Robert is ook niet bijzonder, ik denk dat Sibon veelzijdiger is en belangrijker is voor het team. Moet ie wel even die laatste stap zetten.
En iedereen maar roepen dat mijn ingeschatte 13 miljoen euro aan CL-inkomsten veel te overdreven wasquote:21/4/2005 - 'Minimaal 20 miljoen euro inkomsten uit CL; herfinanciering stadion en beleggingsfonds moeten PSV weer gezond krijgen'
(Gepost door RvN)
BRON: Nu.nl
PSV voorzitter Westerhof heeft vandaag enige inzicht gegeven in de financiele plannen van PSV. De club verwacht minimaal 20 miljoen inkomsten dit seizoen te genereren als gevolg van de successen in de Champions League. Na aftrek van kosten zou dat 8 tot 11 miljoen euro opleveren. Daarmee kan PSV dit seizoen de verliezen terugbrengen en een positief resultaat schrijven.
De plannen voor het beleggingsfonds voor particulieren waren al bekend. Dit zal gebeuren in samenwerking met een Portugese maatschappij die in Portugal al ervaringen heeft met dergelijke spelersfondsen. Dat zou 15 tot 20 miljoen euro op moeten leveren.
Redelijk nieuw zijn de uitlatingen dat PSV het stadion wil herfinancieren of onderbrengen bij een vastgoedmaatschappij om de financiele situatie te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |